Tämä on ilon päivä 😁
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
No nyt on aihetta juhlaan. Aloitetaan pullollisella keskiolutta.
- Anonyymi00002
Onkohan tuo huoli-ilmoituksen tekijä joku terveydenalan ammattilainen tai vaikka kätilö?
- Anonyymi00005
Varmasti kohta Lotta Hintsastakin joku rustaa lasun kun on jo saanut haukkumisviestejä kun Lotta treenaa.
- Anonyymi00006
Huoli-ilmoituksen tekijä odottaa jo vesi kielellä että lapsi syntyy että voi tehdä sitten lasun jollain perusteella.
- Anonyymi00008
Mitä enemmän näistä uutisoidaan, sitä useammasta julkkiksesta näitä tehdään. Mieleltään epävakaat ihmiset käyttää tilaisuuden nimettömänä ilmoittamiseen, häiriköinti tarkoituksessa.
Mun mielestä nimettömiä ilmoituksia ei pitäs edes ottaa vastaa, eikä viranomaisten käsitellä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä enemmän näistä uutisoidaan, sitä useammasta julkkiksesta näitä tehdään. Mieleltään epävakaat ihmiset käyttää tilaisuuden nimettömänä ilmoittamiseen, häiriköinti tarkoituksessa.
Mun mielestä nimettömiä ilmoituksia ei pitäs edes ottaa vastaa, eikä viranomaisten käsitellä.Kukaanhan ei näe onko vai ei tehty mitään ilmoitusta mutta otsikkoklikkaukset on varmaa, ensin lehdessä ja lopksi julkimon omille sometileille. Näinhän tiedotus pelaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kukaanhan ei näe onko vai ei tehty mitään ilmoitusta mutta otsikkoklikkaukset on varmaa, ensin lehdessä ja lopksi julkimon omille sometileille. Näinhän tiedotus pelaa.
Älä yritä väittää että ei olisi totta. Jo tuo kertoo että olet yksi joka niitä aiheettomia lasuja tehtailee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä yritä väittää että ei olisi totta. Jo tuo kertoo että olet yksi joka niitä aiheettomia lasuja tehtailee.
No mutta, kävikö omantunnon päälle? Siis oikeasti, joka ainoa lasu tai huoli-ilmoitus täytyy käydä läpi, se vie virkailijalta aikaa. Turhat ilmottelut vähentää aiheellisiin ilmotuksiin käytettävää resurssia, näin joku kriittinen tilanne viivästyy ja tilanne pahenee.
- Anonyymi00003
Taannoin oli lehdessä juttua, että Maria maalasi pääsiäismunan kuukautisverellään.
- Anonyymi00004
Pitkälle on tultu siitä ajasta kun naiset eivät voineet mennä kuukautisten aikana kirkkoon ja vieläkin joissakin maissa naiset ajetaan kuukatisten ajaksi jonnekin telttaan. Naisia pidettiin saastaisina kuukautisten aikana ja siksi nämä kaikki jutut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitkälle on tultu siitä ajasta kun naiset eivät voineet mennä kuukautisten aikana kirkkoon ja vieläkin joissakin maissa naiset ajetaan kuukatisten ajaksi jonnekin telttaan. Naisia pidettiin saastaisina kuukautisten aikana ja siksi nämä kaikki jutut.
Muslimimiehet eivät saa nukkua edes samassa makuuhuoneessa, kun naisella on kuukautiset.
- Anonyymi00012
Poistettiin viesti joka ei ollut sääntöjenvastainen mutta kalahti johonkin aiheettomia lasuja tehtailevaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562