Rakastunut siihen?
Oletko ihan
15
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinuun olen rakastunut!! Ikävöin sinua.
- Anonyymi00002
Olen väsynyt tähän.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen väsynyt tähän.
Mee hyvä mies nukkumaan palstaäijää painostamista
- Anonyymi00003
Vaatii vähän totuttelua olla olematta.
- Anonyymi00005
olen
- Anonyymi00006
Kenenkähän nyt olisin ehtinyt rakastua?
Olen ollut kotona, tehnyt opintotehtäviä, poissa palstailun parista ja käynyt hammaslääkärissä sekä odotellut, että kuume laskisi, jotta voisi ottaa työvuoroja vastaan ilman pelkoa kesken töiden pyörtymisestä.
Eli kertakaikkisen rakastumisella ja rakkaudelle vastaanottavaisessa tilassa. 🙃💀 - Anonyymi00007
- Anonyymi00009
Tuosta laulusta tulee mieleen sellainen henkilö, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuosta laulusta tulee mieleen sellainen henkilö, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!!
Hmph
- Anonyymi00008
Minä en ole ollut rakastunut keneekään, enää sen jälkeen kun aikoinaan erosin! Koska olen vanhempaa ikäluokkaa, en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00011
Miksi olet ikävä palstalla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi olet ikävä palstalla?
Edelleenkään palstaäijän trollauspuheenparsista vaivaa näkevä edes tällä trolliäijällä ei ole mitään selontekovelvollisuutta selittää miksi on täällä vaikka kuinka suhtaudut keskustelupalstaan kuin tanssilavaan tai muuta suhteetonta yäk
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Edelleenkään palstaäijän trollauspuheenparsista vaivaa näkevä edes tällä trolliäijällä ei ole mitään selontekovelvollisuutta selittää miksi on täällä vaikka kuinka suhtaudut keskustelupalstaan kuin tanssilavaan tai muuta suhteetonta yäk
Ehkä etsii sukulaisia.
- Anonyymi00013
Kantsussa ei vahingossakaan rakastuisi kehenkään.
- Anonyymi00015
Olen. Ihan oikeasti olen. Ja tekisin mitä vain hänen puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1083078IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl642222Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582148Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421822- 1471484
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241016- 100926
- 56808
- 89808
- 56749