Naiset on outoja

Anonyymi-ap

Hei rakkaat naiset.
Voitteko selittää tyhmälle miehelle tämän asian:
Persut on se porukka mitä todella monet naiset vihaavat. Tai jos ei vihaa, ei ainakaan pidä. Persut on kuitenkin ainoa puolue joka ei halua että tänne tulee ulkomaalaisia jotka ovat raiskannut tuhansia naisia. Persut haluaa myös että kaikkien raiskaajien (myös suomalaisten) tuomiot kovenee ja tähän he tekivätkin muutokset. Muut puolueet taas haluaa tuoda tänne lisää porukkaa niistä maista joista on tullut paljon raiskaajia. Tilastot osoittavat nämä selkeästi. Eli miksi olette niiden puolella joita ei haittaa että raiskaajia tulee lisää?
Ja miksi vihaatte niitä jotka tekee töitä sen eteen ettei teitä raiskata? En ymmärrä tätä logiikkaa.

27

188

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ymmärrä minäkään. Olen muutamalta kysynytkin, mutta en ole saanut vastausta. Jotain kiertelyä ja kaartelua. Eli vihaavat vain koska muutkin vihaa. Ne ovat niitä jotka ei osaa ajatella mitään. Tekee vaan mitä muutkin tekee.

• Anonyymi00008

mina pane sinu anus

• Anonyymi00002

Kiitos kommentista. Itse olen töissä paikassa joissa on nais enemmistö. Tunnustan etten ole uskaltanut kahvihuoneessa kysyä kun saan todennäköisesti vain vihat niskaani. Kun sitä mitä siellä puhutaan miettii, niin tuo mitä kirjoitat, kuulostaa ihan järkeenkäyvältä selitykseltä. Siellä on muutama isoääninen päällepäsmäri joka kertoo monessa asiassa mielipiteitä ja muut ovat hiljaa ja nyökyttelee.

• Anonyymi00003

Ne ovat tyhmiä kanoja.

• Anonyymi00004

Jos ei osaa olla asiallinen niin voi mennä muualle.

• Siinä se syy tuli miksi naiset eivät pidä incelpersuista.

• Anonyymi00006

Etelän mies on vaan niin.... ja niiden raiskaamaksi joutuminen on naisen oma syy.

• Anonyymi00007

Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi00011

Mielipiteesi kuulostaa keskiaikaisilta 🍑🍑🍑

• Anonyymi00009

Siksi että pohjimmiltaan persut ovat vihaajia.Vihaajat eivät ole voittajia,eibätkä kiinnostavia miehinä.Ovat negatiivisia ja keskittyvät negatiivisiin asioihin. Ovat yhdrn asian ihmisiä ja yksinkertaisia,kouluttamattomia rasvakäsiä, jotka ei ole koskaan lähteneet kotikylältään mihinkään.Tulee näistä amikset mieleen: rekkakuskit jne. Naiset pitävät koulutetuista ja salonkikelpoisista miehistä, joila on käytöstavat.Persut vaikuttavat entisiltä koulukiusaajilta eli sadisteilta. Näyttävät luusereilta, koska porukan ulkopuolele jättäytyvät näyttävät aina luusereilta eli häviäjiltä, koska heitä ei hyväksytty laumaan syystä.Miksi rasistit olisivat kiinnostavia tai seksikkäitä? Rasismi ihmisessä tarkoittaa paljon luutakin kukn itse rasismia.Se tarkoittaa vihaa kaikkea kohtaa.Vihasta ei voi kasvaa mitään.Häpeäisin silmäy päästäni jos pitäisi suvulle esitellä rasistimies.Viimeksi ollut sellainen poikaystävä teini-iässä ja oli yksinkertainen.Uskon yksinkertaisuuden liittyvän persuihin.Siinä alkajaisiksi muutama syy. Rasistit eivät ole seksikkäitä 🤣🥲😂

• Anonyymi00022

Kuinka totuus käännetään vihaksi? Persut varoittaa yhteiskuntaa uhkaavista vaaroista. Vassut ei välitä vaikka tietää ne vaarat.

Kun Persut varoittaa vaaroista, se on rakkautta eikä vihaa. Kuinka vassut kääntää varoittamisen vihaksi? Ei mene minun jakeluun. Eikö se ole tavallaan tai suoraan vihaa ellei ihminen varoita lähimmäisiä havaitessaan jonkun uhan tulevan? Se on vähintään välinpitämättömyyttä eikä se ainakaan ole mitään rakkautta. Se jos mikä on vihaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kuinka totuus käännetään vihaksi? Persut varoittaa yhteiskuntaa uhkaavista vaaroista. Vassut ei välitä vaikka tietää ne vaarat.

Kun Persut varoittaa vaaroista, se on rakkautta eikä vihaa. Kuinka vassut kääntää varoittamisen vihaksi? Ei mene minun jakeluun. Eikö se ole tavallaan tai suoraan vihaa ellei ihminen varoita lähimmäisiä havaitessaan jonkun uhan tulevan? Se on vähintään välinpitämättömyyttä eikä se ainakaan ole mitään rakkautta. Se jos mikä on vihaa.

Vassut verhoaa ovelasti persujen varoitukset vihakaavun alle ikäänkuin ei vassujen aate olisi ollut maailman vaarallisin ja hirvittävin aate yhdessä natsismin kanssa? Nämä yhdessä ovat murhanneet 120 miljoonaa ihmistä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vassut verhoaa ovelasti persujen varoitukset vihakaavun alle ikäänkuin ei vassujen aate olisi ollut maailman vaarallisin ja hirvittävin aate yhdessä natsismin kanssa? Nämä yhdessä ovat murhanneet 120 miljoonaa ihmistä.

Vasemmistoaate on murhannut sata miljoonaa ihmistä ja natsi-Saksa 20 miljoonaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vasemmistoaate on murhannut sata miljoonaa ihmistä ja natsi-Saksa 20 miljoonaa.

Siinä ei rakkautta ole kyselty

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Otan esimerkin. Jos joku näkee että joku toinen on hyppäämässä laiturilta veteen jossa iso kivi pinnan alla ja varoittaa vaarasta, se on suurta rakkautta varoittaa siitä. Täsmälleen samasta asiasta on kyse kun Persut varoittaa rajattoman maahanmuuton vaaroista. Siinä ei vihata tulijoita eikä ketään. Varoitetaan vaan että ei kävisi hullusti tälle kansalle. Kuinka vassut voivat tässä nähdä jotain vihan häivääkään?

Kun vassut eivät varoita muista kuin persuista, se vasta vihaa on.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Otan esimerkin. Jos joku näkee että joku toinen on hyppäämässä laiturilta veteen jossa iso kivi pinnan alla ja varoittaa vaarasta, se on suurta rakkautta varoittaa siitä. Täsmälleen samasta asiasta on kyse kun Persut varoittaa rajattoman maahanmuuton vaaroista. Siinä ei vihata tulijoita eikä ketään. Varoitetaan vaan että ei kävisi hullusti tälle kansalle. Kuinka vassut voivat tässä nähdä jotain vihan häivääkään?

Kun vassut eivät varoita muista kuin persuista, se vasta vihaa on.

Jos joku varoittaa minua jostain vaarasta, minä olisin siitä kiitollinen tälle varoittajalle. En haukkuisi häntä pystyyn. Vassut kyllä tietää tekevänsä väärin eikä sille voi mitään. Kaikki lähtee itsestä

• Anonyymi00010

Miksi pitäisi valita perdu kun voi valita kokoomuslaisen tai sitten olla valitsematta ollenkaan?

Kyselytutkimuksen mukaan demarit pettää puolisojaan eniten,kokoomuslaiset ja persut vähiten, mutta persut ajavat kännissä(psykopatia, koska eivät piittaa muiden hengestä ja turvallisuudesta) ja trollailevat netissä (sadismi, koska kiusaajilla on enemmän sadistisia piirteitä kuin muilla).Mitä jää jäljelle? No kokoomuslainen tai keskustalainen,vihreä tai vasemmistoliittolainen tai nukkuva. Kokoomuslainen, nukkuva, tai keskustalainen ehkä paras vaihtoehto

• Anonyymi00012

Eiköhän vakka kantensa valitse? Onhan noita persuja naimisissakin? En usko että persumiehellekään mikään vajakki-suvakki-kurhaara-pirihuora edes kelpaisi?

• Anonyymi00013

Kuka voi muka selittää naisten ajatuksia? Ei kukaan. Eihän tässäkään ole mitään järkeä että ne äänestää puolueita jotka tuovat tänne lisää heille itselleen vaarallisia ihmisiä. Sitten vielä haukkuvat heitä jotka yrittävät puhua järkeä. Aivan hullua porukkaa. Harmi etten ole homo.

• Anonyymi00014

Maahanmuuttajien ei ole pakko olla miehiä

• Anonyymi00015

Maahanmuutto ei ole iso ongelma Suomessa.
      Ei ollenkaan elämää haittava. Työttömyys ja turvattomuus ja tulevaisuuden uskon menetys on. Ja sen on aiheuttanut ihan itse valitsemamme johtajat!

• Anonyymi00016

Ei pidä paikkaansa että persuja kiinnostaisi lasten ja naisten turvallisuus: muistattrko Eduskunnan pylväät? Kävin katsomassa kansalaisaloitelistan ja persut olivat käyneet äänestämässä vain pylväidrn sotkemisen kriminalisointia, mutta samanaikaisesti oli allekirjoitettavana paljon muitakin alotteita mm. Lapsia suojelevia alotteita,mutta nämä ei petsuja kiinnostaneet.Muistan tuon persuista ikuisrsti ja vaalien alla aijin postata screeshotin noista alotteista, jotta ihmiset yodella ymmärtävät keitä persut ovat

• Anonyymi00017

Mun pomo on muualla syntynyt nainen, täällä erikoislääkäriksi kouluttautunut.
      Bussikuskit näyttävät olevan eri etnistä taustaa. Ei haittaa. Viereisellä raksatyömaalla on virolainen porukka töissä jollain suomalaisella alihankkijalla.
      OK, turkkilaiset tuntuvat tykkäävän pizzan tekemisestä.

On kyllä puukotukset ja väkivalta lisääntynyt ja raiskauksetkin kasvaneet sen jälkeen kun seksin tulee olla suostumuksellista, muutoin se on raiskaus.

Ei tässä maan tilanteessa ulkomaalaiset ole mikään ihmeellinen ongelma. Meillä on ko 1,5 miljoonaa eläkeläistä ja lapsia syntyy tosi vähän. Näen kyllä ulkomaalaistaustaisia monissa töissä. Sehän on vaan hyvä.

• Anonyymi00018

Persut on 1 asian huutaja ja liikaa kaikkea epä sopivaa , valehtelua, rikoksia. Muut tekee saman ja suomessa viranomaiset hoitaa Persutkin :)

• Anonyymi00019

Peru on koulu käymättä rasisti, minä olen hyvä läkäri insinööri, tykkä minusta suomi akka.
      En minä ole raiskaja puisto.

• Anonyymi00020

Suurin osa naisista ei tarvitse persujen suojelua, eikä koskaan joudu raiskatuksi, ei ulkomaalaisen eikä kotimaisen miehen toimesta.

Täytyy sanoa, että kyllä persujen koko toiminta on aika lapsellista, kuten tuo avauskin taas osoittaa.

Ja tuollaiseen porukkaan joku akateemisesti koulutettu tutkija Riikka Purra siis aivopestiin mukaan. Isolla rahalla tosin.

• Anonyymi00028

Eipä asia sinua pahemmin hetkauta. Miksi ei?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe