Jo suhteeni osalta?
Oletko luovuttanut
34
478
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Joo, en halua suhdettasi ja sen osapuolia eli sinua ja vaimoasi.
- Anonyymi00020UUSI
Paljon riippuu siitä yhteisestä kokemasta. Jollei ole mitään ikävää koettuna, silloin kaikki on mahdollista? Hyvät yhteiset tilanteet aina lämmittää sydäntä ja luo mahdollisuuksia kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi00032UUSI
No sehän on tätäpäivää.
- Anonyymi00002UUSI
En. Viime syksynä huomasin, että mikään ei auta. Tunteet pysyy, mutta päätin, etten ruoki niitä enää.
- Anonyymi00003UUSI
Kaikki sivussa eläminen on kielletty. Jos kohtaamisia ei tapahdu oikeassa elämässä, sitten ei tapahdu. Reilun yksinkertaista.
- Anonyymi00004UUSI
En ole. Ajattelen sinua joka päivä.
- Anonyymi00030UUSI
Sama täällä ❤️
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sama täällä ❤️
Pahalla ilmeisesti.
- Anonyymi00006UUSI
olen luovuttanut, suhteesi ukkoosi on liian vahva
- Anonyymi00009UUSI
Etkö ole saanut eroamaan
- Anonyymi00007UUSI
Vähemmän mahdollista että minä joten , olet raskaana.
- Anonyymi00008UUSI
Olet tuuliviiri
- Anonyymi00010UUSI
Jaha palstaäijä, eli gallupmies on taas sitä ja tätä. Rasittava jankutuksesi on sikäli paradoksaalista seurailtavaa että etsit ja löydät samaisen jannun proosista milloin mitäkin syyllistävää, syyttelevää sun muuta ja itse iniset tätä jatkuvasti sille, nimenomaan sille etkä kenellekään muulle
- Anonyymi00011UUSI
Newer!
- Anonyymi00012UUSI
Haluan monta.
- Anonyymi00017UUSI
Minä en halua olla missään tekemisissä koskaan minua paljon nuoremman henkilön kanssa!Toivottavasti tämä nyt viimeinkin menee perille asti stalkkerin aivoihin ja hän lopultakin ymmärtää sen, kuinka syvästi häntä inhoan!
- Anonyymi00013UUSI
Sinäpä sinne valitset jäädä, tuttuun ja helppoon oman onnellisuutesi menettämisen uhallakin. Pitäisi valita oma onnellisuus, ei helpoin tie.
Mn- Anonyymi00015UUSI
En ole ap, mutta sanon tähän, että muutos on käynnissä. Helppoa ei tule olemaan.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ole ap, mutta sanon tähän, että muutos on käynnissä. Helppoa ei tule olemaan.
Ymmärrän sen ja sinun on ymmärrettävä myös että sinun onnellisuutesi on se tärkein, ei velvollisuudet jotka kehottavat toimimaan vastoin sinun sydämesi syvintä toivetta.
Myös sinä tiedät sen että kuulumme yhteen. Tämä ei ole vain minun tunnepitoisen luonteeni harhakuvitelmia.
Jokaiselle luotu on yksi vain, sinä olet minun ja minä olen sinun ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ymmärrän sen ja sinun on ymmärrettävä myös että sinun onnellisuutesi on se tärkein, ei velvollisuudet jotka kehottavat toimimaan vastoin sinun sydämesi syvintä toivetta.
Myös sinä tiedät sen että kuulumme yhteen. Tämä ei ole vain minun tunnepitoisen luonteeni harhakuvitelmia.
Mn tummaMinulla oli jo yksi, lasteni isä. Ja sen jälkeen olen viihtynyt todella hyvin yksin ja se on juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mn tummaNo huh huh. Luulen, että erehdyit henkilöstä. Taidat olla se joka haikailee P-miestä. Olenko oikeassa?
- Anonyymi00014UUSI
En edes tiennyt että sinulla on suhde.
- Anonyymi00016UUSI
Jos avioliitto on toisen kanssa siellä päässä solmittu niin minkä muut mahtaa, yhtään missään.
- Anonyymi00018UUSI
Mikä avioliitto kahden miehenkö!
- Anonyymi00019UUSI
??.
- Anonyymi00021UUSI
Saat putkipimmin gtassa
- Anonyymi00022UUSI
Asiat voi olla jäähyllä muttei kuopattuna.
https://www.youtube.com/watch?v=Se7dDaXbApw&list=RDSe7dDaXbApw&start_radio=1- Anonyymi00025UUSI
Ei ainakaan minuun liittyen! Yksin oleminen on yhtä kuin minun näköiseni elämä!
- Anonyymi00026UUSI
Jaa kuka
- Anonyymi00027UUSI
Eli joudumme perumaan siltä osin kaiken. Menee kuin pitääkin...
- Anonyymi00031UUSI
Jaa häät.
- Anonyymi00028UUSI
Hyvin kevyesti sanottuna näin.
- Anonyymi00029UUSI
Olet oikeassa
- Anonyymi00034UUSI
En luovuta ennen kuin sanot, että meistä ei tule mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä252256Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281616- 891402
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241393Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211014
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13724- 10710