Siltä sun viesti kuulosti.
Luovutit mun suhteen
27
484
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän löydy joku joka osaa rakastaakin
- Anonyymi00002
Koetko niin, että mikä tahansa palstaäijän HÖPÖTYSaloitus voi olla ikäänkuin uusi alku? Selvästi jyliset alentuvasti omaa agendaasi tälle, koska sinulla on pakkoajatus siitä, että tämä on joku tietty voivotteleva nainen. Kehno itsetunto tai jotain sulla? Naiselta
- Anonyymi00003
Ethän sä edes lukenut sitä viestiä.
- Anonyymi00004
Minkälainen viesti?
- Anonyymi00005
Niin luovutin, muualla pääsi helpommalla
- Anonyymi00006
En luovuttanut, vaan taivuin tahtoosi. Jos et halua nähdä, en voi sille mitään.
- Anonyymi00007
Keskistyt nyt vain uuteen suhteeseesi.
- Anonyymi00008
Uuuuuuh
- Anonyymi00009
Toivoin vaan että ainakin sinulla olisi asiat hyvin, ei tuollainen ole luovuttamista.
- Anonyymi00010
Todellaki.. Sul oli monta vuotta mahollisuus todistaa et oisit jonkun arvoinen.
- Anonyymi00012
Kiitos.
- Anonyymi00011
Se on taas tunnekeinua, missä kohta olen. Kärsin muutenkin mielialoista.
- Anonyymi00013
Minä luovutin jo aika alussa projektia, koska en moneen vuoteen ymmärtänyt juuri mitään siitä mitä näytelmää ympärilläni näyteltiin! Ja sitten kun ymmärsin, ymmärsin että koko projekti oli minulle tarpeeton! Se ei ilmentänyt millään tavalla sitä elämää, mitä halusin elää, eli tehdä töitä vakituisessa työpaikassa kauan, koska se oli minúlta vielä kokematta ja koska olin löytänyt juuri sellaisen työpaikan, missä viihdyin todella hyvin ja joka ikinen aamu olin niin onnellinen töihin mennessäni, etten ollut voinut kuvitellakaan niin ihanaa työpaikkaa olevan olemassakaan! Ihmissuhteet työajan ulkopuolella, eivät ollleet minulle millään tavalla merkityksellisiä! Olinhan jo ollut lähes 30 vuotta kestäneessä parisuhteessa, enkä koe niitä tarpeellisena vieläkään! Kirjolla olo on sitä, että viihtyy hyvin yksinkin!
- Anonyymi00014
Ja minulla on omia lapsia joiden kanssa haluan aikaani viettää-
- Anonyymi00020
Sinut siis laitettiin pois työpaikastasi.
Perheyritys
- Anonyymi00015
Välillä vituttaa tilanne niin tulee angstailtua ja sanottua mitä sylki suuhun tuo.
- Anonyymi00016
Ilmeisesti vetelen jo viimeisiäni, mutta minkälaisen miehen saata minun jälkeeni?
- Anonyymi00019
Hah hah huono vitsi
- Anonyymi00018
On varmasti paljon iloisempi, kun ei tiedä ällöttävän ihmisen unelmoivan hänestä vielä vuosien jälkeen. Parempi että elää onnellisena omaa unelmaansa.
- Anonyymi00021
Epäilen hieman sinun tahtoasi, mikä se lopulta on....
- Anonyymi00022
Tässä vaiheessa pitää mennä, mutta toisin kävi.
- Anonyymi00023
On peruttava kaikki.
- Anonyymi00024
Jaa kuka kenen mä ole mitään edes yrittäny kenenkään suhteen ei maks vaivaa pettämiseen päättyy viimeistään kuitee ellei jo lähtöjään valehtelemiseen
- Anonyymi00025
Ei vaan tiedän, että tuolla jossain on mies, joka rakastaa ja haluaa minua sekä tahtoo jakaa kanssani yhteisen kodin ja elämän ja, jota kohtaan minä tunnen samoin. Nyt hänet vain täytyy löytää.
Miksipä tyytyisin vähempään? - Anonyymi00026
En ole mitään selaista laittanut vaan sä laitoit mulle no toivottavasti nyt olet onnellinen
- Anonyymi00027
En luovuttanut mutta en voi jäädä enää myöskään odottamaan. Elämä lipuu muuten ohi sormien.
- Anonyymi00028
En ainakaan A-tyypin suhteen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989