Haluan sinun kanssa naimisiin.
Mennäänkö mies mekin naimisiin?
18
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Todellakin mennään. Naimisiin!
- Anonyymi00002
Avioliittoon. Haluan sinun/hänen vaimoksi.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Avioliittoon. Haluan sinun/hänen vaimoksi.
Kiva kuulla.
- Anonyymi00003
Mennää ekaks naamiaisiin.
- Anonyymi00005
Mennään vaan 😊 voin pukeutua Hecateeksi. Sinä voit olla paholainen😇 sarvilla
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mennään vaan 😊 voin pukeutua Hecateeksi. Sinä voit olla paholainen😇 sarvilla
Tietäsin kyllä miehelle paremmankin ja rajumman koska se vartalo🥵leveät hartiat ja pitkä
- Anonyymi00006
rakas 💗 . Kirkossa ja kreikkaan häälomalle
- Anonyymi00008
Kyllä! Minä lähden sun kaa kreikkaan honey❤️🔥
- Anonyymi00009
Ai kun kuullostaa hyvälle. Onko molemmilla täysi valkea puku. Ne sopisi vaan kreikkalaiseen yöhön ja häihin, jossa tanssitaan kreikkalaisittain, syödään ja joku voi jo pikaistuksissaan laulaa: θέλω να σε γαμήσω
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai kun kuullostaa hyvälle. Onko molemmilla täysi valkea puku. Ne sopisi vaan kreikkalaiseen yöhön ja häihin, jossa tanssitaan kreikkalaisittain, syödään ja joku voi jo pikaistuksissaan laulaa: θέλω να σε γαμήσω
Meille kahdelle valkeat vaatteet🥰ui ui ui
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Meille kahdelle valkeat vaatteet🥰ui ui ui
Jos olet mies, sitten vaihdan toiseen seurueeseen ja pukeudun mustiin 😄
- Anonyymi00013
Rakkaani kesää olen miettinyt ja ajankohta on juuri sopiva... Kreikkaan, mutta hamasiin en sinua päästä... sen hieronnan annan minä kultaseni❤️
- Anonyymi00007
Ooh♥️
- Anonyymi00014
rakas 💗 . Hienot häät ja hyvää musiikkia ja ruokaa ja hääyön jälkeen kohti Kreikkaa häälomalle. Ollaan kahdestaan ja annetaan toisillemme niin paljon, kun jaksamme.
- Anonyymi00015
Minä menisin yhden naisen kanssa. En vain uskalla kohdata häntä. Enkä tiedä että olenko hänen mielestään tyhmä. Itsetuntoni on huono ja en pidä itseäni toivottuna. Anteeksi.
- Anonyymi00016
Taitaa olla jo vanhanaikaista hommaa sellanen. Kannattaa ennemmin pysyä munakarusellissä.
- Anonyymi00017
Jos ei vielä ihan naimisiin.. mulle riittää naimaan.
- Anonyymi00018
Hei vaan. Kuulemiin ja näkemisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746