Olisi parempi pukeutua ihan ihonmyötäiseen vaatetukseen, niin näkisi vähän enemmän kun sattumalta kohdataan? Eikä mitään puumakuosia sitten.
Miksi nainen pukeudut telttaan?
43
656
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi itse pukeudut jätesäkkiin??
- Anonyymi00002
Siksi kun olen lihava. Hv vain sullekin!
- Anonyymi00003
Biojätepussi vaan päähän..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täytyy niin tehdä!
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täytyy niin tehdä!
Vihreät päät heiluvat tuulessa..
- Anonyymi00028
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko mielikuvamatkaaja palstasedälle vastaaja tässä pakkomielteen kohteessa tällainenkin ”vika” olemassa- edes tätäkö Kämäinen mielesi ei osaa ns sulkea pois? Hih
- Anonyymi00005
En tykkää puristavista makkarankuorista.
- Anonyymi00006
Miksi itse olet sitten niin tiukka?
- Anonyymi00043
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi itse olet sitten niin tiukka?
Siitä sinä tuskin tiiät mitähän. Sivusta
- Anonyymi00007
Minä en kyllä tuommoiselta
läskiltä osta yhtään mitään. - Anonyymi00008
On minun asia mitä laitan päälleni. Ja jos suus käy tota tahtia niin laitaan kohta ryijyn seinältä.
- Anonyymi00010
Pukeudun juuri tasan siten mistä itse tykkään. Jos ei kelpaa, niin ei mahda mitään.
- Anonyymi00011
Kunnes hoodeille astuu komistus...
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Astu vaikka aidan seiväs ihan sama
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei vaan ihan aina. Komistukset ovat sitäpaitsi etovia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Komistus, jolle en kelpaa, vaikka sitten pussilakanaan pukeutuneena on roskasakkia. Lykkiköön mun puolestani vaikka lampaita.
- Anonyymi00042
Anonyymi00016 kirjoitti:
Komistus, jolle en kelpaa, vaikka sitten pussilakanaan pukeutuneena on roskasakkia. Lykkiköön mun puolestani vaikka lampaita.
No joko nä aloittajaäijä olet alkanut kokea itsesi komeaksi koristeeksi? T naiselta vie WT kersoilta hyrrän pois
- Anonyymi00013
Puumakuosi on kyllä ihan kamala.
- Anonyymi00017
ei maailma pyöri sinun navan ympärillä aloittaja😂
- Anonyymi00025
Mutta naiset pyörii.
- Anonyymi00018
Tykkään nykyään pukeutua vaatteisiin, mitkä eivät kiristä. Joskus sitten saatan panostaa ja olen yhden kerran tänä vuonna meikannutkin, vappuaattona. Teen just niin kuin huvittaa. Puhtaat hiukset ja puhtaat vaatteet. Tai ainakin yleensä 😁 Kyllä huomiota saan riittävästi, en ole mikään huomioh*ora.
- Anonyymi00041
Vau, tämäpä palstaäijä kuulostaa raikkaalta lähestymistavalla suhteessa muiden esteettisiin elämyksiin. Jopa huulipuna voi itsessään riittää herättämään voimakkaita mielikuvia ja tunteita ympäristössä, missä huomion herättäminen millään tavalla on hazardia ja lähes sosiaalinen itsemurha🥱
- Anonyymi00020
Ettei pllun nälkäiset rnkut tuijota mun muotoja tana ojossa himoiten.Siks.
- Anonyymi00029
Normaali ihminen nauttii ihailevista katseista. Ja taidetta on kiva katsella.
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sitte en ole normaali. Mulle riittää jos ihminen joka rakastaa ihailee minua. En tarvii siihen muita.
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mua ei kiinnosta pätkään vertaa ihaileeko mua joku vai ei. Kunhan itselleni riitän, silloin riitän myös heille, joille olen tärkeä. Ja olen ihan normaali, aikuinen ihminen.
- Anonyymi00021
Vältelläkseni sinua.
- Anonyymi00022
Ei onneksi kohdata.
- Anonyymi00023
Helmojeni suojaan sut ottaisin.
- Anonyymi00024
Siksi koska laihduin muutaman kilon ja nyt vaatteet näyttääkin teltalta.
Niin ja koska olen varattu niin ei vittuakaan kiinnosta sen puoleen miltä näytän muiden miesten silmissä. Näin. Sivusta tää. - Anonyymi00026
Eivät ollenkaan kaikki naiset pukeudu telttaan. Moni rumapainoinen käyttää puolipaitaa (crop top) joka jättää vatsaläskit ja vatsamakkarat ihanasti näkyville, hyllymään.
- Anonyymi00027
Toiset tykkää katella ja pitää.
- Anonyymi00031
Näin kehuu jätkä,joka pukeutuu naisten vaatteisiin,tyylinsä kullakin!
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toiset tykkää katella ja pitää.
Katselija saa olla vain minun mies.
- Anonyymi00030
Naamiointikankaat oli loppu!
- Anonyymi00036
Olisi hyvä jos naamioituminen omiin läskeihinsä tulee kielletyksi myös.
- Anonyymi00032
Mukavuus ennen kaikkea.Onhan näitä kuolaajia riittämiin vaikka pitäisi telttaa aina.
- Anonyymi00033
Siksi, että en saa eitoivottua huomiota. Kurvini näytän vain yhdelle miehelle🤗
- Anonyymi00034
Täälläpäin liikkuessa riittää, että näkyy pelkät silmät huivien lomasta.
- Anonyymi00037
Oletko siellä missä ne äärityypit potki sitä yhtä?Ne "valkoiset"
- Anonyymi00039
Olen lihonut, koska olen ollut allapäin. Käyn salilla ja pyöräilemässä, mutta ympäristö ei ole paras mahdollinen. Koen huonommuutta. Mutta hyvä, että sinulla menee hyvin.
- Anonyymi00040
Piristääkö tämä itsellesi vastailu antialfamies sinua?
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Piristääkö tämä itsellesi vastailu antialfamies sinua?
Miten et ymmärrä olevasi vainoharhainen ja sairas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114