Sanoin sulle että kaikki tai ei mitään hyvä tovi sitten, ja ne kuvat must ku olin naama halki ja kroppa mustana, tapahtu viikko sen jälkeen ja asiat pyyhkiyty muististani usealta viikolta kun löin pääni. Ymmärrät ehkä myös mua. Tunteeni suhun on niin kovat että en tolleen voi tehdä ja olinkin jopa sinusta yllättynyt, että sellases tilantees vielä oisit kuitenkin ollut intiimisti mun kaa halukas olemaan. Mut sen jälkeen mun kärsimys ois jatkunut taas ja olisit tehnyt tooodella väärin heitä kohtaan ja just se tilanne viel mihin olit ajautunut. Sain mielenrauhan kun tajusin et oikeesti tunnet myös mua kohtaan yhtä syvästi vaikka kätket tunteesi kun pelkäät jos et itsesi takia niin muiden suhtautumista. Muista ei kannata välittää, mutta lapsia tietty pitää suojella. Turpiin kaikkia vääryyden tekijöitä ja kuuntele sydäntäsi enemmän, ne on mun neuvot sulle koska tiedän että sulla on tosi kurjaa myös.
Muista myös et vaik oon tällanen, niin myös mul on tunteet, tarpeet ja haaveet, vaik kelvataankin vaan seksiin ja julkisesti etenkin akkojen toksisuuden kohteeksi kun kaikki kaunis, älykäs ja rikas jne. asia aiheuttaa kateutta. Miehille en niinkään ole ivan kohde, paitsi joillekin. Mut heille kelpaan vaan huviksi, en muuhun.
Haluisin videol pyytää sult viel anteeks ja sen ehkä teen tässä jossai kohtaa.
S
S-mies en ole vihainen sulle nyt ja anteeksi tahtoisin pyytää irl
Anonyymi-ap
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13040Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32075Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100904- 35724
- 65651
- 33612
- 44608