IL:
Turkulainen tyttöjengi videoi itkevän uhrinsa – Uhkasivat murtaa polvilumpiot
Uhri itki videolla, jolla hänet pakotettiin sanomaan nöyryyttäviä asioita.
Kommentti:
Oikeutta myöten pitäisi tyttöjengi vuorostaan panna itkemään ja sanomaan nöyryyttäviä asioita ynnä filmata se kaikki.
TYTTÖJENGI ITKETTI JA VIDEOI
16
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmeellistä on elämä Turussakin, ei muuta voi sanoa.
- Anonyymi00002
Vihaa lietsovan äärioikeistohallituksen politiikka alkanut tuottaa hedelmää
- Anonyymi00003
Oliko uhri joku ylilihava ruma persumies?
- Anonyymi00010
Ei kun nuori tyttö
- Anonyymi00004
Poliisin pitäisi ampua tuollaiset elukat.
- Anonyymi00005
Matu on ongelma kaikkialla.
- Anonyymi00006
Kuin annetaan pikkulasten tollaa rellestää. Kyllä ne touhut saadaan loppumaan jos vain halutaan
- Anonyymi00007
Persupentujen typeryyttä.
- Anonyymi00008
Tuollaisia mamurasistit ovat. Heidän lapset on opetettu vihaamaan rasistisesti suomalaisia.
- Anonyymi00009
Turussa han on se vankila mihin tollaset laitetaan ,eiköhän käytös muutu sen jälkeen
- Anonyymi00011
Onko tämä tyttöjengi saatu kiinni ja miten uhrin kävi?
- Anonyymi00012
Oliko tuon tyttöjengin tytöt mamuja vai heidän uhrinsa?
- Anonyymi00013
Uhri oli maahanmuuttajataustainen sosialidemokraatti
- Anonyymi00014
Rasistimamut tuollaista tekevät, kuten heidän vanhemmatkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rasistimamut tuollaista tekevät, kuten heidän vanhemmatkin.
PerSSu valehtelee
- Anonyymi00016
Natsi käytti n-sanaa ja sai nekkuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501