Olet aika viilipytty mies

Anonyymi-ap

Kun sulla ei mene hermot minuun. 😅

12

443

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mihin ne hermot menisivät, jos menisivät?

• Anonyymi00002

Minuun saisi mennä hermot, mutta minä olenkin nainen ja innostun joskus liikaa. Sivusta

• Anonyymi00003

Ehkä minun ajattelumaailma erottuu muista. En pelkää esim. kuolemaa kun en tiedä mitä minulle kuoleman jälkeen tapahtuisi. En myöskään voisi vaikuttaa asioiden kulkuun, joten turha hermoilla missään tilanteessa tai vaiheessa tässä elämässä ja kuolemassa.

• Anonyymi00004

Ei minun mussukkaan voi hermot mennä. Saadaan sinut sieltä ujouden muurin takaata pois vielä.

• Anonyymi00005

minä rakastan häntä miestä aina. :) hän on niin kultamussukka vaikka ei mua käsitä. sitäpaitsi meidän välillä on todellakin kemiaa. :) edelleee ee een

• Anonyymi00006

Mulla ei ole hermoja.

• Anonyymi00007

Luulen, että hänellä on mennyt muhun joskus hermot 🤔
      Sivusta

• Anonyymi00008

Kenellä keneen odota vuosi niin menee jo sullakin hermot häneen eikä pelkästään hänellä hermot sinuun

• Anonyymi00009

Hyvä havainto! Mutta joskus miehenkin kärsivällisyys on todella koetuksella. Ei ne hermot kuitenkaan sanan perimmäisessä tarkoituksessa mihinkään mene, vaan se ehkä enemmänkin muistuttaa tuskailua, jonka nainen kykenee taitavasti halutessaan muuttamaan suuremmaksi intohimoksi ja hellyyden tarpeeksi naista kohtaan. Naisella on usein erilaisia etuoikeuksia mieheen nähden, silloin kun ollaan rakkauden porteilla, nainen määrittää askeleet ja tahdin joita mies joutuu "haluaa" seurata. Konstaileva nainen on eri asia, kuin hieman ujosti estelevä ja esiaskeleita ihastuneena ottava hyvätahtoinen kaunotar. Hyvä ja haasteellinen ensikosketus vaatii tunnetilan, joka syntyy odotuksen tuomasta jännityksestä sekä voimakkaasta halusta, siihen hetkeen ujosti käyttäytyvän naisen sulaminen vie viimeistään sydämen mennessään. Rakkaus on joskus pienesti eripuraista ja siihen mennään valmistautumaan yhteistä riisuuntumista varten, silloin ollaan henkisellä tasolla ujosteltu ja opeteltu huomaamaan mistä toinen pitää ja mistä hän ei vielä tiedä pitävänsä.
      https://www.youtube.com/watch?v=xl82AMP7GGE&list=RDxl82AMP7GGE&start_radio=1

• Anonyymi00010

On sulla hyvä mielikuvitus, hauska.

• Anonyymi00011

heheh

• Anonyymi00012

Minä nainen olen hiilipytty 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe