sais lopettaa kokonaan ,perättömiä laskuja tulee peruuttamattomista ajoista vaikka ei oo ollut aikaa aikuisneuvolaan 73,70e hyvin riittää eläke taas huh huh mitä touhua sais ajaa koko firman alas
terveyskeskus
18
731
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene sinä töihi ja lakkaa itkemästä. Aikuset ihmiset ja itkee pikku asioista ei voi ku nauraa.
- Anonyymi00002
tisulinassu pitää turpansa kiinni
- Anonyymi00003
Mene töihi
- Anonyymi00004
ei tartte mene sinä köyhä
- Anonyymi00005
Olen jo
- Anonyymi00006
posa perseestä vai hyvinvointi ei takaisin soittoa käynti maksut nousee ,
- Anonyymi00007
palvelu ei pelaa sakko maksut 70e
- Anonyymi00008
Hoida itte vaivas
- Anonyymi00009
mitä varten lääkäreitä on sitten vatipää
- Anonyymi00010
Valehtelee sulle päi naamaa.
- Anonyymi00011
peseekö äitees vielä peppus tisulinassu
- Anonyymi00012
Onpas täällä viisasta porukkaa kommentoimassa! Aivan kuin alakoulussa tai apu koulussa aikoinaan, sellaista on tekstintuotto
- Anonyymi00013
Ei ylltä tässä persulandiassa!! Kaikkien äärioikeistolaisten,äärikristittyjen ja muuten vain rasistien sekä matalaälyisten temmellyskenttähän tämä on, oli asia mikä vaan niin muutama sama idiootti niihin kommentoi viisautensa.
Ja useimmiten keskellä päivää arkena tai aamuyön tunneilla huudetaan mene töihin, mielenkiintoista olisi tietää missä nämä huutelijat itse ovat töissä, koska aikaa tuntuu riittävän tänne kirjoitella.
Itse veikkaisin että ovat Moision kasvatteja, jotka on siirretty sairas eläkkeelle samana päivänä kun lapsilisän maksaminen on loppunut?
- Anonyymi00014
Kyllä mallillansa on hoito terveyskeskukses ku verenpainetta ei osata hoitaa
- Anonyymi00015
perintää osataan dementikoiltaei lähetä muistutusta ajanvarauksesta hyvinvointia vaan ,että sillee.
- Anonyymi00016
posan vois lopettaa ,voin kyllä ajella poriin posaa ei tarvita kankaanpääs
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
posan vois lopettaa ,voin kyllä ajella poriin posaa ei tarvita kankaanpääs
Kyllä mä luulen kun sairastelet. Poriin ajaminen on aika tylsää kovin usein.
- Anonyymi00019UUSI
porissa saa ainakin rahalle vastinetta,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480