Rita tuhlasi

Anonyymi-ap

Viikossa yli 7000 euroa. Ajatelkaa, kuinka rikkaita ovat. Ip-lehdet kirjoitti asiasta, että tämä on tärkeä uutinen.
On se sellainen nainen toi Rita. Taitaa olla pahempi tuhlaaja, kuin Aki.

29

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ip lehdet nyt kirjoittaa mistä vaan vaikka alisa vainion uusista kengän nauhoista tai erityisesti jos on joku pienikin mahdollisuus haukkua Trumpia.

      • Anonyymi00002

        Niin nythän Rita siis oli mukana tässä jossa kertoo viikko menonsa.


    • Anonyymi00003

      Pakkeli maksaa. Jostain sitä tiliä on tultava.

      • Anonyymi00004

        Ikää kertyy ja sen näkee kropasta. Nytkin kuvissa kovin iso rinta-aukko, että vain noi tisulit tulisi hyvin esiin. Hölmöksi tekee jo ehtoopuolella ole frouva itsensä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ikää kertyy ja sen näkee kropasta. Nytkin kuvissa kovin iso rinta-aukko, että vain noi tisulit tulisi hyvin esiin. Hölmöksi tekee jo ehtoopuolella ole frouva itsensä.

        joko sä käytät pilkkivapaa ja viagraa muijas kanssa?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        joko sä käytät pilkkivapaa ja viagraa muijas kanssa?

        Tummeli ja naapurin isäntä riittää. Muuta tekemistä itsellä.


    • Anonyymi00006

      Jutussa luki että lomamatkaan upposi suurin osa tuosta rahasta. Ei siis mitenkään erityistä tai erikoista. Varmaan tonneja uppoaa muillakin jotka lentelevät etelään lomille.

      • Anonyymi00007

        Mutta ainoastaan tietyt henkilöt ottavat Juuri sattumalta tämän viikon tähän.
        Ei olisi tullut isoa juttua jos summa olisikin ollut 390e


      • Anonyymi00026

        Ne osti sen matkan Akin nyrkkeilystä saamillaan rahoilla.


    • Anonyymi00009

      Kävihän Rita näyttämässä tyttärelleen Visatiellä muistaakseni, että on asunut näissä kamalissa murjuissa joskus. Nyt on oma saari ja rahaa on.

      • Anonyymi00010

        Eikö vain olekkin hieno asia. Vai et kai asu itse Visatiellä.


      • Anonyymi00011

        Ne talot on kyllä sanonko mistä.. joku oli pjaskantanut hissiin kerran kun siellä liikuin ja muutakin ns. actionia on aivan tarpeeksi.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ne talot on kyllä sanonko mistä.. joku oli pjaskantanut hissiin kerran kun siellä liikuin ja muutakin ns. actionia on aivan tarpeeksi.

        Siinä tapauksessa todellakin olen iloinen, Ritan menestyksestä kanssasi.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ne talot on kyllä sanonko mistä.. joku oli pjaskantanut hissiin kerran kun siellä liikuin ja muutakin ns. actionia on aivan tarpeeksi.

        Onko niillä saaressakin hissi??


      • Anonyymi00025

        Heillä on saaressa tontti, toinen puoli siitä saaresta kuuluu kaupungille ja kaksi rakennusta myös, mutta heillä on niihin rakennuksiin käyttöoikeus.


      • Anonyymi00027

        Ei heillä ole koko saarta, vaan saaresta tontti.


    • Anonyymi00014

      Visantiellä asuu ihmisroskia. Saaressa asuu ...heh. miten sen sanoisi...no..ei tule nyt mieleen. Kerron myöhemmin.

      • Anonyymi00015

        Joo, ehkä iltalääkityksen jälkeen ois pareempi


    • Anonyymi00016

      Rahaa on

      • Anonyymi00017

        Hyvä että on. Monella ei ole lääkkeisiin varaa, kiitos tämän Orpon hallituksen.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Hyvä että on. Monella ei ole lääkkeisiin varaa, kiitos tämän Orpon hallituksen.

        Kyl se oli BileSanna, joka velat teki ja nyt Orpo niitä makselee.
        Mut missä on se vappu-satanen ..........


    • Anonyymi00019

      itke itke surkee

      • Anonyymi00020

        Ei skitso osaa itkeä ja ei varsinkaan tyhmä sellainen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Ei skitso osaa itkeä ja ei varsinkaan tyhmä sellainen.

        Skitso kaveri vainaa, tirautti tarvittaessa krokotiili kyyneleet. Oli miespuolinen, mutta muistutti elävästi Purraa sairaudessaan.


    • Anonyymi00022

      Taas Rita nillittää. Eiks oo rahaa tarpeeksi vai.

      • Anonyymi00023

        No mitä.


    • Anonyymi00024

      SK.ssa

      • Anonyymi00029

        Ai jaa tämä. ”Toisilla on hätä, mulla ei”, Manninen kiteyttää podcastissa." Hyvin todettu Ritalta, kun lukee täällä muiden hänestä kirjoitetun.


    • Anonyymi00028

      Kuinka paljon yritys tuhlaa/kuluttaa päivässä jos liikevaihto vuodessa on miljardinkin tai suomen valtio joka on ymmärtääkseni ne kaksisataa palikkaa eduskunnassa paljonko on suomen vuosi menot riittääkö edes kahdeksankymentä miljardia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe