Mun isän hautajaiset ,arkku ja lehtinilmoitus ym.sekä muistotilaisuuden jälkeen ruoka ja muut kulut 8798€ .Arkku oli yli4000€ .Vaikka isäni tuhkattiin ostin hänelle kauniin arkun .Hän sanoi aikanaan kun hänestä aika jättää hän haluaa samanlaisen arkun kun oli äidilläkin .Kaiken maksoin isän omilla rahoilla .Ruuat ym tilasin pitopalvelusta .Oli kauniit hautajaiset .
Halvalla pääsit ForestFinn
17
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kallis arkku turhamaisuussyystä- Lähes puolet kuluista.
Jääpi perintö sitten pienmemmäksi eli omista rahoistasi se meni ?- Anonyymi00004
Älä sä mun perinnöstä huolehdi .Mä kunnioitin isäni toivetta halusin hänelle kauniit hautajaiset. Silti jäi perintöä näin yhdelle ihan liikaakin kun olen ainut lapsi .Minulle jäi , talo, kesämökki, 2 autoa sekä rahaa aika huomattavasti. Lahjoitin lasten Syöpäsäätiölle 2025 10 000 € .Isäni avustuksella on lastensairaalaan aikanaan ostettu määrättyjä laitteita .Raha on vain rahaa .Mutta sillä voi pelastaa pieniä avun tarpeessa olevia potilaita. Tehkää tekin hyvä työ kellä on hiukankin ylimääräistä .Toivon kaikille hyvää kesää 🌻
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä sä mun perinnöstä huolehdi .Mä kunnioitin isäni toivetta halusin hänelle kauniit hautajaiset. Silti jäi perintöä näin yhdelle ihan liikaakin kun olen ainut lapsi .Minulle jäi , talo, kesämökki, 2 autoa sekä rahaa aika huomattavasti. Lahjoitin lasten Syöpäsäätiölle 2025 10 000 € .Isäni avustuksella on lastensairaalaan aikanaan ostettu määrättyjä laitteita .Raha on vain rahaa .Mutta sillä voi pelastaa pieniä avun tarpeessa olevia potilaita. Tehkää tekin hyvä työ kellä on hiukankin ylimääräistä .Toivon kaikille hyvää kesää 🌻
Kova oot kehumaan
- Anonyymi00002
Ja täällä arkku pitää maksaa heti kun sen ostamaan meni .
- Anonyymi00003
Ei kait se maksa summasta kuin neljäsosan, näköjään.
- Anonyymi00005
Ajattelin tehdä arkun itse miksi hautaisin maahan tuhansia euroja hah mitä typeryyttä !
Aivan hyvin voisi pahvilaatikossakin haudata, kyllä se vainajan kunnioitus pitää osoittaa elävänä ollessa, ei se kuollut siitä paljoa tiedä.- Anonyymi00006
Jos pahvilootassa haudattaisiin, kyllä siitä riittäisi puhetta ja supinaa, ...ei paljoa välittänyt, joo mutta puhunkin nyt itsestäni ja omista edessä olevista hautajaisista !
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos pahvilootassa haudattaisiin, kyllä siitä riittäisi puhetta ja supinaa, ...ei paljoa välittänyt, joo mutta puhunkin nyt itsestäni ja omista edessä olevista hautajaisista !
Jos vainaja menee tuhkattavaksi, niin usein hän on jo itse eläessään kertonut, että hänelle sitten "mahdollisimman halpa, helposti syttyvä ja iloisesti palava". Tuhkauurna nopeasti maatuva.
Eikä mitään kallista hautapaikkaa, vaan tuhkat pitkin metsiä tai mereen. (Näin on toimittu meidän suvussa)🤗 - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos vainaja menee tuhkattavaksi, niin usein hän on jo itse eläessään kertonut, että hänelle sitten "mahdollisimman halpa, helposti syttyvä ja iloisesti palava". Tuhkauurna nopeasti maatuva.
Eikä mitään kallista hautapaikkaa, vaan tuhkat pitkin metsiä tai mereen. (Näin on toimittu meidän suvussa)🤗Kelalaatikko on hyvä tuhkaukseen. Se on pahvia.
- Anonyymi00008
Eihän tuossa ollut vielä läheskään kaikki kulut! Tarjoilutym puuttuivat. Voi nousta vielä useilla tonneilla!
- Anonyymi00010
Jättäisi jo vainajat rauhaan ja lepoon,eikä repostelisi vilmi vilmiltä tämän aiheen parissa.
- Anonyymi00012
Ei ole vielä läheskään reposteltu niin paljon, mitä eräs savonlinnalainen tupettaja. Hän kyllä on ottanut "kaiken irti" omaisensa kuolemasta vielä vuosien jälkeenkin.
- Anonyymi00013
Ketä kiinnostaa jonkun kuolema ja mitä siitä voi irrottaa ja miksi?
Onko se etesmenneen toivomus@- Anonyymi00014
No ei se toisen kuolema kivaa oo
- Anonyymi00015
Hautausurakoitsijat ovat hyvinkin kiinnostuneita. Käyvät mummoja ja pappoja katsomassa vanhainkodeissa ja kyselevät vointia. 😂
- Anonyymi00016UUSI
Vain täys kaheli ihminen tekee videon vanhempiensa kuolemasta.
Hoitoon ja kiireen vilkkaa. - Anonyymi00018UUSI
Isommassa mailmassa on mahdollista ottaa hautaan mukaan yhteysvälineet joilla omaiset voi kuunnella miten arkussa menee !
Suomessa ei taida vielä olla alan toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135005Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433655Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351927
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee411818Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175