Laitatteko aina kaappiin ja otatte taas , kun tarvitsette.
Onko työpöytänne tyhjät keittiössä
20
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tyhjät on, otan tarvittaessa.
- Anonyymi00002
Tein vaan aloituksen sen takia kun minun olkapäät ei kestä aina kaapista ottoa ja takaisin laittoa. Vain viikonlopuksi laitan kaikki kuntoon.
Kun tiedän ja tunnen itseni, olen täysin kivuton , ei minkäänlaista kipua. kotona ei ole mitään kipu pilleriä.
'
Mutta turhia liikkeitä pitää välttää. Lautanen, muki, kahvipurkki, keittoainekset, ym. ei käy päivittäin kaapissa, liikkuu vai pöytätasolla.
Hartiat kyllä pitää 2 kertaa viikossa 3-5 leuanvedosta ja 15 kg painonnostosta kerran viikossa.
Mutta toistuva kevytkin on pahasta. - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tein vaan aloituksen sen takia kun minun olkapäät ei kestä aina kaapista ottoa ja takaisin laittoa. Vain viikonlopuksi laitan kaikki kuntoon.
Kun tiedän ja tunnen itseni, olen täysin kivuton , ei minkäänlaista kipua. kotona ei ole mitään kipu pilleriä.
'
Mutta turhia liikkeitä pitää välttää. Lautanen, muki, kahvipurkki, keittoainekset, ym. ei käy päivittäin kaapissa, liikkuu vai pöytätasolla.
Hartiat kyllä pitää 2 kertaa viikossa 3-5 leuanvedosta ja 15 kg painonnostosta kerran viikossa.
Mutta toistuva kevytkin on pahasta.Tuo on juuri näin. Ite ratkaisin niin, että laitoin päivittäin tarvittavat astiat ja kuivat ruoka-aineet alalaatikoihin. Eipä niitä paljoa tarvita näin yhden ihmisen taloudessa. Helpompi pyyhkäistä tyhjät pöydät :)
- Anonyymi00003
Ei ole tyhjät, työpöydälläni on vedenkeitin, kahvinkeitin, leivänpaahdin, leikkuulauta, veitsitukki veitsineen, puinen pannunalusta ja rikkaimuri.
- Anonyymi00004
Margariini ja leikkeet sekä juuston kiikutan aina jääkaappiin samoin maidon.
Leivät ja pullat ovat pöydän päässä. - Anonyymi00005
Tasot ovat tavaroita varten. Päivän likaiset laitan ison altaan pohjalle. Soihen putoaa vettä kun käytän johonkin toiseen työhön. Illalla nostelen koneeseen huuhdottuna. On kahvivkeitin, leivänpaahdin, jotain purkkeja, työvälineitä. Sekaisin sulassa sovussa.
- Anonyymi00006
Tyhmä aloitus. Onko sulla pakkomielle ettet siedä tavaraa?
Mitä varten pöydät on, etkö ymmärrä.- Anonyymi00010
Ei ollenkaan tyhmä aloitus, vaan ihan ikään kuuluvaa elämän pohtimista yhdeltä kantilta.
- Anonyymi00007
Hankkiudu eroon niistä jotka ei siedä tavaroita pöydällä.
- Anonyymi00009
Mä taas olen sitä mieltä, että jokainen elää ja asuu omalla tavalla. Mua ei haittaa ystävän tasoilla olevat tavarat eikä toisen ystävän tyhjät pöydät, nimittäin menen tapaamaan ystävää en hänen tasojaan. No mulla tasot on lähes tyhjät, kahvinkeitin ja vesipannu tasoilla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mä taas olen sitä mieltä, että jokainen elää ja asuu omalla tavalla. Mua ei haittaa ystävän tasoilla olevat tavarat eikä toisen ystävän tyhjät pöydät, nimittäin menen tapaamaan ystävää en hänen tasojaan. No mulla tasot on lähes tyhjät, kahvinkeitin ja vesipannu tasoilla.
Samoin minulle on ihan sama mitä jonkun tasoilla on, sen harvan kerran kun jonkun kotona käyn. Itselläni ei käy vieraita , vain ihan läheisiä perheeseen kuuluvia ja käsityöharrastuksen takia ei pieni yksiö ole koskaan tiptop, joten jos joku tulija ei mahdu ovesta sisään pysyköön ulkona. Silloin kun lapsenlapset on luonani niin tavarat on vielä enemmän levällään eikä kiristä ainakaan mun hermoja :D
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samoin minulle on ihan sama mitä jonkun tasoilla on, sen harvan kerran kun jonkun kotona käyn. Itselläni ei käy vieraita , vain ihan läheisiä perheeseen kuuluvia ja käsityöharrastuksen takia ei pieni yksiö ole koskaan tiptop, joten jos joku tulija ei mahdu ovesta sisään pysyköön ulkona. Silloin kun lapsenlapset on luonani niin tavarat on vielä enemmän levällään eikä kiristä ainakaan mun hermoja :D
Olen oikein sotkumiina.
Kauhistuin, että kaikki reuhotti, ja olen nyt vimmatusti raivaamassa.
Eihän niitä tartte laittaa kaappiin, en pahemmin laittele, siksi keittiössä onkin kipot ja kapot pöydillä. Kun tulee vieraita, niin siivoan hienoon kuntoon. Hyvä niinkin.
Eilen sain makuuhuoneen kuntoon, tänään oon keittiössä ja eteisessä ja veskissä. Mitä en kerkiä, niin huomenna sitten, tai ylihuomenna.
Ajattelen, että tää on sitten "ranskalainen" keittiö, vaikka en ole käynyt, mutta kuvissa on paljon vihanneksia ym näkysällä. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen oikein sotkumiina.
Kauhistuin, että kaikki reuhotti, ja olen nyt vimmatusti raivaamassa.
Eihän niitä tartte laittaa kaappiin, en pahemmin laittele, siksi keittiössä onkin kipot ja kapot pöydillä. Kun tulee vieraita, niin siivoan hienoon kuntoon. Hyvä niinkin.
Eilen sain makuuhuoneen kuntoon, tänään oon keittiössä ja eteisessä ja veskissä. Mitä en kerkiä, niin huomenna sitten, tai ylihuomenna.
Ajattelen, että tää on sitten "ranskalainen" keittiö, vaikka en ole käynyt, mutta kuvissa on paljon vihanneksia ym näkysällä.Jos on olkapäiden kanssa ongelmia nostelussa ja ylhäältä kaapista ottaessa, niin raivaapa sinne alakaappiin (jos sellainen on) tilaa päivittäin käytettäville astioille. Helpompi sieltä alempaa ottaa kuin kurkotella yläkaapista. Sellaiset mitä ei usein tarvitse voi laittaa sinne yläkaappiin ja sitten porrasjakkara avuksi kun joutuu sieltä ottamaan. Itse olen juuri tuollaista suunnittelemassa kun alakaapissa on tavaraa mitä harvemmin käytän.
- Anonyymi00013
Yleensä kyllä, mutta lehdet tuppaa kertyä pöydälle.
- Anonyymi00015
Kyllä ovat pääosi n tyhjät. Yhdellä tasolla on sekä kahvinkeitin että leipälaatikko ja leikkuulauta. Muutoin taso ovat tyhjät eli laitan aina likaiset astiat koneeseen ja pyyhin pinnat. Joka aamu, ennen aamupalaa, siistin keittiön jossa nyt ei paljon siistimistä ole mutta kun tykkään hommasta niin mikäs siinä. Ja on kivaa valmistaa aamupalaa kun on tilaa siihen.
- Anonyymi00016
Nyt on!
Mutta meni päivä, kun hommasin sen kanssa!
Pitäis raivata nyt olohuoneen pöytä ja muu huusholli kuntoon.
- Anonyymi00017
Mikä on seuraava ongelma? Pesetkö kahvikupin joka kerran jälkeen?
Pesetkö perseesi joka päivä? Mitä wc paperia käytät?
Niistätoö sormiisi, ..- Anonyymi00018
Luuletkos sinä olevasi vitsikäs?
Jos luulet, niin kerronpa että et oo. - Anonyymi00019
Mitä pesuainetta käytäy pyykissäsi, Meillä ei ole käytetty useisiin kymmeniin vuosiin saunapyyhkeiden, saunatakkien yms. pesuun mitään ainetta. Siinä on järkee, kun sen oivallat.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä pesuainetta käytäy pyykissäsi, Meillä ei ole käytetty useisiin kymmeniin vuosiin saunapyyhkeiden, saunatakkien yms. pesuun mitään ainetta. Siinä on järkee, kun sen oivallat.
Pyyhitkö / kuivaatko siis saippuat itsestäsi pyyhkeisiisi? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83834232Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553123Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy732569Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har271703Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701615Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171240Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501113- 641093
- 951013