Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

Anonyymi-ap

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?

100

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Se on lahja, joka on otettava kauniisti vastaan vaikkei sillä mitään tekisikään.

• Anonyymi00079

Ottaisin sen hyvällä tavalla vastaan, vaikka joutuisin toteamaan, että elän ikävää vaihetta elämässä, ettei minusta taida olla suhteeseen? Vaatisin liikaa toiselta?

Kehuisin hänen rohkeutta ja toteaisin hänet hyväksi ihmiseksi ja itseäni kovia kokeneeksi mikä estää hyviä asioita tapahtuvaksi itselleni tällä hetkellä.

Ehkä toteaisin, jos tuntisin kemiaa välillä, toivoisin, että hyvä keskustelu hänen kanssaan voisi olla mieltä kohottavaa ja hyvää, jos kykenemme syvälliseen juttutuokioon yhdessä? m-n

• Anonyymi00004

Voi sanoa ettei kiinnosta. Ihan suoraan.

• Anonyymi00007

Tätä minä pidän oikeastaan ystävällisenä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tätä minä pidän oikeastaan ystävällisenä.

Minusta asiallista. Olen treffeillä sanonut noin usein suoraa.

• Anonyymi00005

Siihen voi sanoa että käydäänkö koeajolla? 🤭

🦄

• Anonyymi00006

voi vastata että ei saatana koko luuseri-sukunsikaan kiinnosta, ja #opewning fire jotta rappaa villiintyneesi kaikki... hohohoh hAHH

• Anonyymi00008

strict professional things with that some singer-girl, what so... and I am holding all copyrights, no neuvosto, mikä onkaan.

• Anonyymi00009

Kyllä, sanoisin, että olen otettu.

Ja ystävällinen olen siihen asti, kun toinen ei sitten oikeasti ymmärrä nätisti sitä, ettei minua kiinnosta.

• Anonyymi00012

Näin sitä ennen toimittiin, nykyään kai ollaan suorempia kun käytöstavat muutenkin rapautuneet. Tanssilattiallekaan miestä tai naista ei jätetty vaan vedettiin vähintään kaksi tanssikappaletta ennenkuin luvalla poistuttiin tai saateltiin paikalleen. Kohteliaat miehet suuteli kämmenselkään vaikka tuli pakit ja nainen pakit saadessaan hymyili eikä tapellut miehen tahtoa vastaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Näin sitä ennen toimittiin, nykyään kai ollaan suorempia kun käytöstavat muutenkin rapautuneet. Tanssilattiallekaan miestä tai naista ei jätetty vaan vedettiin vähintään kaksi tanssikappaletta ennenkuin luvalla poistuttiin tai saateltiin paikalleen. Kohteliaat miehet suuteli kämmenselkään vaikka tuli pakit ja nainen pakit saadessaan hymyili eikä tapellut miehen tahtoa vastaan.

Olipas taas niin sääntöjenvastainen vastaus, että poiston vaati.

Täällä ei voi lyhyitä kommentteja laittaa, pitää laittaa suojajargonia ja sitten se asia.

Niin: Nykyään ei osaga käyttäymistapoja.

• Anonyymi00010

En edes oikein ymmärrä kysymystä.

Jos olisin sinkku ja joku sanoisi olevansa ihastunut minuun, miksi en olisi kiinnostunut asiasta? 😵

🦄

• Anonyymi00018

Kun mies on baarissa, altaalla, tmv, yleisön joukossa, niin on kiusallista kun ikänainen tai wanhusnainen tai rumapainoinen tai tatuoitu nainen tunkeutuu ahdistelemaan eikä millään meinaa lähteä menemään pois. Yleisö leimaa silloin miehen kuin tämä olisi yhtä ala-arvoista kastia kuin ahdistelija.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kun mies on baarissa, altaalla, tmv, yleisön joukossa, niin on kiusallista kun ikänainen tai wanhusnainen tai rumapainoinen tai tatuoitu nainen tunkeutuu ahdistelemaan eikä millään meinaa lähteä menemään pois. Yleisö leimaa silloin miehen kuin tämä olisi yhtä ala-arvoista kastia kuin ahdistelija.

Teetkö sinä samanlaista ahdistelua niille neitosille, joita itse pidät viehättävinä? 🤭

🦄

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Teetkö sinä samanlaista ahdistelua niille neitosille, joita itse pidät viehättävinä? 🤭

🦄

Sosiaalinen puntari ei silloin ole samalla tavalla ladattu. Kun minä herrasmiehen ikään ehtineenä flirttailen 1-kymppiselle kaunottarelle, niin yleisö tuomitsee minut/nauraa minulle.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sosiaalinen puntari ei silloin ole samalla tavalla ladattu. Kun minä herrasmiehen ikään ehtineenä flirttailen 1-kymppiselle kaunottarelle, niin yleisö tuomitsee minut/nauraa minulle.

Kyllä se 1-kymppinen kaunotar tuomitsee sinut myös! 😄

🦄

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minä en henkilökohtaisesti "menetä" minuutta, vaikka suohirviö tulisi minulle höpäjämään.

Sellaisille ihmisille, minkä kanssa voisin jotain suhinaa pitääkin, on ilmiselvää, etten minä ole se, joka suohirviötä lähestyy, vaan toisinpäin. Ja asiallinen käytökseni tämmöisen kanssa kertoisi jotain hyvää itsestäni. 🙂

On minua mieskin lähestynyt ja asiallisesti koetin hällekin sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. Tosin se ei hänelle riittänyt. Lopulta asia selvisi ilman väkivaltaa..

• Anonyymi00053
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä en henkilökohtaisesti "menetä" minuutta, vaikka suohirviö tulisi minulle höpäjämään.

Sellaisille ihmisille, minkä kanssa voisin jotain suhinaa pitääkin, on ilmiselvää, etten minä ole se, joka suohirviötä lähestyy, vaan toisinpäin. Ja asiallinen käytökseni tämmöisen kanssa kertoisi jotain hyvää itsestäni. 🙂

On minua mieskin lähestynyt ja asiallisesti koetin hällekin sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. Tosin se ei hänelle riittänyt. Lopulta asia selvisi ilman väkivaltaa..

Niin, leṣboilla on paljon muutakin vikaa keskusyksikössään.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin, leṣboilla on paljon muutakin vikaa keskusyksikössään.

En mä lesboista mitään puhunut.
        Itsestään epävarmat miehet ei vaan naisten silmissä saa hyviä pisteitä.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Et sä tajuu,että ET ole nainen!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä se 1-kymppinen kaunotar tuomitsee sinut myös! 😄

🦄

Haluan ratsastaa

• Anonyymi00011

Vastaisin ystävällisesti ettei hän kiinnosta minua millään tavalla!

• Anonyymi00054

Joka kirvoittaa vastakysymyksen "no mutta miksi et". Jne jne jne.

• Näissä ijissä on jo pelkkää teoriaa, mutta ajatellen poikamiesaikaa, iman muuta kohteliaasti.

• Anonyymi00013

Tietenkin vastaisin ystävällisesti. Jos joku on niin rohkea, että uskaltaa ilmaista ihastuksensa, niin miksi ihmeessä sellaiseen vastaisi ilkeydellä ja tylyydellä?

Aletheias

• Anonyymi00027

Entäs jos sanoisi, että ihastui sinuun, kun on niin makeet tötterötissit? Tai mehukkaat istumislihakset...synnyttäjän vyötärö? Tms. 😃

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Entäs jos sanoisi, että ihastui sinuun, kun on niin makeet tötterötissit? Tai mehukkaat istumislihakset...synnyttäjän vyötärö? Tms. 😃

Arvioisin henkilön henkisen tilan ja jos huomaisin merkkejä alentuneesta syyntakeisuudesta, kiittäisin ja toivottaisin mukavaa päivänjatkoa, mutta jos havaitaisin tahallista tökeryyttä, olisin napakampi sanoissani.

Toivoisin muutenkin, että mies ihastuisi minussa johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Tietenkin on mukava olla kaunis miehen silmissä, mutta vasta sen jälkeen kun hän pitää minusta ihmisenä. Miehet aloittavat usein nämä jutut ihan väärästä päästä.

Aletheias

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Arvioisin henkilön henkisen tilan ja jos huomaisin merkkejä alentuneesta syyntakeisuudesta, kiittäisin ja toivottaisin mukavaa päivänjatkoa, mutta jos havaitaisin tahallista tökeryyttä, olisin napakampi sanoissani.

Toivoisin muutenkin, että mies ihastuisi minussa johonkin muuhun kuin ulkonäköön. Tietenkin on mukava olla kaunis miehen silmissä, mutta vasta sen jälkeen kun hän pitää minusta ihmisenä. Miehet aloittavat usein nämä jutut ihan väärästä päästä.

Aletheias

Eli ei pidä kehua pyllyä, vaan nenää? 🤔

Vitsivitsi... 🤣

Mua ärsyttää taas se, kun auttelen mummoja suvussa ja oon muutenkin kiireen keskellä edes jotrnkin yhteydessä jne... niin ne sanoo sen auttamisen tai huomioimisen jälkeen, että kyllä joku nainrn sinussa menettää paljon...🙄

Se on vähän miehelle sama, kun kehuis tissejä, ulkonäköä tms..

Hyviä juttujahsn ne on... mut ei mua sen mukaan piyäis mitata...

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vitsivitsi... 🤣

Mua ärsyttää taas se, kun auttelen mummoja suvussa ja oon muutenkin kiireen keskellä edes jotrnkin yhteydessä jne... niin ne sanoo sen auttamisen tai huomioimisen jälkeen, että kyllä joku nainrn sinussa menettää paljon...🙄

Minkä mukaan sua pitäisi mitata?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Minkä mukaan sua pitäisi mitata?

Miksi mitata? Riittäisikö omakohtainen kokemus tms...

Nämä subjektiiviset jutut äkkiä pistää mittaamaan, vertaamaan...

Joskus sanoin eräälle naiselleni, että "olet niin kaunis". Hän vastasi: "ja sinä olet niin ihana".

Olisin odottanut vastaavaa...komea?

Mutta ihmisillä on erilsia juttuja mitkä on tärkritä ja mitkä näkee, kokee tms...

Useinhan täällä tunnutaan mainostavan "kilttiä ja kunnollista miestä"... ei niinkään "komeaa ja seksikästä". 😃

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vitsivitsi... 🤣

No nenää saa kehua 😂

Ei vaan jotenkin se, jos mies aloittaa jutun "noihin silmiin voisi rakastua" tai "olet kaunis" tappaa keskustelun heti alkuunsa. Mitä siihen nyt sitten sanoo? "Kiitos, kiva kun tykkäät mun silmistä"? "Juu kiitos, niin sinäkin olet kaunis"? Miten siitä jatkaa keskustelua? "Käytkö usein täällä?" "Sanotko nuo samat sanat jokaiselle vastaantulevalle naiselle?"

Jos mies lähestyy tavalla tai toisella, niin oletan silloin, että hän on jo arvioinut ulkonäköni sellaiseksi, että se kelpaa eikä siitä enää tarvitsisi jutella mitään. On paljon helpompi keskustella vaikka säästä, kun ulkonäöstä.

Pystyn ymmärtämään tuon tunteen, mitä koet mummojen sanojen takia. Se tosiaan on vähän sama asia. Eiväthän he pahaa tarkoita (kuten eivät miehetkään kehuessaan ulkonäköä), mutta se on vain yksi ulottuvuus sinusta.

Aletheias

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No nenää saa kehua 😂

Ei vaan jotenkin se, jos mies aloittaa jutun "noihin silmiin voisi rakastua" tai "olet kaunis" tappaa keskustelun heti alkuunsa. Mitä siihen nyt sitten sanoo? "Kiitos, kiva kun tykkäät mun silmistä"? "Juu kiitos, niin sinäkin olet kaunis"? Miten siitä jatkaa keskustelua? "Käytkö usein täällä?" "Sanotko nuo samat sanat jokaiselle vastaantulevalle naiselle?"

Jos mies lähestyy tavalla tai toisella, niin oletan silloin, että hän on jo arvioinut ulkonäköni sellaiseksi, että se kelpaa eikä siitä enää tarvitsisi jutella mitään. On paljon helpompi keskustella vaikka säästä, kun ulkonäöstä.

Pystyn ymmärtämään tuon tunteen, mitä koet mummojen sanojen takia. Se tosiaan on vähän sama asia. Eiväthän he pahaa tarkoita (kuten eivät miehetkään kehuessaan ulkonäköä), mutta se on vain yksi ulottuvuus sinusta.

Aletheias

Joskus kiinnitin huomiota siihen, jos kehuin jossain vaikka naisen kauneutta ja vastaus oli kiitos...
        Vastaan, että mistä kiität?

Kiitos on väärä vastaus...ehkä oikeampi vastaus olisi: "muksava jos miellytän silmääsi. Kiitos huomiosi jsksmisesta."

Mutta menee mutkikkaaksi. 😃

Sitä tavsllaan saattaa "esineellistyä". Mutta eipä sillä toisella ehkä ole se tarkoitus...

Kts. Toiselle anomuumille laittamani vastaus edellä. 🙂

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Joskus kiinnitin huomiota siihen, jos kehuin jossain vaikka naisen kauneutta ja vastaus oli kiitos...
        Vastaan, että mistä kiität?

Kiitos on väärä vastaus...ehkä oikeampi vastaus olisi: "muksava jos miellytän silmääsi. Kiitos huomiosi jsksmisesta."

Mutta menee mutkikkaaksi. 😃

Sitä tavsllaan saattaa "esineellistyä". Mutta eipä sillä toisella ehkä ole se tarkoitus...

Kts. Toiselle anomuumille laittamani vastaus edellä. 🙂

Moni meistä ei osaa oikein ottaa kehuja vastaan, senkin takia tuo ehkä tuntuu vaikealta aiheelta. Yleensähän sitä kiittää, kun ei oikein muuta siinä tilanteessa osaa sanoa.

Enkä sano sitä, etteikö olisi myös mukavaa saada kehuja, kun ne tulee oikeassa tilanteessa ja aitona kehuna. Jos mies kehuu silmiä baarissa klo 03, tiedän tasan tarkkaan, ettei hänellä minun silmäni ole mielessään 😅

Hyvin selitit tuossa ylempänä 👍🏻

Aletheias

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Moni meistä ei osaa oikein ottaa kehuja vastaan, senkin takia tuo ehkä tuntuu vaikealta aiheelta. Yleensähän sitä kiittää, kun ei oikein muuta siinä tilanteessa osaa sanoa.

Enkä sano sitä, etteikö olisi myös mukavaa saada kehuja, kun ne tulee oikeassa tilanteessa ja aitona kehuna. Jos mies kehuu silmiä baarissa klo 03, tiedän tasan tarkkaan, ettei hänellä minun silmäni ole mielessään 😅

Hyvin selitit tuossa ylempänä 👍🏻

Aletheias

No minusta tuo "positiivisen huomion" (huom. Ei kehun) vastaanotto pitäisi opetella. 🙂

Se ei onnnistu mriltä suomalaisilta hyvin keskimäärin. 😃

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

No minusta tuo "positiivisen huomion" (huom. Ei kehun) vastaanotto pitäisi opetella. 🙂

Se ei onnnistu mriltä suomalaisilta hyvin keskimäärin. 😃

No jossei sitä tähän ikään asti ole oppinut, niin en tiedä jaksanko uskoa, että sitä enää oppisikaan 😅

Taidamme olla tosiaan kansana aika huonoja ottamaan positiivista huomiota vastaan. Se ei vaan tunnu jotenkin luontevalta monelle 🤔

Aletheias

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No jossei sitä tähän ikään asti ole oppinut, niin en tiedä jaksanko uskoa, että sitä enää oppisikaan 😅

Taidamme olla tosiaan kansana aika huonoja ottamaan positiivista huomiota vastaan. Se ei vaan tunnu jotenkin luontevalta monelle 🤔

Aletheias

No en tiedä? 😃 Huonolle näyttää...😁

Se on juurtunut meidän synnyinifentiteettiin...

Paitsi... nuoriso jo vähän näyttää julkisesti näyttävän, että siitä voi taistella pois. 😃

Laine. Ja Muurinen koripallossa...😁

Muurinen kyllä pisti nättii keulimista kisoissa...

😃

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Paitsi... nuoriso jo vähän näyttää julkisesti näyttävän, että siitä voi taistella pois. 😃

😃

Kauaksi on tultu Raipesta ja Ojasista...

Se slaavilainen syväkyykky... mitä se on? Nöyryys, nöyryytys ja oma itsensä dissaava nöyryyttävä nöyryys vielä oman perusnöyryytyksen päälle.

Hippijahei(kö)? 🤣

• Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

😃

Nuoret tosiaan osaa jo paremmin ottaa vastaan positiivista huomiota ja muutenkin on nähtävissä kehitystä siihen suuntaan, että nuoret uskaltaa olla itsevarmoja ja ylpeitä itsestään. Se on positiivista, kunhan se pysyy tervehenkisenä.

Muurista en ole juurikaan seurannut, mutta olen ymmärtänyt, että häneltä ei ainakaan itsevarmuutta puutu 😅

Aletheias

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Nuoret tosiaan osaa jo paremmin ottaa vastaan positiivista huomiota ja muutenkin on nähtävissä kehitystä siihen suuntaan, että nuoret uskaltaa olla itsevarmoja ja ylpeitä itsestään. Se on positiivista, kunhan se pysyy tervehenkisenä.

Muurista en ole juurikaan seurannut, mutta olen ymmärtänyt, että häneltä ei ainakaan itsevarmuutta puutu 😅

Aletheias

No en itsekkään osaa varmaan... mutta keskityin tuohon huom... oman naisystävänkin huomioimiseen... se meni aina jonnekin kategoriaan: "toi haluu nyt jotain..."

Sen aistii jostain hymähdyksestä ja siihä "kiitoksesta"...

Se, että se menisi "puhtaana" läpi... siihen tarvitaan psljon itsetuntemusta ja näkemystä, mikä on realistista. 🤔

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

No en itsekkään osaa varmaan... mutta keskityin tuohon huom... oman naisystävänkin huomioimiseen... se meni aina jonnekin kategoriaan: "toi haluu nyt jotain..."

Se, että se menisi "puhtaana" läpi... siihen tarvitaan psljon itsetuntemusta ja näkemystä, mikä on realistista. 🤔

Mäjän oon sua kehunut paljon. Oon sanonut fiksuksi ja miksikäs lie?
        Sulla pitäis olla niitä fiksuja miehiä jonoksi asti oikeasti. 😃

Ja sulla on vielä se halukin... (melkein vimma) 😁

Niin mikä sua jarruttaa oikeesti? 😃

Kyllä se sinusta lähtee...🙂
        Eikä sitä saa kukaan muu potkittua liikkeelle kuin????🙂

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tuollainen voi olla haastava tilanne, koska kehuihin niin usein liittyy juurikin se, että toinen haluaa jotain. Erityisesti naiset ovat tottuneet siihen, että kehuilla mies olettaa saavansa jotain. Se jää jonnekin takaraivoon elämään niin, että parisuhteessakin joillekin on vaikea ottaa kehua puhtaana kehuna.

Aletheias

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Tuollainen voi olla haastava tilanne, koska kehuihin niin usein liittyy juurikin se, että toinen haluaa jotain. Erityisesti naiset ovat tottuneet siihen, että kehuilla mies olettaa saavansa jotain. Se jää jonnekin takaraivoon elämään niin, että parisuhteessakin joillekin on vaikea ottaa kehua puhtaana kehuna.

Aletheias

Mistä luulet, että erityisesti naiset vain kokisivat kehut jotenkin niin että ne edellyttäisivät johonkin?

Yhteinen tekijä...

Epäilyt...

Mietis jotain 5-7 vuotiaita poikia/tyttöjä....🤩

Yhdessä sorrivat sammakonkutua ojasta tietämättä, mitä tulee vielä eteen...🙄

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mistä luulet, että erityisesti naiset vain kokisivat kehut jotenkin niin että ne edellyttäisivät johonkin?

Yhteinen tekijä...

Epäilyt...

Mä tiedän ainakin, että voisin yleistää huomioni oman sukupuoleni nähden....mut en usko siihen..

Samanlaisia sammakonkudun sorkkijoita ollaan ja kyykitään reput selässä ihmetellen maailmaa...😃

Kropat voi olla erilaiset... mielet uniikkeja upeita. 🙂

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Mäjän oon sua kehunut paljon. Oon sanonut fiksuksi ja miksikäs lie?
        Sulla pitäis olla niitä fiksuja miehiä jonoksi asti oikeasti. 😃

Ja sulla on vielä se halukin... (melkein vimma) 😁

Niin mikä sua jarruttaa oikeesti? 😃

Kyllä se sinusta lähtee...🙂
        Eikä sitä saa kukaan muu potkittua liikkeelle kuin????🙂

Tässä olikin useampi kommentti, melkein missasin 😊

Olet kyllä kehunut mua monella tapaa, kiitos siitä (vai miten sitä pitäisi nyt sanoa 😁). Ei niitä fiksuja miehiä kyllä missään jonossa ainakaan vielä näy 😅 Ehkä suurin ongelma on se, ettei irl oikein tapaa vapaita miehiä missään. Esim ammatillisissa ympäristöissä tapaan kyllä paljonkin fiksuja miehiä, mutta sielläkin kaikki mukavat miehet ovat aina olleet varattuja.

Suurin blokki on tietysti minä itse. Jos aktivoituisi jossain deittisivelluksissa ja alkaisi vaan menemään treffeille, niin varmaan sitä ennen pitkää jonkun ihanan miehen tapaisi. Jokin blokki siinä silti edelleen on.. Ja siis mulla on kyllä halu tavata joku, mutta ei mikään pakonomainen tarve. Tuo vimma liittyy enemmän seksuaaliseen turhautumiseen 😅

Aletheias

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Yhteinen tekijä...

Epäilyt...

Kai tämä ajatus siitä, että miehet edellyttävät jotain on muovautunut aikojen saatossa, kun aika nuoresta asti alkoi huomata sen, että usein kun mies kehui, niin siinä oli taustalla jotain odotusta. "Näytät upealta, lähdetäänkö mun luokse?' Noin kiteytettynä. Tämä on tietysti vain naisen näkökulmasta, monella miehellä saattaa olla aivan samanlainen kokemus naisista.

Lapset elävät vielä omassa maailmassaan sammakonkutuja ihmettelemässä ja niin se pitää ollakin. Ainoa mihin voi pyrkiä, on se että lapsi saa olla lapsi mahdollisimman kauan ja kasvaa aikuiseksi rauhassa. Silloin on paremmat kyvyt kohdata niitä hankalampiakin asioita.

Aletheias

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Tässä olikin useampi kommentti, melkein missasin 😊

Olet kyllä kehunut mua monella tapaa, kiitos siitä (vai miten sitä pitäisi nyt sanoa 😁). Ei niitä fiksuja miehiä kyllä missään jonossa ainakaan vielä näy 😅 Ehkä suurin ongelma on se, ettei irl oikein tapaa vapaita miehiä missään. Esim ammatillisissa ympäristöissä tapaan kyllä paljonkin fiksuja miehiä, mutta sielläkin kaikki mukavat miehet ovat aina olleet varattuja.

Suurin blokki on tietysti minä itse. Jos aktivoituisi jossain deittisivelluksissa ja alkaisi vaan menemään treffeille, niin varmaan sitä ennen pitkää jonkun ihanan miehen tapaisi. Jokin blokki siinä silti edelleen on.. Ja siis mulla on kyllä halu tavata joku, mutta ei mikään pakonomainen tarve. Tuo vimma liittyy enemmän seksuaaliseen turhautumiseen 😅

Aletheias

Niin, mulla on ystävänäkin naisia, joten tiedän sen, että ei se miehen... hyvän miehen löytäminen ole iisiä. Innokkaita kyllä vois löytyä, mutta ne ei välttämättä oo ihan niitä parhaita. 😃

Mäkin joskus treffailin likipitäin töikseni, joten tiedän, että se on aikamoista. Kirjoittaa ensin päiviä, viikkoja, sit tavata ba ei matchää, eikun taas uusiks jne. 😁

Mutta siihen pitää olla aikaa ja siihen pitää paneutua. Ja mä luulrn tavsnneeni sdllaisen naisen kerran, joka oli paneutunut. Hän oli kirjoittanut pitkän bion itsestään ja lopussa pyysi (jos kiinnostaa) aloittamalla vastauksella hänen kysymykseen bion lopussa. Eli oli sisäistettävä se hänen kirjoitus hänestä itsestään. 😃

Varmaan karsi näppärästi sellaiset tyypit pois, ketkä skippas tekstin. 😁
        Sit kirjoiteltiin vähän ja treffattiin. Ja hän kun astui siihen absin tilaan, hän hidasti koko paikan... ja siihen mennessä minä olin ollut se, joka uskalti katsoa syvälle silmiin, niin nyt tuntui, että piti katsella kattoon ja seiniin, vaikka hän oli itse lempeys. 🙂

Hän oli vaan valmis ja varma, minä en. 😃

Mutta elämäni treffihetki. 😁

Ja olen varma, että hän löysi kyllä sellaisen miehen, joka myös katsoi lempeästi silmiin ja oli valmis. ❤️

Ja sinusta olisi myös tekemään vastaavasti, aivan varmasti. 🙂

• Anonyymi00057
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No nenää saa kehua 😂

Aletheias

Niin totta.

Aina kun mies "lähestyy" kaunotarta, ilman painavaa syytä, on kyseessä seksuaalinen "lähestyminen", kumpikin tietää sen. Siksi miehen kannattaa olla suora, esimerkiksi "tuu peuhaan mun kanssa" taikka jos kaunottaren alaraajat ovat paljaina niin "sulla on ihan taivaalliset koipireidet,tuu peuhaan mun kanssa", taikka muu vastaava 🖛ehdotus🖚. Miehen ehdotus panee naisen tekemään jonkin ratkaisun, juuri sinä hetkessä, sillä ehdotus ei ehkä ole voimassa kovin pitkään.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kai tämä ajatus siitä, että miehet edellyttävät jotain on muovautunut aikojen saatossa, kun aika nuoresta asti alkoi huomata sen, että usein kun mies kehui, niin siinä oli taustalla jotain odotusta. "Näytät upealta, lähdetäänkö mun luokse?' Noin kiteytettynä. Tämä on tietysti vain naisen näkökulmasta, monella miehellä saattaa olla aivan samanlainen kokemus naisista.

Lapset elävät vielä omassa maailmassaan sammakonkutuja ihmettelemässä ja niin se pitää ollakin. Ainoa mihin voi pyrkiä, on se että lapsi saa olla lapsi mahdollisimman kauan ja kasvaa aikuiseksi rauhassa. Silloin on paremmat kyvyt kohdata niitä hankalampiakin asioita.

Aletheias

Mä ajattelen, että jokaisella on yhä se leikkikaveria haikaileva lapsi sisällään päässä ja sydämessä. Nyt sen aikuisen itsessään pitäisi pitää huolta siitä lapsesta. Mutta myös sntaa leikkiä, iloita ja tutkia, ihan kuin ne kaksi eilen mainitsemaani tyyppiä... leikit voi olla erilaiset. 😄

Myö aikuiset usein tyrmätään se oma lapsi sisältä ja lukitaan se huoneeseen, ettei sattuis mitään. Eikä muutenkaan mitään hipheihurraa-kivoja juttuja.... 😮‍💨

Mieti annatko sä sen sun sisäisen lapsen riemuita, leikkiä ja tutkia maailmaa vapaasti, ilman että pelkäät tai olet liian huolissaan? 🤔

Ja haluisiko se pikku-Aletheijas jotain enemmän?🤔

• Anonyymi00060
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Niin, mulla on ystävänäkin naisia, joten tiedän sen, että ei se miehen... hyvän miehen löytäminen ole iisiä. Innokkaita kyllä vois löytyä, mutta ne ei välttämättä oo ihan niitä parhaita. 😃

Mäkin joskus treffailin likipitäin töikseni, joten tiedän, että se on aikamoista. Kirjoittaa ensin päiviä, viikkoja, sit tavata ba ei matchää, eikun taas uusiks jne. 😁

Mutta siihen pitää olla aikaa ja siihen pitää paneutua. Ja mä luulrn tavsnneeni sdllaisen naisen kerran, joka oli paneutunut. Hän oli kirjoittanut pitkän bion itsestään ja lopussa pyysi (jos kiinnostaa) aloittamalla vastauksella hänen kysymykseen bion lopussa. Eli oli sisäistettävä se hänen kirjoitus hänestä itsestään. 😃

Varmaan karsi näppärästi sellaiset tyypit pois, ketkä skippas tekstin. 😁
        Sit kirjoiteltiin vähän ja treffattiin. Ja hän kun astui siihen absin tilaan, hän hidasti koko paikan... ja siihen mennessä minä olin ollut se, joka uskalti katsoa syvälle silmiin, niin nyt tuntui, että piti katsella kattoon ja seiniin, vaikka hän oli itse lempeys. 🙂

Hän oli vaan valmis ja varma, minä en. 😃

Mutta elämäni treffihetki. 😁

Ja olen varma, että hän löysi kyllä sellaisen miehen, joka myös katsoi lempeästi silmiin ja oli valmis. ❤️

Ja sinusta olisi myös tekemään vastaavasti, aivan varmasti. 🙂

Ja kun sekään ei riitä, että on hyvä mies. Täytyy olla se jokin, mikälie kemia tai henkinen yhteys, mikä saa haluamaan toista. Se on se vaikein, kun vaikka paperilla kaikki täsmäisi, ei siltikään välttämättä ole sitä jotakin ja vastaavasti joku sellainen, kuka ei paperilla olisi ehkä se ihannekumppani saattaakin herättää voimakkaitakin tunteita.

Ja sitten vielä tuo, että molempien pitää olla oikeassa paikassa elämässään ja henkisessä tilassaan, jotta toisen ihmisen aito kohtaaminen on mahdollista. Pystyy katsomaan toista silmiin ja osaa ottaa sen toisen katseen vastaan. Katsella voi olla valtava voima, saa joskus jopa polvet tutisemaan 😁

Joskua sitä ehkä myös vähän liikaa monimutkaistaa näitä asioita. Pitäisi vain kohdata ihmisiä avoimella mielellä ja katsoa mihin se menee. Ei kaikesta taevitse elämänpituista rakkaustarinaa tulla, mutta siitä saattaa saada ihania muistoja kuten sinulla jäi tästä naisesta 😊

Aletheias

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Ja kun sekään ei riitä, että on hyvä mies. Täytyy olla se jokin, mikälie kemia tai henkinen yhteys, mikä saa haluamaan toista. Se on se vaikein, kun vaikka paperilla kaikki täsmäisi, ei siltikään välttämättä ole sitä jotakin ja vastaavasti joku sellainen, kuka ei paperilla olisi ehkä se ihannekumppani saattaakin herättää voimakkaitakin tunteita.

Ja sitten vielä tuo, että molempien pitää olla oikeassa paikassa elämässään ja henkisessä tilassaan, jotta toisen ihmisen aito kohtaaminen on mahdollista. Pystyy katsomaan toista silmiin ja osaa ottaa sen toisen katseen vastaan. Katsella voi olla valtava voima, saa joskus jopa polvet tutisemaan 😁

Joskua sitä ehkä myös vähän liikaa monimutkaistaa näitä asioita. Pitäisi vain kohdata ihmisiä avoimella mielellä ja katsoa mihin se menee. Ei kaikesta taevitse elämänpituista rakkaustarinaa tulla, mutta siitä saattaa saada ihania muistoja kuten sinulla jäi tästä naisesta 😊

Aletheias

Niin. Kyllä sinä sitten tiedät, kun tapaat jonkun, löytyykö siitä kaikki, mitä pitää olla. 🙂

Kyllä sulla kirjoituksiesi perusteella on ihan se hallussa. Ja sitten tuo ulosanti, jos se on puhuttuna yhtä hyvää, tai edes sen suuntainen, niin kyllä osaat keskustella, että tiedät sitten osuuko arvot jne. 🙂

Minusta sinä olisit kyllä niin valmis. 😄

Joko hyppäät tähän "miehenhommausmekkoon"?
        -liehuttelee mekkoa edessäsi-
        😆 Kesäprokkis....

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Niin. Kyllä sinä sitten tiedät, kun tapaat jonkun, löytyykö siitä kaikki, mitä pitää olla. 🙂

Kyllä sulla kirjoituksiesi perusteella on ihan se hallussa. Ja sitten tuo ulosanti, jos se on puhuttuna yhtä hyvää, tai edes sen suuntainen, niin kyllä osaat keskustella, että tiedät sitten osuuko arvot jne. 🙂

Minusta sinä olisit kyllä niin valmis. 😄

Joko hyppäät tähän "miehenhommausmekkoon"?
        -liehuttelee mekkoa edessäsi-
        😆 Kesäprokkis....

Kyllä sen tuntee, kun ihmisen kohtaa, että olisiko siinä jotain, mikä voisi mahdollisesti kasvaa joksikin syvemmäksi. Usein tuollaisia tilanteita leimaa sellainen välitön kemia, joka voi ilmetä monella tapaa, mutta joka tapauksessa sen tuntee tietynlaisena värinänä kahden ihmisen välillä.

Ja kyllä minä puhua osaan ihan livessäkin 😅 Se on sitten tietysti eri asia, miten irl osuu keskustelukemiat jonkun kanssa yksiin, mutta ei minulla tämän suhteen ole yleensä mitään ongelmia ollut. Joskus höpötän vähän liikaakin, jos innostun, mutta osaan mielestäni myös kuunnella.

Kehollisesti olen todellakin enemmän kuin valmis tuollaiseen kesäprokkikseen 😂 Olisin varmaan mieleltänikin, kun vaan löydän sen uskalluksen tai eteenpäin puskevan voiman, mikä sysäisi kaiken liikkeelle. Ehkä se tästä löytyy kun kesä alkaa olla ihan ovella 🤗

Aletheias

• Anonyymi00065
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä sen tuntee, kun ihmisen kohtaa, että olisiko siinä jotain, mikä voisi mahdollisesti kasvaa joksikin syvemmäksi. Usein tuollaisia tilanteita leimaa sellainen välitön kemia, joka voi ilmetä monella tapaa, mutta joka tapauksessa sen tuntee tietynlaisena värinänä kahden ihmisen välillä.

Ja kyllä minä puhua osaan ihan livessäkin 😅 Se on sitten tietysti eri asia, miten irl osuu keskustelukemiat jonkun kanssa yksiin, mutta ei minulla tämän suhteen ole yleensä mitään ongelmia ollut. Joskus höpötän vähän liikaakin, jos innostun, mutta osaan mielestäni myös kuunnella.

Kehollisesti olen todellakin enemmän kuin valmis tuollaiseen kesäprokkikseen 😂 Olisin varmaan mieleltänikin, kun vaan löydän sen uskalluksen tai eteenpäin puskevan voiman, mikä sysäisi kaiken liikkeelle. Ehkä se tästä löytyy kun kesä alkaa olla ihan ovella 🤗

Aletheias

Jospa se löytyis. 🙂

Ehkä jonkun likkakaverin kaa otatte pikkuisen viiniä ja alatte tehdä profiilia jonnekin, niin siitä se lähtee. (Ois hyvä syy tyttöjen illalle muuten?) 😁
        Awink Awink'a! 😉

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Jospa se löytyis. 🙂

Ehkä jonkun likkakaverin kaa otatte pikkuisen viiniä ja alatte tehdä profiilia jonnekin, niin siitä se lähtee. (Ois hyvä syy tyttöjen illalle muuten?) 😁
        Awink Awink'a! 😉

No profiili on olemassa, mutta ei aktiivisena. Täytyisi ehkä heivata tuo profiili ja tehdä alusta asti uusi uudella energialla 😁

Tuokin profiili itseasiassa syntyi tyttöjen illassa 😂

Aletheias

• Anonyymi00071
        Anonyymi00068 kirjoitti:

No profiili on olemassa, mutta ei aktiivisena. Täytyisi ehkä heivata tuo profiili ja tehdä alusta asti uusi uudella energialla 😁

Tuokin profiili itseasiassa syntyi tyttöjen illassa 😂

Aletheias

No kuvat päivittää ja sit miettii sen tekstiosuuden vielä uusiksi.
        Jotenkin kaivelee ne kunnon lohet sieltä koukkuun. 😬

Ääh. Mä oon siivonnut ihan hom... mahottomasti..😬
        Nyt taidan vetäistä päivätirsat, ois yövuoroon lähtö illalla. Niitä pari ja pääsis slkuviikosta vapailemaan... tai no... halkoilemaan taas luultavasti...🙄

• Anonyymi00074
        Anonyymi00071 kirjoitti:

No kuvat päivittää ja sit miettii sen tekstiosuuden vielä uusiksi.
        Jotenkin kaivelee ne kunnon lohet sieltä koukkuun. 😬

Ääh. Mä oon siivonnut ihan hom... mahottomasti..😬
        Nyt taidan vetäistä päivätirsat, ois yövuoroon lähtö illalla. Niitä pari ja pääsis slkuviikosta vapailemaan... tai no... halkoilemaan taas luultavasti...🙄

Ei yllätä sun halkoilusuunnitelmat 😅 Mutta se tekee hyvää keholle ja kuulemma mielelle, niin ainakin sillä on positiivisia vaikutuksia.

Täälläkin olisi vähän siivottavaa, mutta taidan viettää viikonlopun enemmänkin rentoillen. Metsälenkkii voisi olla hyvä tapa nauttia tästä ihanasta kevätsäästä 🌞

Sikeitä tirsoja!

Aletheias

• Anonyymi00014

Tottakai, miksi olisin epäkohtelias? Tarjoaisin lisäksi vielä kyydin aivotutkimuksiin.

• Anonyymi00015

Ei kannattaisi!

Voisi mennä hyvä tilaisuus sivu suun.

🦁

• Anonyymi00017

"ei voisi vähempää kiinnostaa" on kelvoton ilmaisu tilanteessa jossa päällä jyrää tavarajunan kaltaisesti ikänainen tai wanhusnainen tai rumapainoinen tai tatuoitu nainen. Semmoinen USA tavarajuna joka kolistelee puoli tuntia tasoristeystä ylittäessään, sen alle jos jää niin auto muuttuu atomeiksi. Näissä tilanteissa sanon usein "mene pois" ja jos se ei auta niin "häivy".

• Anonyymi00020

Olen aina ollut kohtelias ja tahdikas henkilö.
      Miten naiset ottavat vastaan tuollaisen "torjunnan", osa ymmärtää, mutta joskus baarissa voi saada kyllä ripitystä...

AV

• Mikäli sellainen ihme tapahtuisin ja joku ilmaisee kiinnostusta, kiittäisin ja toivottaisin hyvää jatkoa. Asiasta ei tarvitse keskustella enempää! Fiksu ymmärtää vähemmästä. 😊

Jos tyyppi alkaa stalkkaamaan, silloin ei hyää heilu. 😠

• Anonyymi00024

Vastaisin tietysti. Jokainen empaattinen ihminen vastaisi ystävällisesti, mutta kuitenkin niin, ettei jätä toista turhiin toiveisiin vaan napakasti tekee selväksi, ettei itsellä ole tunteita. Taitava tekee sen niin, että toinen kokee, että on hyväksytty ja rohkea tunteensa ilmaisussa.

• Anonyymi00026

Tekisin pilaa. Mieheltä.

• Anonyymi00028

Olen niin ujo että menisin sanattomaksi. Niin olen mennytkin ja siksi kai olen sinkku.

• Anonyymi00029

Voi surku! Seuraavalla kerralla voit yrittää selittää asiaa myöhemmin. Jos ei mitään sano, niin kyllähän se torjunnaksi pitää tulkita.

• Anonyymi00034

Tottakai, omaan hyvät tavat

• Anonyymi00042

Tottakai, olen tehnytkin niin. On rohkeaa kertoa, joten osaan arvostaa sitä.

• Anonyymi00043

Tulisi autoon ajelulle?

• Anonyymi00086

Miksei jos pyytäisi. Siinä muuten olisikin hyvä paikka kertoa ja kuulla sellainen.

• Tottakai vastaisin. Olen saanut ja antanut pakkeja. Se kuuluu elämään. Tyyli ratkaisee tässäkin.

Nykykulttuurissa ghostaaminen tuntuu olevan joku hyväksyttävä tapa kommunikoida. Minusta se on munattomien hommaa.

• Anonyymi00058

Ghostaaminen koskee enemmän niitä, jotka ovat seurustelleet ja käyneet jopa treffeillä ja ghostaamisen kohde on oikesti ollut kiinostunut ghostaajasta.
        Ei se mitään hyvänpäivän tuttuj koske, joiden kanssa muutama sana vaihdetaan, jos ylipäänsä jossain sattuu samaan aikaan näkemään, kuten kaupan kassalla.

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Ghostaaminen koskee enemmän niitä, jotka ovat seurustelleet ja käyneet jopa treffeillä ja ghostaamisen kohde on oikesti ollut kiinostunut ghostaajasta.
        Ei se mitään hyvänpäivän tuttuj koske, joiden kanssa muutama sana vaihdetaan, jos ylipäänsä jossain sattuu samaan aikaan näkemään, kuten kaupan kassalla.

Missä kohtaa määritin ketä tarkoitan? Etkä sinä sitä puolestani pysty määrittelemään.

Tässä on sen verran aikaa eletty myös sinkkuna, että tiedän mistä puhun omassa elämässäni.

Joku (en tiedä olitko sinä) kävi tässä vinkumassa jostain varatusta naapurin sedästä. Ja jossakin elämän vaiheessa olin ihastunut naapurin setään.

Pitää olla narsistinen luonne, jos nyt kuvittelee, että minä vielä vuosien jälkeen täällä sinkuissa häntä muistelen.

• Anonyymi00063

noita niin Pattipää kuin Batman -tuntoja voi purkaa turvallidsesti purkaa ajatyuksia jotta ei heti lähde kaduolle linkkEILLRILLA VEITSELLÄ RI3EHUMAAN JA PUUKOTTELEMAAN.

• Anonyymi00064

you're bad, I'm bader?

• Anonyymi00072

Worse, you are worse.

• Anonyymi00066

Kyllä. Naisille ystävällisesti vastaaminen on joskus edellytys sille, että pysyy hengissä.

• Anonyymi00067

(Tarkoitan siis sitä, että jotkut miehet eivät osaa ottaa kieltoa asiallisesti vastaan vaan käyvät väkivaltaiseksi.)

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

(Tarkoitan siis sitä, että jotkut miehet eivät osaa ottaa kieltoa asiallisesti vastaan vaan käyvät väkivaltaiseksi.)

Jos nainen antaa ieltävän vastauksen, niin naisen ei pidä ihmetellä ,jos sen jälkeen mies katkaisee kaikki yhteydet naiseen.
        Miksi naiseen pitäisi pitää enää yhteyttä, kun nainen torjuu miehen.
        Sehän olisi naisen ahdistelua, jos yhteydenpitoa senjälkeen jatkaisi.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Jos nainen antaa ieltävän vastauksen, niin naisen ei pidä ihmetellä ,jos sen jälkeen mies katkaisee kaikki yhteydet naiseen.
        Miksi naiseen pitäisi pitää enää yhteyttä, kun nainen torjuu miehen.
        Sehän olisi naisen ahdistelua, jos yhteydenpitoa senjälkeen jatkaisi.

Tietysti pitääkin katkaista kaikki yhteydet. Tuohan nyt on itsestään selvää.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Hyvä selvennys, kun tuostahan voi saada käsityksen, että pakit saavat naiset ovat kovin murhanhimoisia.

• Anonyymi00073

Tietysti vastaan ystävällisesti, ainakin ensiksi. Se kuinka ystävällisenä tilanne jatkuu, riippuu täysin siitä miten torjunta otetaan vastaan. Moni mies ei osaa ottaa kohteliasta torjuntaa vastaan.

• Anonyymi00076

Jos tämä joku vaikuttaisi olevan oikeasti ihastunut, niin toki vastaisin ystävällisesti.

Ei taida kyllä olla ketään minuun ihastunutta, josta olisin ikinä ajatellut "ei voisi vähempää kiinnostaa." Kerran yksi mies sanoi rakastuneensa minuun oliko toisilla treffeillä. Silloin ajattelin "huihai, niin varmaan"... mutta olin sen verran utelias, että jatkoin "tutkimusmatkaa" hänen kanssaan, käytin tilaisuuden, vaikka taajuutemme ei kohdannut ollenkaan ja samanlaisten arvojenkin kanssa oli vähän niin ja näin.

- Sheena

• Anonyymi00077

Onpa niin kiva jossitella

• Anonyymi00080

Kiusallisia tilanteita. Jos kyse olisi kaverista, olisin toki asiallinen. Valitettavasti kaveruus laimenee tuollaisen tunnustuksen jälkeen. Jos toinen on siinä seurana ollut eri motiivilla mitä itse, niin eipä se ihme ole jos tulee etäisyyttä.

Outojen tyyppien höpinöistä ei kannata välittää. Niille saa olla tylykin, jos noin helpolla kuvittelevat toisten olevan höynäytettävissä.

xLiner

• Anonyymi00085

Tietysti ja erittäin harkiten toista loukkaamatta.

• Anonyymi00087

Onko sulle vastattu rumasti kun olet kertonut?

• Anonyymi00092

Itse asiassa on... Joskus ikuisuuksia sitten eräs tyyppi vastasi "olisitpa ollut kuka muu nainen tahansa..." Siinä ei paljoa hienovaraisuutta harrastettu.

Mutta parempiakin pakkeja olen saanut.

Aihe pulpahti mieleeni, koska olen aikeissa kertoa ihastumisestani eräälle herralle, kun pitää saada tämä tunteiluni johonkin päätökseen.

• Anonyymi00088

Vastaisin, että ei kannata minuun tunteita haaskata. En tiedä miten se voisi nätimmin ilmoittaa. Edellinen oma ihastumiseni vei liikaa voimia ja en enää halua sellaista kokea. Ikinä.

Joten en anna aihetta ihastua minuun.

• Anonyymi00090

Ethän sinä sellaista voi estää!

• Anonyymi00091
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Ethän sinä sellaista voi estää!

Kyllä voin. Olen vaan epämiellyttävä. 😄

• Anonyymi00093
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Kyllä voin. Olen vaan epämiellyttävä. 😄

Jos joku sulle hymyilee, niin aloitat vittuilun välittömästi?

• Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Jos joku sulle hymyilee, niin aloitat vittuilun välittömästi?

Vaikka jos ei muu auta. 🙂👍

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Vaikka jos ei muu auta. 🙂👍

Mut jos et huomaa, kun joku ihastuu? Ihastuu sinun jäyhään olemukseesi ihan hiljaa...

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Mut jos et huomaa, kun joku ihastuu? Ihastuu sinun jäyhään olemukseesi ihan hiljaa...

No epäilen. En ole niitä ihmisiä joihin ihastutaan. Ja helvetin hyvä niin.

• Anonyymi00098
        Anonyymi00097 kirjoitti:

No epäilen. En ole niitä ihmisiä joihin ihastutaan. Ja helvetin hyvä niin.

Hrrrrr... ♥️

• Anonyymi00101
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Hrrrrr... ♥️

Juu feikkaa vaan. Ei mee läpi. 😅

• Anonyymi00089

Riippuisi kuinka sinnikkäästä tapauksesta olisi kyse. Jos ystävällinen torjunta ei ole mennyt perille ja inttäminen jatkuisi niin en enää vaivautuisi olemaan ystävällinen.

• Anonyymi00094

Luulisi että jokin yhteys johonkuhun ennen kuin voi tuntea romanttista ja/tai seksuaalista vetovoimaa. Että tällainen puskista tuleva kertoo että on tyyppiä joka kuvittelee itselleen tämäntapaisia. Jos ei tee selväksi omaa innostuksen astettaan niin varmasti on luvassa sitten jatkoa.

• Anonyymi00099

Tietenkin vastaisin. Mutta sinkkuna ollessa, kyllä varmasti kiinnostaisi nähdä olisiko jotain mahdollista hyvälle suhteelle. Olen enemmän puolikuppia täynnä kuin puolikuppia tyhjä. En ennakkoon miettisi että ei vähempää voisi kiinnostaa.

• Anonyymi00100

Yli 30v sitten kävi näin. Seurasi syvä hiljaisuus. Joskus elämä on kuin ikilotossa saatu päävoitto kierroksella jolla et ole palauttanut kuponkia rahan vuoksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2566
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      91
      1506
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1218
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      17
      942
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      848
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe