Miksi mies kirjoittelet välillä täällä mulle?

Anonyymi-ap

Onko tylsää? Kun et varmaan lämpimiksesi kertonut mulle IRL, ettei mitään ole. Vai luuletko minua aina joksikin toiseksi?

32

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluatko olla jonkinlainen ystävä vai? Ap

• Anonyymi00017

Miksi kerjäät huomiota häneltä?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Miksi kerjäät huomiota häneltä?

Miksi yrität edelleen loata vihaSarvinen naisen mainetta ja kuvaa hänestä vinkumalla naista esittävälle äijälle säälittävästi? T naiselta et vaan hyväksy, että se on ohi jo

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi yrität edelleen loata vihaSarvinen naisen mainetta ja kuvaa hänestä vinkumalla naista esittävälle äijälle säälittävästi? T naiselta et vaan hyväksy, että se on ohi jo

Ja muistutuksena mitä kaikkea olet kirjoitellut tunteiden vallassa etenkin aamuöisin johonkin vastaavaan palstaäijän aloitukseen ”itke isäsi haudalla” ”lopeta itsesi” jne en himmaile häpäisysi suhteen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ja muistutuksena mitä kaikkea olet kirjoitellut tunteiden vallassa etenkin aamuöisin johonkin vastaavaan palstaäijän aloitukseen ”itke isäsi haudalla” ”lopeta itsesi” jne en himmaile häpäisysi suhteen

Mene nyt hevonkuuseen sepittelemästä. Nukuin yöllä kuten aina toisin kuin sinä.

• Anonyymi00002

Niin on luulen toisexi....

• Anonyymi00003

En kehtaa enäö luulostella. Muiden hommaa

• Anonyymi00004

Kirjoitan Verkulle

• Anonyymi00011

Veronicalle?

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Öitä. Hys. Sama nainen sinä olet.

• Anonyymi00007

Kuvittelet vain että juuri sulle kirjoitetaan.

• Anonyymi00020

Siitäkö sinun miesten huomiosta fantasioivan eukon fanaattinen vihakampanja on alkanut suhteessa itselleen kirjoittelevan äijän aloituksiin- se merkitsee maailmassa kenelle naiselle kirjoitellaan? Koitahan Sarvisen yksäri purkaa tätä peruskoulukokemustasi jotenkin toisin kun et ollut koskaan se suosittu tyttö fritsut kaulassa tai mistä tässä lapsellisessa hommassa ikinä onkaan kyse

• Anonyymi00008

Köyhtyvä nainen

• Anonyymi00021

Onko kyseessä ihan maaginen manifestointi palstaäijän aloituksissa katkeroiva?

• Anonyymi00028

Onko han mies itse köyhtynyt, kun noin erikoisia kirjoittelee. Miksi kukaan kirjoittaisi kenestäkään noin, ellei itsellä ole paha olla. Yleensä käänteispsykologia pätee tämän tylisssä teksteissä.

• Anonyymi00009

minulla on tapana painaa pitkää päivää täällä se on kun ei päässä leikkaa samalla tavalla kun muilla akoilla

• Anonyymi00010

Ei ne viestit ole sinulle. Oikeasti.

• Anonyymi00023

Vieläkin jaksat psyykata aloittajaäijän lähinnä itselleen luomaa hologrammia banaalilla tavalla. No kenelle ne niin ihanat viestit sitten on? T naiselta myötikset

• Anonyymi00012

Tässä mietittävää:

Etsit tarkoituksella palstalta TIETYNLAISIA viestejä. Sitten ajattelet juuri niiden olevan sinulle.

Se on siis sinun mielikuvituksesi ja toiveesi, että juuri nuo valitsemasi kirjoitukset olisivat sinulle.

Voit toki kuvitella näin. Se on osa palstan toiminta-ajatusta. Ihmiset kuvittelevat ja klikkailevat aloituksia auki.

Suurin osa aloituksista tehdään provoavasti, että ihmiset tarttuvat niihin ja haluavat kertoa asiaan oman mielipiteensä.

Suurin osa aloituksista on ärsyttäviä. Tämä on yksi tapa saada lisää klikkauksia, koska palstalaisilla palaa sipuli sekunnissa, kun joku kirjoittaa jotain ärsyttävää.

Niin kauan kuin tällainen konsepti toimii, niin sitä ei muuteta. Jokainen, joka klikkaa auki provoavan aloituksen ja kommentoi sitä, tukee toimintamallia.

• Anonyymi00013

Mä oon sun Roomeo sä oot mun luulija.

• Anonyymi00014

SINÄ luulet täällä kirjoittelijaa joksikin toiseksi. Haloo.

• Anonyymi00024

Joko tätä palstaäijän aloitusta spämmäämään äitynyt paksu bertta sait sen apuponin tueksi taas tänne, sen jonka uran pilasit surutta ja tunteella hän lähti mukaan

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joko tätä palstaäijän aloitusta spämmäämään äitynyt paksu bertta sait sen apuponin tueksi taas tänne, sen jonka uran pilasit surutta ja tunteella hän lähti mukaan

Mutta asiat näköjään hoituvat omalla painollaan, vai miten se yhtä narsistisen nar naisen proosa menikään- vähän kun sanoo takaisin niin johan koneisto jyllää, mikä on yhtä korkealentoinen ajatus kuin se, että statusta/titteliä voi käyttää yksityishenkilön vahingoittamiseen. Sitä varten valta on, että sitä käytetään, eikö? No kusi kintuille tässä tapauksessa. Uusi peejii vaikuttaa lukemani perusteella vähän enemmän tehtävien tasalla olevalta

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mutta asiat näköjään hoituvat omalla painollaan, vai miten se yhtä narsistisen nar naisen proosa menikään- vähän kun sanoo takaisin niin johan koneisto jyllää, mikä on yhtä korkealentoinen ajatus kuin se, että statusta/titteliä voi käyttää yksityishenkilön vahingoittamiseen. Sitä varten valta on, että sitä käytetään, eikö? No kusi kintuille tässä tapauksessa. Uusi peejii vaikuttaa lukemani perusteella vähän enemmän tehtävien tasalla olevalta

Ja edelleen odotan arvokkaalta organisaatiolta hieman enemmän kuin yksilön yli kävely ja vaivihkainen harjaus tai homma näyttää purkkapallon puhaltelulta somessa eikä mitään muuta sv

• Anonyymi00015

Kirjoittelen kuin hänelle naiselle. Ja joo, usein on yksinäistä ja tyhjää.

• Anonyymi00016

Juttelen sinulle, kun olen yksinäinen.

• Anonyymi00031

Voisitko jutella muulloinkin?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Voisitko jutella muulloinkin?

Tai muualla?

• Anonyymi00022

Edelleen suosittelen hoitoon hakeutumista jos täällä kuvittelee jonkun kirjoittelevan itselle ilman riittävän tarkkoja tietoja (jotain mitä vain toinen voi tietää) empä silti lähtis sillä henkseleitä paukutteleen että täällä joku kaipaa jos ny on jääny huomaamatta ni vähä yli puolet täällä on hoidon tarpeessa mutta koska resurssit ei riitä eikä varat kunnat ja valtio on kyvyttömiä järjestämään tarvittavaa hoitoa (diagnosoidaan mutta ei hoideta) kenties koska ei osata kysymyksenä menikö lääkärin koulutus hukkaan

• Anonyymi00029

Älä kuvittele liikoja en sulle enkä kellekkään muullekkaan.

• Anonyymi00030

ihan itselleni kirjoittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe