Kun sulla ei mene hermot minuun. 😅
Olet aika viilipytty mies
12
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin ne hermot menisivät, jos menisivät?
- Anonyymi00002
Minuun saisi mennä hermot, mutta minä olenkin nainen ja innostun joskus liikaa. Sivusta
- Anonyymi00003
Ehkä minun ajattelumaailma erottuu muista. En pelkää esim. kuolemaa kun en tiedä mitä minulle kuoleman jälkeen tapahtuisi. En myöskään voisi vaikuttaa asioiden kulkuun, joten turha hermoilla missään tilanteessa tai vaiheessa tässä elämässä ja kuolemassa.
- Anonyymi00004
Ei minun mussukkaan voi hermot mennä. Saadaan sinut sieltä ujouden muurin takaata pois vielä.
- Anonyymi00005
minä rakastan häntä miestä aina. :) hän on niin kultamussukka vaikka ei mua käsitä. sitäpaitsi meidän välillä on todellakin kemiaa. :) edelleee ee een
- Anonyymi00006
Mulla ei ole hermoja.
- Anonyymi00007
Luulen, että hänellä on mennyt muhun joskus hermot 🤔
Sivusta - Anonyymi00008
Kenellä keneen odota vuosi niin menee jo sullakin hermot häneen eikä pelkästään hänellä hermot sinuun
- Anonyymi00009
Hyvä havainto! Mutta joskus miehenkin kärsivällisyys on todella koetuksella. Ei ne hermot kuitenkaan sanan perimmäisessä tarkoituksessa mihinkään mene, vaan se ehkä enemmänkin muistuttaa tuskailua, jonka nainen kykenee taitavasti halutessaan muuttamaan suuremmaksi intohimoksi ja hellyyden tarpeeksi naista kohtaan. Naisella on usein erilaisia etuoikeuksia mieheen nähden, silloin kun ollaan rakkauden porteilla, nainen määrittää askeleet ja tahdin joita mies joutuu "haluaa" seurata. Konstaileva nainen on eri asia, kuin hieman ujosti estelevä ja esiaskeleita ihastuneena ottava hyvätahtoinen kaunotar. Hyvä ja haasteellinen ensikosketus vaatii tunnetilan, joka syntyy odotuksen tuomasta jännityksestä sekä voimakkaasta halusta, siihen hetkeen ujosti käyttäytyvän naisen sulaminen vie viimeistään sydämen mennessään. Rakkaus on joskus pienesti eripuraista ja siihen mennään valmistautumaan yhteistä riisuuntumista varten, silloin ollaan henkisellä tasolla ujosteltu ja opeteltu huomaamaan mistä toinen pitää ja mistä hän ei vielä tiedä pitävänsä.
https://www.youtube.com/watch?v=xl82AMP7GGE&list=RDxl82AMP7GGE&start_radio=1 - Anonyymi00010
On sulla hyvä mielikuvitus, hauska.
- Anonyymi00011
heheh
- Anonyymi00012
Minä nainen olen hiilipytty 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746