https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/9426230
Osatekijä vanhusten yksinololle on se, että osa hoitajista istuu pitkiä aikoja taukohuoneessa sosiaalisen median äärellä virallisten taukojen ulkopuolella. Taukotilasta ei voisi huomata, jos vanhukselle sattuisi jotain. Moni muistisairaskin asukas vaeltelee itsekseen pitkin käytäviä.
Kuoleva vanhus huutaa yksin
5
196
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
😷 : Se johtuu siitä kun ei suuria ikäluokkia kunnioiteta. Rahat käytetään mielummin epäolennaisimpiin asioihin, kuin Suurten ikäluokkien ja heikompien tueksi. Menee edelle investoinnit, joilla ei ole niiin painoarvoa ihmisten hyvinvointiin nähden, menee edelle älypuhelinkulttuuri. Saahan sitä edustaa itseään sitten kotisairaanhoitajana, vanhustenhoitajana tai muuna, kun päällepäin näkee mikä on homma ja sen Nimi.
- Anonyymi00002
😷: Nekin vähäiset rahat suunnataan usein ihmisille, jotka eivät työpäivänsä aikana muuta kuin selaa älypuhelinta ja joiden vanhemmat ovat hankkineet kaiken valmiiksi. Talot, autot*saastuttamaan ilmaa). Tuo porukka on käytännön hommissa avutonta kastia. Minulle heitti viisaan oloinen hlö bussipysäkillä, ettei kyllä Oulussa sitä vanhustenhoitoapua saa, porukka makoilee työpaikoilla. Hänen äitinsä hiirosessa asuu kuulemma, niin se on , omaiset joutuu hoitamaan kun se on tärkein se pepsodent hymy ja muotivaatteet, pinnallisuus monesti.
- Anonyymi00004
Islammiehille ei istumatyö kelpaa?
Ai nii hoono soome kun muutti vasta 2015 - Anonyymi00005
Mitäpä olen nähnyt niin heille kelpaa kyllä monikin työ. Tuo on suoraa Rasismia, mutra se on sinun tyylisi.
- Anonyymi00006
Hulluutta noihin kolosseihin on omaisiaan viedä. Se on sama kuin heitteillejättö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525