Korjataanko luontopolum pitkos puut jotka kulkee Hietaniemestä takaisin luontopolulle. Viime kesänä ne ei ollu käytössä. Alkupäässä kuitenkin oli pitkos puut esitteessä. Kun menin sinne mistä ne lähtee, kyltti pitkos puut ei käytössä. Eikö olis parempi laittaa alkupäähän kyltti ettei pitkos puut ole käytössä. Tiedotus o tuu ka ulkoilu paikkojen hoito samoin. Kuka on vastuussa näiden hoidosta ja korjaamisesta.
Muljulan luontopolku
12
370
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vielä kun saisi parkkipaikalle pehmiksen myyntikioskin niin löytäisi ja kävisi turistitkin siellä patikoimassa 👍
- Anonyymi00005
Vai vielä pehmistä. Pistä ite pehmiskioski . Parkki paikalla ei ole söhkö tolppia, kunvedät sähköt ja hankit koneet ja laitteet, myytävät tuotteet.. ei taitas tulla muuta kuin pers nettoa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai vielä pehmistä. Pistä ite pehmiskioski . Parkki paikalla ei ole söhkö tolppia, kunvedät sähköt ja hankit koneet ja laitteet, myytävät tuotteet.. ei taitas tulla muuta kuin pers nettoa.
Kyllä itse olen tottunut maksamaan pehmikset ja kaikki muutkin ihan rahalla, sinä näköjään myyt persettäsi kun puhut jatkuvasti siitä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä itse olen tottunut maksamaan pehmikset ja kaikki muutkin ihan rahalla, sinä näköjään myyt persettäsi kun puhut jatkuvasti siitä?
Osui ja upposi! 🤣 tuo ”pers nettoa” huutelia on sama tantta joka vimmautuu jokakerta kun joku haaveilee täällä bordellista, on jotenkin häneltä pois jos miehet kävisivät maksullisissa 🤣
- Anonyymi00003
Jos on kunnan vastuulla, lienee laitettava sen karttapalautepalvelun (?) kautta. Erinäisistä palautteista ja toimenpiteistä niiden johdosta ei taideta tiedotella asukkaille.
- Anonyymi00004
Olisko parempi laittaa palautetta vapaa-aikatoimelle tai tekniselle puolelle eikä Suomi24?
- Anonyymi00006
Jotain hoitunee tätä kautta, ehkä, joskus
https://www.kitee.fi/-/olisiko-nyt-hetki-antaa-kaupungille-palautetta- - Anonyymi00007
Pitkospuut ja pehmis. Tärkeää ?
- Anonyymi00010
Suonsilmä olisi paras paikka moiselle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suonsilmä olisi paras paikka moiselle.
Entäs pers silmä?
- Anonyymi00012
Hieno on polku , ei oo tarkoituskaan kustantaa kaupungin kuin yhdet pitkospuut/sukupolvi. Muutoin tulloo kulunkii.
- Anonyymi00013
Eipä kannata korjata sitä kun lopulta puut lahoa taas tai joku rikkoo ne tahallaan. Mutta jos aloittajalla riittää tahdonvoimaa ja varaa niin voisi itse käydä korjaamassa polun omilla kustannuksilla ja omin voimin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492