Missä kaupunhinjohtaja, sekä kirkkoherra tankkaavat autonsa, kun venäläiseltä lukoil teboililta ei nämä putinistit saa polttoainetta?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
molemmat putinisteja. Juonivat Kiuruveden päänmenoksi sen minkä kerkiävät. Eivät edes häpeä! On tämä touhua!
- Anonyymi00002
Tuulivoiman kannattajia ovat vielä. Ja uivat rahassa. Ei mitään arvoa anneta luonnolle ja hiljaisuudelle. Kirkon kellotkin karkottaa linnut pois.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuulivoiman kannattajia ovat vielä. Ja uivat rahassa. Ei mitään arvoa anneta luonnolle ja hiljaisuudelle. Kirkon kellotkin karkottaa linnut pois.
Eivät karkota ainakaan pahanilmanlintuja.
Niitä Kiuruvedellä riittää, on riittänyt ja tulee riittämään.
- Anonyymi00003
Siinäpä sitä on joillekin jankkaamista...
- Anonyymi00005
Toisilla tankit tyhjenee itsestään ja toisilla taas täyttyy itsestään.
- Anonyymi00006
Luonnon laki. Kusipäiltä häviää kuin tuhka tuuleen
- Anonyymi00007
Rukalla tankkaavat
- Anonyymi00008
Mitä se sulle kuuluu missä toivet tankkaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761642
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 132604
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo78561- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510