Peritäänkö velkoja, vai kasvaako ne vaan korkoa?
Onko täällä työttömiä ulosotossa
32
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu ollut reilu 3v työttömänä josta 1,5v ulosotossa kun jäi 30 000€ velat työttömyyden takia maksamatta. En aio maksaa noita koskaan koska työmarkkinatuella ja tuskin enää koskaan töihinkåän pääsee, eläke pieni ettei uo pääse koskemaan..
- Anonyymi00002
Oletko huomannut, että ulosotto asiakkuudellasi olisi vaikutusta siihen, että et ole töitä saanut?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko huomannut, että ulosotto asiakkuudellasi olisi vaikutusta siihen, että et ole töitä saanut?
Ei mitään vaikutusta ainakaan enää.
Sen kyllä tiedän että jos hakisi töihin vaikka johonkin ohjelmistotaloon koodariksi niin eipä pääse, tekevät perusmuotoisen turvallisuusselvityksen jossa tarkistetaan myös ulosottorekisteri. Työnantajahan voi olla kuka vaan joka tarkistaa nuo, alasta riippumatta. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ulosotossa taitaa olla yli 500 000 suomalaista iältään vauvasta vaariin, joten aika paljon jäisi työelämän ulkopuolelle jos kaikki jätetään yhteiskunnan ulkopuolelle ko. syyn vuoksi.
Jokaisella suomalaisella on sitä paitsi valtion velkaa plakkarissa nyt noin 35 000 per nuppi, joten siihen voi verrata lukuja. Kaikki olemme syvissä velkavesissä nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän. Ja jotta yhteiskunta toimii, kaikki on otettava mukaan tuottamaan, ja kuluttamaan. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ulosotossa taitaa olla yli 500 000 suomalaista iältään vauvasta vaariin, joten aika paljon jäisi työelämän ulkopuolelle jos kaikki jätetään yhteiskunnan ulkopuolelle ko. syyn vuoksi.
Jokaisella suomalaisella on sitä paitsi valtion velkaa plakkarissa nyt noin 35 000 per nuppi, joten siihen voi verrata lukuja. Kaikki olemme syvissä velkavesissä nyt ja tulevaisuudessa vielä enemmän. Ja jotta yhteiskunta toimii, kaikki on otettava mukaan tuottamaan, ja kuluttamaan.AIka moneen ammattiin luottotiedottomat eivät kelpaa. Johan sen sanakin kertoo: luoototiedoton eli epäluotettava.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
AIka moneen ammattiin luottotiedottomat eivät kelpaa. Johan sen sanakin kertoo: luoototiedoton eli epäluotettava.
Vanhanajan meininkiä. Nykyisin on sulka hattuun jopa työelämässä, että tietää miten helposti talous kaatuu. Amerikan tapaan sellainen on pop-pomona.
Epäluotettava on toisten rahoja huijaava, ei niitä maksava. Ulosotossa velkoja maksetaan, muistapa se. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vanhanajan meininkiä. Nykyisin on sulka hattuun jopa työelämässä, että tietää miten helposti talous kaatuu. Amerikan tapaan sellainen on pop-pomona.
Epäluotettava on toisten rahoja huijaava, ei niitä maksava. Ulosotossa velkoja maksetaan, muistapa se.Kuule, puuttuvat luottotiedot eivät mihinkään työhön hakiessa ole plussaa, toisin kuin tunnut kuvittelevan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuule, puuttuvat luottotiedot eivät mihinkään työhön hakiessa ole plussaa, toisin kuin tunnut kuvittelevan.
Ei saa haukkua köyhiä. Se on moukkamaista ja kertoo täydellisestä taloustiedottomuudesta ja sivistymättömyydestä. Jos ei pääse töihin jollekin hölmölle, älkää menkö. Lämpimin terveisin yrittäjä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei saa haukkua köyhiä. Se on moukkamaista ja kertoo täydellisestä taloustiedottomuudesta ja sivistymättömyydestä. Jos ei pääse töihin jollekin hölmölle, älkää menkö. Lämpimin terveisin yrittäjä.
En minä köyhiä hauku vaan luottotiedottomia. Ihan eri asia. Ja hienon neuvon annoit: jos ei pääse jonnekin töihin, niin sinne ei kannata mennä töihin. Tuohan ratkaisee kaikki ongelmat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
AIka moneen ammattiin luottotiedottomat eivät kelpaa. Johan sen sanakin kertoo: luoototiedoton eli epäluotettava.
Eipä se luottotietoisuuskaan aina auta saamaan töitä että
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuule, puuttuvat luottotiedot eivät mihinkään työhön hakiessa ole plussaa, toisin kuin tunnut kuvittelevan.
Itse en ole ulosotossa.Äitini oli velkaongelmissa miehen takia, mutta selvitti ne kun voitti lotossa pienen summan. Itse en ole ulosotossa mutta voin kertoa, että se on totta, että pitää nähdä pohja ennen kun oppii kunnolla säästäväiseksi
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
En minä köyhiä hauku vaan luottotiedottomia. Ihan eri asia. Ja hienon neuvon annoit: jos ei pääse jonnekin töihin, niin sinne ei kannata mennä töihin. Tuohan ratkaisee kaikki ongelmat.
Jokaisen, oli asema mikä tahansa, pitää kunnioittaa itseänsä aina eniten. Hattu kourassa-kyyry ei kuulu työelämään milloinkaan eikä ainakaan nykyisin. Työttömiä potkitaan täysin säälimättä joka taholta ja sen vastustaminen pitää olla itsestäänselvää.
Kun itse jouduin siihen myllyyn aikoinani ja sain nähdä ne hyväveliverkostot myös eläkeyhtiöissä, putosi kyllä suomut ja rähmät silmistä. Olin ollut kuuliainen alamainen monta kymmentä vuotta, mutta en sen jälkeen ainoatakaan kertaa. En ole valtion viranomaisen tai vieraan yritysjohtajan potkupallo. Minä olen valtio itse. Ole sinäkin.
- Anonyymi00005
Luottotiedot on aina omat. Pois lukien varastetut.
- Anonyymi00013
Varmaan tarkistelevat luottotiztoja siivoojaksi hakiessa 😂😂 tai jos tuo ulosottoinen menee pimeisiin töihin kuten usein menevät.Monesti heitä ei edes kiinnosta todistukset hevonpaskaa
- Anonyymi00015
Nimenomaan siivojat tarkistetaan, pääsevät yleensä esim tiloihin missä luottamuksellista materiaalia.
- Anonyymi00017
Siivooja on varmaan tavallisimpia ammattejai, jossa luottotiedot tarkistetaan.
- Anonyymi00016
Eiköhän tässäkin päde se vanha totuus, että parhaat tekijät ja tyypit löytyvät heistä joilla on ollut tai on luottomerkintä. Sama kuin asunnon vuokraamisessa. Täysin välinpitämättömiä toisten omaisuuksista ovat he, jotka elävät omissa kuplissaan ja luulevat että pröystäilevä elämä kantaa teki niin tai näin. Kun ihminen on menettänyt luottotietonsa ja saanut maksuhäiriömerkinnän, sellaisen jälkeen alkaa elää jatkuvan silmälläpidon alla ja sekös jos mikä opettaa. Stigmassa on kurja fiilis ja silloin tekee kaikkensa ollakseen moitteeton.
Käännetään asia nurinpäin ja valitaan se merkitty työhön tai asuntoon.- Anonyymi00018
Luottotietomerkintä nimen omaan kertoo, ettei välitä toisten omaisuudesta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Luottotietomerkintä nimen omaan kertoo, ettei välitä toisten omaisuudesta.
Höpsis. Niin kuin konkurssin tehneet yrittäjät, joiden työ kaatui verottajan ja eläkeyhtiön ahneuteen? Sairaat ihmiset, joiden sotemaksut menivät perintään köyhyyden vuoksi? Perinnön saaneet, joiden raha ei riitä veronmaksuun yms., mieti nyt vähän ennen kuin ääniäsi päästelet.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Höpsis. Niin kuin konkurssin tehneet yrittäjät, joiden työ kaatui verottajan ja eläkeyhtiön ahneuteen? Sairaat ihmiset, joiden sotemaksut menivät perintään köyhyyden vuoksi? Perinnön saaneet, joiden raha ei riitä veronmaksuun yms., mieti nyt vähän ennen kuin ääniäsi päästelet.
Tavallisimpia syitä luottotiedottomuuten on ruuan tilaaminen Woltilla velaksi, rikosperusteiset korvaukset, joukkoliikenteen tarkistusmaksut, päihdeongelmat jne. Köyhiä ei muuten tässä maassa ole yhtään - etköhän sinäkin ole tänään syönyt ja katto on pään päällä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tavallisimpia syitä luottotiedottomuuten on ruuan tilaaminen Woltilla velaksi, rikosperusteiset korvaukset, joukkoliikenteen tarkistusmaksut, päihdeongelmat jne. Köyhiä ei muuten tässä maassa ole yhtään - etköhän sinäkin ole tänään syönyt ja katto on pään päällä.
Uskon että paisuttelet tuota Wolttia sen perusteella, että näit dokumentissa yhden ihmisen, joka menetti luottotietonsa ja nyt esität asiassa eksperttiä.Laitapa tilastot pöytään!
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Uskon että paisuttelet tuota Wolttia sen perusteella, että näit dokumentissa yhden ihmisen, joka menetti luottotietonsa ja nyt esität asiassa eksperttiä.Laitapa tilastot pöytään!
Media täynnä uutisia aiheesta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomeen-on-syntymassa-wolt-velallisten-sukupolvi/9181192
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/8614347
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d41023b4-2ab5-4af0-91fe-8248af3c2c24 - Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ai sinä kommentoitkin joitain pieniä hilumestareita. Pennien kuluttajia :)
Ei siihen asiaan sanottavaa. - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ai sinä kommentoitkin joitain pieniä hilumestareita. Pennien kuluttajia :)
Ei siihen asiaan sanottavaa.Luottotiedottomia ja ulosotossa olevia, eli juurikin hilumestareita.
- Anonyymi00021
Todetaan varattomaksi. Menee ulosoton saldo nollaksi. Ulosotossa pysytään koko elämä sillä että yritetään maksaa velkoja pois.
- Anonyymi00022
Vain miljonääewillä on eahaa mennä töihin, ja he eivät halua mnnä so..... työvoima pula ja ytalousahdinko johtuu itsekkuuswarä ja eahan ahneudesta
- Anonyymi00023
Alan uskomaan, että nämä kommentoijat ovat patologisia valehtelijoita eli narsisteja.Selittävät, että siivoojille tehdään taustaselvityksiä ja luottotietotarkistuksia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00026
Ihan oikeasti luottotietoja tarkistetaan siivoojiltakin:
https://www.apu.fi/artikkelit/maksuhairiomerkinta-voi-estaa-siivoojan-tai-kaupan-kassan-tyot
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011342467.html
- Anonyymi00024
En edes usko, että koodaajille tehdään taustaselvityksiä, koska tiedän yhdrn psykopaatin, joka valehtelee patologisella tavalla eli on todella epäluotettava
- Anonyymi00028
Mä oon koodari, turvallisuusselvitys tehty monen monta kertaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mä oon koodari, turvallisuusselvitys tehty monen monta kertaa.
Ja minä yrittäjä, toimari, eikä ole koskaan tehty tarkistuksia. Asiakas Suomen valtio.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja minä yrittäjä, toimari, eikä ole koskaan tehty tarkistuksia. Asiakas Suomen valtio.
Entäs sitten? Ei niitä tehdä kuin tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999