Miten rakas mieheni sulla menee? Jaksat täällä rumputtaa ja jutella minusta ja meistä ja niin edelleen? On se perkele kun ei oo muuta tekemistä? Eikö löydy ketään mielenkiinnon kohdetta? Minä vain? No voi harmi on tympee suhde tämmönen ,miten jos saan sen perinnön joku päivä se ei varmaan vaikuta tähän meijä suhteeseen ? Eihän toivottavasti vielä joku päivä pääset sinne jyväskylään minne olit menossa ja lopetat tän ruikuttamisen täällä:)
Pettymyksistä voittoon
Anonyymi-ap
3
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sillä sua ikävä tule🙂me autetaan sitä
- Anonyymi00002
Ois hirveen paljon helpompaa mennä eteenpäin ko lopettaisit sen stalkkaamisen ja alaspäin painamisen jaaa uhkaavana olon, nii johan tässä sais vaikka joskus otettua semmoset makoisat tirsat ja ehkä unelmoitua jonkun joka tajuaakin jostain jotain :) Pääääästä irtiiii
- Anonyymi00003
Niin miksi te miehet tätä laitonta stalkkausta harrastatte? Sivusta yleisluontoinen kysymys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746