Tarpeeksesi. Miksi?
Et vaan saa
10
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinä teit postauksen.
- Anonyymi00003UUSI
Ja sinä olet mustasukkainen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt meni niin isosti huti, että herää kysymys siitä onko tuo oma fetissisi? Itsetunto-ongelmia, ja rakentelet ihmissuhdekuvioita että sinusta kiinnostuneet ihmiset loisivat mustasukkaisuusdraamaa ympärilläsi?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Rakastat mustasukkaisuusdraamaa ympärilläsi. Miksi? Eikö riitä että yksi ihminen rakastaa sinua? Se tarkoittaa vaan että et ole tutustunut siihen oikeaan vielä kunnolla. Mutta tuolla tavalla se ei tulekaan elämääsi, vaan pysyy kaukana, kunnes olet valmis itsesi kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakastat mustasukkaisuusdraamaa ympärilläsi. Miksi? Eikö riitä että yksi ihminen rakastaa sinua? Se tarkoittaa vaan että et ole tutustunut siihen oikeaan vielä kunnolla. Mutta tuolla tavalla se ei tulekaan elämääsi, vaan pysyy kaukana, kunnes olet valmis itsesi kanssa.
No.mutta nythän minä olen 😃 täällä minä avoimena odotan kuumana🥵enkä koskaan vaan saa tarpeeksi
- Anonyymi00002UUSI
Niin, siitä toisesta en saa tarpeekseni. Ja miksi? Koska rakastan sitä ihan hulluna!
- Anonyymi00004UUSI
Niin mäkin sitä toista! 🥰
- Anonyymi00005UUSI
Mutta minun kuvastani et
- Anonyymi00006UUSI
Et kelvannut ja elä sen asian kanssa.
- Anonyymi00009UUSI
voin pukeutua rooliasuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712646Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222284kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001075Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!154984Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä392891- 67888
- 62857
- 101753
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48724Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka34682