Omaa ikävöin. Tietää luultavasti missä olen nyt.
Tietää elämästäni.
Tietää mitä teen lomalla.
Tietää mitä teen juhlapäivinä.
Tietää missä käyn tiistaisin illalla ja perjantaisin illalla.
Tietää millainen olen ja ainakin luulen tietävän, kun ehkä epäili sitä? Kyllä olit oikeassa!!!
Olisinpa silloin heti uskonut sen.
Voisimme olla nyt yhdessä
ja elää onnellista elämää.
Omani tietää milloin olen syntynyt ja minä tiedän milloin on hänen syntymäpäivä.
Omani tietää miten juhlin niitä!
Omaa ikävöin, en muita!
16
255
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka on palstaäijä sinun omasi tai omaisesi joka tietää missä olet tiistaisin torstaisin jne- viranomainenko? Heh
- Anonyymi00002
Omani tietää milloin on aamulla herätys.
Omani tietää mitä harrastan.
Omani tietää miksen aina kuule kaikkia ääniä ja miksen aina saa selväå, kun minulle puhutaan.
Omani tietää nämät asiat minusta!!!
Omani tietää miksi eräänä päivänä itken ja olen surullinen ja enkä sinä päivänä halua kenenkään kanssa viestitellä tai jutella tai nähdä lainkaan.
Vain hän joka tietää nämät asiat oikein!!!
On minun kaivattuni ja ihminen, jota toivon takaisin elämääni. Vasta, kun lähdit elämästäni tajusin miten kaunista kaikki oli. - Anonyymi00003
Jos ei kaivattuni näistä tuntomerkistä tunnista minua!! On se jo kumma asia.
Tietää mihin aikaan on aamulla herätys ja tietää luultavasti missä olen nyt.
Tietää miten juhlin synttäreitäni!
Omani tetää elämästäni.
Tietää miksi itken eräänä päivänä ja enkä halua silloin viestitellä tai jutella tai nähdä lainkaan.
Miksi se päivä on minulle hirveä!!!- Anonyymi00005
Ei ole sinun omasi,vaan toisen oma! Taiat tosiaan olla niin paljon erilainen,tuo ne kaikki varastamasi takaisin!Sekopää olet! Pelkkä kiusaaja! Omaisuuden perässä olet,jota ei kyllä riitä sinulle asti! Häviä pakkomielteinen meidän elämästä!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole sinun omasi,vaan toisen oma! Taiat tosiaan olla niin paljon erilainen,tuo ne kaikki varastamasi takaisin!Sekopää olet! Pelkkä kiusaaja! Omaisuuden perässä olet,jota ei kyllä riitä sinulle asti! Häviä pakkomielteinen meidän elämästä!
Ei ole toisen oma minun kultani.
Tiedän mitä hän tekee työkseen ja tiedän, ettei ole ketään tällä hetkellä!!
Hänellä ei ole nyt ketään tällä hetkellä!
Minun omallani ei ole omaisuutta, jonka perässä olisin.
Tiedän oman kullan elämästä paljon, kun oikeassa elämässä juteltiin.
Tiedän, ettei hänellä ole ketään, kun muuten olisin kylillä ja kaupungilla nähnyt hänen toisen kanssa.
Tiedän, ettei ole ketään, kun kyllä hän olisi siitä kertonut ihmisille, että on löytänyt onnea ja rakkauden.
- Anonyymi00004
Siinä oli minun tuntomerkit ja minun omani kaivattuni tietää nuo asiat minusta!!!
Väärät eivät tiedä noita.
Väärät eivät tiedä mikä päivä on, kun itken ja enkä halua viestitellä tai jutella tai nähdä ollenkaan. Väärät eivät tiedä miksi se on minulle hirveä päivä!- Anonyymi00009
Sinun pitää hakeutua hoitoon,et sinä voi naimisissa olevaa miestä tuollein omistella ja vielä naapuria ja melkein mies taiat olla itsekkin! Pitääkö sulle soittaa apua,koska olet todella sairaan kuuloinen!
- Anonyymi00006
Ikävöin vain omaani!
En muita.
Sinä sait minut hymyilemään ja nauramaan ja olin onnellinen, kun olit elämässäni!
Nautin silloin elämästäni ja luulin, että tulevaisuudessa kaikki olisi paremmin...
Tein kaiken mitä pyysit minun tekemään ja kaiken, että voisit olla elämässäni.
Kuuntelin ja uskoin lopulta sinua, mutta oli jo liian myöhäistä. Miksen aikaisemmin uskonut ja kuunnellut ja parantanut elämääni?
Miksen heti uskonut?
Voisin viettää synttärit ja juhla päivät kanssasi!
Lomalla ja muulloinkin oltaisiin yhdessä ja yhdessä kulkisimme elämää eteenpäin.
Ei tarvis sinua ikävöidä!!!
Olit parasta elämässäni ja muistan kuinka keväällä oli hauskaa sinun kanssasi nähdä, kun luonto puhkesi kukkaan. - Anonyymi00007
Omani tietää millainen elämäni on ilman hänen rakkautta ja hyvyyttä!!!
- Anonyymi00010
Omani ei seurustele kenenkään kanssa nyt tai edes tapaile ketään. Omani ei asu kenenkään kanssa ja eikä ole millään tavalla varattu!!
Jos olisi varattu olisin siitä kuullut ihmisiltä, jotka tuntevat minun omaani ja näkevät!!!
Tunnen ihmisen hänen elämästään ja eikä hän ole ikinä sanonut, että on varattu ja löytänyt rakkauden ja onnea. Sanonut, että yksin se on!!!
Ei ikinä ole sanonut, että pääsee järjestämään juhlat ja eikä ikinä ole sanonut, että pääsee kokemaan onnen ja ilon hetkiä ja että vihdoinkin voi alkaa suunnittelemaan isoja juhlia kaivattuni kunniaksi!- Anonyymi00011
Ihana olet kuka oletkaan❤️
- Anonyymi00012
Omani yksin kulkee kaupungilla ja kylillä!!!
Liikkuu aina yksin, kun näen.
Eikä sormusta ole sormessa.
Ei ole varattu, kun muuten olisin siitä kuullut heiltä, jotka hänen kanssaan ovat tekemisessä.
Tunnen ihmisiä kaivattuni elämästä ja näen niitä aina välillä ja kysyn mitä kaivatulleni kuuluu ja joko on löytänyt onnea ja rakkautta? Sanovat, ettei ole!
Tunnen ihmisen, joka tietää kaivattuni elämästä paljon ja tietää hänestä sellaisia asioita, joita kaikki eivät tiedä! Tietää kenen kanssa milloinkin seurustelee ja tapailee. Milloin on sinkku.
Mitä työtä tekee. Ketkä on kaivattuni ystäviä ja kavereita? Keitä näkee muulloin, kun on töissä!!
Tämä ihminen ei ikinä ole sanonut, kun nähdään ja jutellaan, että on varattu ja löytänyt onnea ja rakkautta!!
Tietää kaivattuni elämästä paljon. Missä syntynyt. Paljonko painoi syntyessään?
Tietää todella paljon!!! - Anonyymi00013
Kyllä kaivattuni olisi kertonut hänelle, jonka tunnen, että on varattu ja onnellinen ja ettei ole sinkku!!
Olisi tehnyt hänet jonka tunnen onnelliseksi, jos olisi varattu eikä sinkku!! - Anonyymi00014
Miksi hän, joka tuntee kaivattuni paremmin kuin minä valehtelisi, ettei kaivatullani ole ketään?
Miksi ei onnellisena kertoisi, että kaivattuni on löytänyt onnea ja rakkautta?
Miksei onnellisena suunnittelisi kaivattuni muuttoa toisen luo?
Miksei kertoisi onnellisena, että vihdoinkin kaivattuni on löytänyt onnea ja rakkautta?
Miksi hän, joka tuntee kaivattuni paremmin kuin minä sano minulle, ettei minun kannata enää haaveilla ja unelmoida kaivattustani? - Anonyymi00015
Miksei hän joka tuntee kaivattuni todella hyvin!
Missään kerro, että kaivattuni on varattu?
Ei kerro missään. Eikä esitä kaivatun onnea ja kenellekään? Ei kenellekään!!!
Miksi pitäisi salassa, että kaivattuni on löytänyt onnea ja rakkauden ja tulevaisuudessa voi tulla isoja juhlia?
Miksei onnellisena siitä kertoisi hän, jonka minä tunnen ja joka tuntee kaivattuni paremmin kuin moni muu ihminen???
Hänenhän pitäisi olla onnellinen ja kertoa, että kaivattuni on löytänyt ja suunnitella kaivattuni kanssa muuttoa ja auttaa kaivattuni muuton kanssa.
Auttaa, että muuttoauto kuskaa kaivattuni tavarat sinne missä toinen asuu!!
Pyytää apua kaivattuni muuton suhteen ja pyytää, että ihmiset auttaa muutossa.
Ei!!!
Kaivattuni ei ole varattu. Miksi muuten edelleen yksin asuu ja yksin liikkuu? - Anonyymi00016
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185