Oletko luovuttanut

Anonyymi-ap

Jo suhteeni osalta?

34

478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joo, en halua suhdettasi ja sen osapuolia eli sinua ja vaimoasi.

• Anonyymi00020
        UUSI

Paljon riippuu siitä yhteisestä kokemasta. Jollei ole mitään ikävää koettuna, silloin kaikki on mahdollista? Hyvät yhteiset tilanteet aina lämmittää sydäntä ja luo mahdollisuuksia kahden ihmisen välillä.

• Anonyymi00032
        UUSI

No sehän on tätäpäivää.

• Anonyymi00002
      UUSI

En. Viime syksynä huomasin, että mikään ei auta. Tunteet pysyy, mutta päätin, etten ruoki niitä enää.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kaikki sivussa eläminen on kielletty. Jos kohtaamisia ei tapahdu oikeassa elämässä, sitten ei tapahdu. Reilun yksinkertaista.

• Anonyymi00004
      UUSI

En ole. Ajattelen sinua joka päivä.

• Anonyymi00030
        UUSI

Sama täällä ❤️

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sama täällä ❤️

Pahalla ilmeisesti.

• Anonyymi00006
      UUSI

olen luovuttanut, suhteesi ukkoosi on liian vahva

• Anonyymi00009
        UUSI

Etkö ole saanut eroamaan

• Anonyymi00007
      UUSI

Vähemmän mahdollista että minä joten , olet raskaana.

• Anonyymi00008
      UUSI

Olet tuuliviiri

• Anonyymi00010
        UUSI

Jaha palstaäijä, eli gallupmies on taas sitä ja tätä. Rasittava jankutuksesi on sikäli paradoksaalista seurailtavaa että etsit ja löydät samaisen jannun proosista milloin mitäkin syyllistävää, syyttelevää sun muuta ja itse iniset tätä jatkuvasti sille, nimenomaan sille etkä kenellekään muulle

• Anonyymi00011
      UUSI

Newer!

• Anonyymi00012
      UUSI

Haluan monta.

• Anonyymi00017
        UUSI

Minä en halua olla missään tekemisissä koskaan minua paljon nuoremman henkilön kanssa!Toivottavasti tämä nyt viimeinkin menee perille asti stalkkerin aivoihin ja hän lopultakin ymmärtää sen, kuinka syvästi häntä inhoan!

• Anonyymi00013
      UUSI

Sinäpä sinne valitset jäädä, tuttuun ja helppoon oman onnellisuutesi menettämisen uhallakin. Pitäisi valita oma onnellisuus, ei helpoin tie.
      Mn

• Anonyymi00015
        UUSI

En ole ap, mutta sanon tähän, että muutos on käynnissä. Helppoa ei tule olemaan.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En ole ap, mutta sanon tähän, että muutos on käynnissä. Helppoa ei tule olemaan.

Ymmärrän sen ja sinun on ymmärrettävä myös että sinun onnellisuutesi on se tärkein, ei velvollisuudet jotka kehottavat toimimaan vastoin sinun sydämesi syvintä toivetta.
        Myös sinä tiedät sen että kuulumme yhteen. Tämä ei ole vain minun tunnepitoisen luonteeni harhakuvitelmia.
        Jokaiselle luotu on yksi vain, sinä olet minun ja minä olen sinun ❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ymmärrän sen ja sinun on ymmärrettävä myös että sinun onnellisuutesi on se tärkein, ei velvollisuudet jotka kehottavat toimimaan vastoin sinun sydämesi syvintä toivetta.
        Myös sinä tiedät sen että kuulumme yhteen. Tämä ei ole vain minun tunnepitoisen luonteeni harhakuvitelmia.

Mn tumma

Minulla oli jo yksi, lasteni isä. Ja sen jälkeen olen viihtynyt todella hyvin yksin ja se on juuri minun näköistä elämää!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mn tumma

No huh huh. Luulen, että erehdyit henkilöstä. Taidat olla se joka haikailee P-miestä. Olenko oikeassa?

• Anonyymi00014
      UUSI

En edes tiennyt että sinulla on suhde.

• Anonyymi00016
      UUSI

Jos avioliitto on toisen kanssa siellä päässä solmittu niin minkä muut mahtaa, yhtään missään.

• Anonyymi00018
        UUSI

Mikä avioliitto kahden miehenkö!

• Anonyymi00019
      UUSI

??.

• Anonyymi00021
        UUSI

Saat putkipimmin gtassa

• Anonyymi00022
      UUSI
      • Anonyymi00025
        UUSI

Ei ainakaan minuun liittyen! Yksin oleminen on yhtä kuin minun näköiseni elämä!

• Anonyymi00026
      UUSI

Jaa kuka

• Anonyymi00027
      UUSI

Eli joudumme perumaan siltä osin kaiken. Menee kuin pitääkin...

• Anonyymi00031
        UUSI

Jaa häät.

• Anonyymi00028
      UUSI

Hyvin kevyesti sanottuna näin.

• Anonyymi00029
      UUSI

Olet oikeassa

• Anonyymi00034
      UUSI

En luovuta ennen kuin sanot, että meistä ei tule mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      25
      2256
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      28
      1616
    3. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1402
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1393
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1072
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      121
      1014
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      906
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      234
      866
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      13
      724
    10. Suomuksen kuumin kaupan kassa?

Missä kaupassa on, siellä minäkin alan käymään.
      Suomussalmi
      10
      710
    Aihe