Nukkuakin varmaan pitäisi. Turha haave. Pienet ylikierrokset menossa.
Just just....
5
138
Vastaukset
- Anonyymi00001
Levottomuuteen voi auttaa aktiivinen lepo, jokin päämääräorientoitunut mutta ei sinänsä tärkeä tekeminen kuten piirtely tai kokkaus. Joka saa ajatukset pois epämääräisesti tuntemuksesta että jotain puuttuu tai on unohtanut jotain olennaista.
- Anonyymi00002
En mä nyt ala keskellä yötä piirtämään tai kokkaamaan. Ei tuollaista tunnetta. Olen vain pirteä eikä väsytä yhtään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En mä nyt ala keskellä yötä piirtämään tai kokkaamaan. Ei tuollaista tunnetta. Olen vain pirteä eikä väsytä yhtään.
No ei sinun palstaäijä varmaan kannata hiihtomaskiakaan vetää ison pääs yli thsp?
- Anonyymi00003
Kortisolia ja adrenaliinia kun erittyy, niin pystyykö sen voimalla paremmin suorituksiin- kokeeko tietyn alan henkilöt muuten stressiä ollenkaan, jos on vaikka poikkeuksellisempi projekti tulossa, vai onko se keikka ku keikka? Olen tuumaillut tätäkin lämmin ja empaattinen ihminen kun olen
- Anonyymi00006
Miksi ylikierrokset?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2093231Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232580Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä32007Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri131483Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!2151419- 791248
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t141232kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001155- 741043
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171042