Hieno saavutus hankkia mielenterveys ongelma olemalla liikaa vauvapalstalla.
Av aiheuttaa minulle mielenterveys ongelmia
13
242
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata olla sellaisilla palstoilla, jotka ei saa aikaan mitään hyvää.
Eikä tietenkään mielenterveyttään kannata menettää sen takia, mitä joku sanoo jollain palstoilla. Eikös kaikki ole toisilleen tuntemattomia, ei niiden kommenteista tarvitse välittää.- Anonyymi00002
Elämä on turhaa
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Elämä on turhaa
... Lauloi Juice Leskinen aikoinaan.
- Anonyymi00004
Siellä on puppa trolleja 👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻.
- Anonyymi00005
Eikö elämässä ole muuta ? Kait se mielenterveys menee jos kaiket päivät roikkuu netissä.
- Anonyymi00006
Haluan kostaa.
- Anonyymi00007
Tässä esimerkki :Koen itseni vähemmän arvokkaaksi kuin päihdeongelmaiset äidit. Heillä on sentään lapsia!
Koen että moni-ongelmaisilla on rikkaampi elämä kuin minulla. Heillä on sentään omat porukkansa ja ovat nähneet elämää siinä missä itse olen maannut sohvalla.
Koen itseni monta kertaa heikommaksi kuin aggressiiviset ihmiset.- Anonyymi00013
Mene itseesi. Kyllä sinullakin on elämä siellä sohvalla maatessasi.
- Anonyymi00008
Mulla ei ole yksinkertaisesti yhtä värikästä elämää kuin moni-ongelmaisilla joita kadehdin.
- Anonyymi00009
Minussa kuiskaa toistuva ääni päässä, se sanoo : sinä et ole edes heidän väärtinen ihminen, olet heitäkin surkeampi. Mihin mielenterveys ongelmaan tämmöiset ajatukset voisi rinnastaa?
- Anonyymi00010
Minä koen olevani huonompi kuin moni-ongelmaiset ihmiset. Mistä voisi johtua?
- Anonyymi00011
Luulen että Se on Itsetunnon ja itsensä etsimistä peräänkuuluttava tunnepurkaus.
- Anonyymi00012
Nimen omaan, itsetunnon heikkoutta.
Jos ei itseään osaa eikä pysty yhtään arvostamaan, vaan pitää itseään arvottomana, turhana, huonona, jne. niin silloin on heikko itsetunto.
Oikeastaan typerintä, mitä voi tehdä, on se, että vertailee itseään muihin.
Miksi muihin pitäisi vertailla omaa elämää, omaa olemista ? Jos on taipuisuutta kateuteen, niin vertailulla tekee vain haittaa itselleen.
Meillä on jokaisella omat vahvuutemme ja omat heikkoutemme, itse kullakin vain omanlaisensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww911506- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17942Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726