Annetaan Dobermannin ja Weimarinseisojan risteytys pentu! Koira on uros ja tarvitsee pikaisesti uuden kodin!! Pito vaikeuksien vuoksi. Koira on 12vk vanha ja ei olla vielä rokotettu. Koira on aika villi koska, on pentu. Koira asuu Vantaan Rajakylässä. Soita tai mailaa mutta asialla on todella kiire!!!!!!!! Puh: 041-4665024
T:Johanna
Annetaan koira
5
1520
Vastaukset
- tyttö
moi!
kuinka paljon tälläinen pentu maksaa?onko ilmainen?tahtoisin koiran,vaikka en tietenkään saa.olisin vain kiinnostunut.mitä aiotte tehdä,jos kukaan ei aio ottaa tätä vekkulia? kiitos jo etukäteen vastauksesta!- johanna
En siis anna koiraani pois!! se on mun kaverintekemä viesti! siis koira ei ole annettavana tai kaupan!!
- sanna
Halusin monta vuotta koiraa,ja 10vuotiaana sain sen. En ajatellut hoitoa ym. tarpeeksi,tärkeintä oli vain saada se koira. Tiedon puute tulikin kohtalokkaaksi...2vuotiaana rakas koirani sairastui,ja tälläkin hetkellä sillä on elinikäinen lääkitys. Emme olisi ansainneet tätä koiraa. Myöhemmin olen ollut lähinnä vihainen vanhemmilleni,että he antoivat minun ottaa koiran. Mutta opettihan tämä kokemus,mutta siitä kärsi täysin viaton osapuoli:KOIRA! Omille lapsilleni en ikinä tule antamaan koiraa,ellen ole siinä itse mukana!
- Joku
Minua vähän epäilyttää nämä "pitovaikeuksien vuoksi" pois annettavat koirat.... Voitko selittää mitä pitovaikeuksia teillä koiruuden kanssa on ? Ettei vaan kyllästyminen... :|
- Mä
Pienet Lapsukaiset täällä taas on palstailemassa!!!Menkää kotianne kasvamaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833