Elämä on liian lyhyt katumiseen. Eli rakasta ihmisiä, jotka kohtelevat sinua hyvin. Unohda ne, jotka eivät. Usko, että kaikella on tarkoituksensa. Jos saat toisen mahdollisuuden, tartu siihen kiinni kaksin käsin. Jos se muuttaa elämääsi, anna sen muuttaa. Kukaan ei ole sanonut, että ...elämä.....on helppoa, mutta se on elämisen arvoista.
Oliskin näin...
17
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainoa mistä olen eri mieltä, on tuo, että kaikella on tarkoituksensa. Tavallaan on ja tavallaan monesti ei ainakaan tarvitsisi olla. Se, että toimii vaikka päin vttua, ei oikeuta selittämään asiaa itselleen, että kaikella on tarkoituksensa. Väärä on väärä, vaikka sen miten yrittäisi selittää, että on juku stanan tarkoitus.
- Anonyymi00002
En mä kadu tippaakaan vaikka rakastan sellaista joka ei kohtele hyvin.
Ihan yhtälailla sellainenkin on rakkauden arvoinen. Ehkä jopa eniten.- Anonyymi00005
Just, muista kertoa tuo kaikille..ja jos lyö sulta silmän mustaksi niin kuva ois kiva johonkin naistenlehteen kanteen, otsikko vois olla vaikka joskus låikkyy yli, silti rakastan...
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Just, muista kertoa tuo kaikille..ja jos lyö sulta silmän mustaksi niin kuva ois kiva johonkin naistenlehteen kanteen, otsikko vois olla vaikka joskus låikkyy yli, silti rakastan...
Vastasitko palstasetå itse itsellesi banaaliin puheenparteesi vai oletko se toinen synkkä korpisovinisti joka joikaa täällä jonnin joutavia? T naiselta
- Anonyymi00011
Ehkä, mutta itseään ei tarvitse rikkoa suhteessa, jossa kohdellaan huonosti tai välinpitämättömästi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vastasitko palstasetå itse itsellesi banaaliin puheenparteesi vai oletko se toinen synkkä korpisovinisti joka joikaa täällä jonnin joutavia? T naiselta
Hv, sun elämä on palstasetää täynnä, vain otettu lääke auttaa, otahan nappisi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä ihmeen syy sulla oli hyökätä noin mun kimppuun? Ei varmaankaan liittynyt suhun mitenkään. Tai muutenkaan tollaiseen asiaan.
Ei kaikki tee noin.
- Anonyymi00003
En usko, että kaikella on tarkoituksensa. Ei näille kokemuksille ole tarkoitusta tai luulisi kymmenessä vuodessa selkiytyneen, jos olisi.
En tosiaankaan rakastuisi mieheen, joka kohtelee huonosti ja ennemminkin vaikuttaa siltä, että suhde suhteen perään on ainoastaan testailua, arvostanko itseäni vai jäänkö suhteeseen, jossa kohdellaan kuin kohdellaan. - Anonyymi00004
Se on nyt sanottu, kuin se on sanottava ja iso pykälä päälle.
- Anonyymi00006
Tätä sanomista on odotettu ja nyt on sanottu.
- Anonyymi00007
Mies on nyt tässä...
- Anonyymi00008
Hänen piti nähdä se ja nyt on suudelman harkinta aika... käuanko se kestää?
Hänen huulensa... - Anonyymi00009
Mies kysyy
- Anonyymi00012
Mies voisi kysyä ja muutoinkin kommunikoida tunteensa ja ajatuksensa irl.
- Anonyymi00013
Aah..! Elämää ja elektroniikkaa..!
- Anonyymi00014
Joo, en luovu rakkaistani. He kohtelevat minua hyvin.
Naiselta - Anonyymi00015
Sen syyn taidat tietääkin S, miksi voinut lähestyä silloin siellä. T.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1083078IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl642222Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1582148Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al421822- 1471484
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241016- 100926
- 56808
- 89808
- 56749