Ketkä kaikki toivoo,

Anonyymi-ap

että kaivattunnekin olisi täällä ja tunnistaisi kirjoituksenne vai miksi ootte täällä?

45

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ap. uhrautuu ja avaa potin. Minä. ☝🏻

• Anonyymi00002

Hän on tunnistanut ja se oli tarkoituskin.

• Anonyymi00003

Ei kuulosta hyvältä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä.

Miten niin. Ei siitä mitään huonoa ole seurannut.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä.

Kenestä onk kyse..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kenestä onk kyse..

No hänestä tietysti. Kumpikaan ei ole varattu.... Sitähän sä kysyit.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten niin. Ei siitä mitään huonoa ole seurannut.

Kylmä vastaus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kylmä vastaus.

Pitäiskö sun mennä nukkumaan 🤨

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pitäiskö sun mennä nukkumaan 🤨

Kerros miksi?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kerros miksi?

Älä oo yliaktiivinen 😂

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Älä oo yliaktiivinen 😂

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ehkä sää joka asiaan tarkennusta kyselevä ns keskusteluihin tunkeva oot hieman kompulsiivinen. Sivusta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ehkä sää joka asiaan tarkennusta kyselevä ns keskusteluihin tunkeva oot hieman kompulsiivinen. Sivusta

Hyvä, että tarkensin 😆 itse en jaksanut.

• Anonyymi00005

Varmaan parikin on tunnistanut minut, mutta en heitä enkä ketään.

• Anonyymi00010

Lueskelen vain näitä kirjoituksia ja yritän selvittää että miksi mua vainotaan, kun siihen ei ole mitään syytä. En ole rikollinen yms.

• Anonyymi00012

• Tuollaiseen voi moniakin syitä, vaikka ei itse olisikaan tehnyt mitään väärää.

• Anonyymi00027

No sepä jos ois rikollinen ois ikäänkuin sitoutunut siihen, että kujanjuoksu kuuluu pelin henkeen, muuten onko finulla jotain falattavaa- sössötys on mielenvajaiden verbaalisen toureten tapaista länkytystä kun aihepiirit lähestyy jotain tiettyä teemaa. Esim känninen kolmikko vihjaa, ne etfii sinua, niin johan sitä menee ja lyö henkkarit käteen tavatessa ja kysyy että no etittäkö te

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No sepä jos ois rikollinen ois ikäänkuin sitoutunut siihen, että kujanjuoksu kuuluu pelin henkeen, muuten onko finulla jotain falattavaa- sössötys on mielenvajaiden verbaalisen toureten tapaista länkytystä kun aihepiirit lähestyy jotain tiettyä teemaa. Esim känninen kolmikko vihjaa, ne etfii sinua, niin johan sitä menee ja lyö henkkarit käteen tavatessa ja kysyy että no etittäkö te

Ja kävi ilmi, että eivät kyllä. Tulimme siihen tulokseen ikäänkuin hienotunteisesti, että juoppojen puheita vaan

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ja kävi ilmi, että eivät kyllä. Tulimme siihen tulokseen ikäänkuin hienotunteisesti, että juoppojen puheita vaan

Niin miksiköhän sellainen tieto vuosi silmää nikkailevalle ilmeisen vääristyneesti tilanteita käsittävän tietoon kun kysyi oikeen

• Anonyymi00011

Onhan siinä puolensa. Toisaalta hän taitaa välillä olla mustis jostain jutuista ja päätellä jotkut jutut häntä koskeviksi vaikka niin ei olisi. Mieluitten antaisin hänelle huomiota ihan irl. Niin hänen et tarvitse epäilä mun sanomisia.

• Anonyymi00014

Mikset sitten tee niin? Voi olla aika pska mieli kun ei tiedä miten asiat on. Joskus tuollainen tilanne saattaa olla kohtalokaskin. Suru ja murhe voi olla jollekin liikaa ja siihen päälle tunne ettei merkitse toiselle mitään. Joskus siinä tilanteessa luovuttaa, etenkin jos on täysin yksin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mikset sitten tee niin? Voi olla aika pska mieli kun ei tiedä miten asiat on. Joskus tuollainen tilanne saattaa olla kohtalokaskin. Suru ja murhe voi olla jollekin liikaa ja siihen päälle tunne ettei merkitse toiselle mitään. Joskus siinä tilanteessa luovuttaa, etenkin jos on täysin yksin.

Hän kyllä saa muhun yhteyttä halutessaan. Jos olo on niin murheellinen takia odotan et aikuinen ihminen silloin minua lähestyy ja kertoo murheensa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hän kyllä saa muhun yhteyttä halutessaan. Jos olo on niin murheellinen takia odotan et aikuinen ihminen silloin minua lähestyy ja kertoo murheensa.

Ei kai se ota jos luulee ettet välitä siitä. Siinähän se oikeastaan tulikin esille ettei ole sulle tärkeä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei kai se ota jos luulee ettet välitä siitä. Siinähän se oikeastaan tulikin esille ettei ole sulle tärkeä.

Ihan samalla tavalla kuule minä ajatelen. Minä oon se joka viimeks kysynyt mitä kuuluu.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ihan samalla tavalla kuule minä ajatelen. Minä oon se joka viimeks kysynyt mitä kuuluu.

Ja hän varmuudella tietää siitä itse?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja hän varmuudella tietää siitä itse?

Hän vastasi silloin mun viestiin kyllä ja lähetti muitakin juttuja. Et eiköhän ole tietoinen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aidosti välittävä ei vuoroja mieti. Mikäs siinä, omapa on valintasi ja sillein. Eihän se sinun vuoro ole ottaa yhteyttä ihan sama vaikka se jonka vuoro on luovuttaisi.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aidosti välittävä ei vuoroja mieti. Mikäs siinä, omapa on valintasi ja sillein. Eihän se sinun vuoro ole ottaa yhteyttä ihan sama vaikka se jonka vuoro on luovuttaisi.

Jep. Mä en lähde ollenkaa tohon syyllistämisen ja tunteilla kiristämiseen. Henkistä kiristystä ei hyvä.

• Anonyymi00019

Sen kun ulvon kaipaustani. Ei hänen tarvitse tänne ilmestyä. Eikä hän tule ilmestymäänkään.

• Anonyymi00024

Oon täällä jäki-istunnossa

• Anonyymi00026

Oikein sulle 😂
        Paljonko on vielä jäljellä?

• Anonyymi00030

Eikö tätä jonnin joutavaa änkytystä oo jo tarpeeksi seurattu?

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkoitan, tuskin se tästä enää ainakaan pahemmaksi muuttuu, kaikki sgagailut on jo nähty

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Aika ikävästi sanottu!
        Mikä sua riepoo toisen tekemisissä tai olemisessa?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Aika ikävästi sanottu!
        Mikä sua riepoo toisen tekemisissä tai olemisessa?

Älä sinä murehdi. There is nothing wrong with the road, see? -falling downista

• Anonyymi00042
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oikein sulle 😂
        Paljonko on vielä jäljellä?

7 päivää

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

7 päivää

Sehän menee ihan siivillä 😅

• Anonyymi00033

Väijyn että hortoilee kohdalle ja kampitan,sitte on mun.

• Anonyymi00035

Ota joku tyyny mukaan, että saat heitettyä alle, ettei satu!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ota joku tyyny mukaan, että saat heitettyä alle, ettei satu!

Otan kopin kyllä.

• Anonyymi00036

Alunperin joo, mutta se muutama kerta oli harhaa.

• Anonyymi00046

Eikä ollut

• Anonyymi00037

Tolloillen välillä ok.

• Anonyymi00043

Olemme tunnistaneet ja ounastelen hänenkin ottaneen sen hetken vastaan ilman kummempaa äimistelyä. Sattuman törmäyttämää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2799
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      65
      2266
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1949
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      1581
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1532
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1129
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      261
      950
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      918
    10. 39
      800
    Aihe