Ulkopuolisen,kaivatun silmin. Meni viimeinenkin toivo kun tajusi ettei tälläistä kukaan haluaisi riesoikseen. Kaikessa epäonnistunut ja maailman murjoma. Luuseri mikä luuseri.
Yritin katsoa miltä elämäni näyttää
14
385
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tee asialle jotain, tee päätös muutoksesta ja sit alat pyrkimään sitä kohti.
Varo mitä toivot. - Anonyymi00002
Raisa auttaa aina, mielikuvitus
- Anonyymi00003
Kysyisit siltä kaivatultasi etkä päättäisi itekses mitä mieltä hän on susta. Vai pitäisköhän tämä ajatella käänteisesti kuitenkin?
- Anonyymi00004
En tiedä esitätkö muka minua vai mikä on tämä leikki mutta minä en ajattele noin. Olen oppinut että kaikilla ihmisillä on annettavaa toisilleen usein yllättävillä tavoilla
- Anonyymi00012
Ei se noin ole! On olemassa ihmisiä joiden kanssa ei pysty tulemaan toimeen. Esim. stalkkeri joka vuosia kytännyt liikkumisia yhden ja saman ihmisen liikkumisia, ei kyllä tee minkäänlaista positiivista vaikutusta! Sellaisesta ihmisestä haluaa aina pysyä mahdollisimman kaukana!
- Anonyymi00005
Lisäksi sinunhan on pakko olla aika älykäs.
- Anonyymi00006
Sama täällä 😀
- Anonyymi00007
Saman voisin minäkin kirjoittaa.
- Anonyymi00008
Lisäksi olet monta kertaa ollut odottamattoman hauska. Se kertoo että sinulla täytyy olla kohtalainen yleistieto ja havainnointikyky ja luultavasti ihan jees ÄO.
- Anonyymi00010
Lisäksi tämä paha ja rikollinen puolesi... Onhan siinä jotain kieroa että tytöt tuntevat viehätystä pahoihin poikiin. Paitsi sitten kun menee överiksi. Ei hyvä mutta minä en luonut tätä systeemiä.
- Anonyymi00011
Siinä taas joku harhainen kuvittelee että hänelle tämä nyt oli juurikin tarkoitettu menikö vähän kuppi nurin taas tänään sulla!
Kannattaisi varmaan hakea joku lääkitys tohon autoon käytöshäiriöön mikä sulla ilmeisesti on aina pitää palstalla rähjätä jostain psykologille Mars!!! - Anonyymi00013
Väittääkö sua kukaan muu liiseriksi kuin sinä itse sitä en kiistä monella on peiliin katsomisen paikka miksi heitä ei kukaan kestä sellaisena kuin he ovat vai onko kenties seura valittu väärin jossa on tai aikaansa kuluttaa "seura tekee kaltaisekseen" kuulemma siksi mä olen ollu mielummin seurassa jossa saan olla oma itseni ainoa ihminen jonka kanssa mun on tultava toimeen 24/7 olen minä itse omaa varjoaankaan kun ei pääse karkuun jos ette ole huomannu eikö ole elämä aika veemäistä kun ei siedä itseään ja joutuu olemaan joko yksin omassa seurassa tai kaltaistensa kanssa oi sitä ihanuutta kysymyksenä kuinka moni joka itse itsensä on oppinu tuntemaan ny jokseenkin lyhyessä ajassa pitää seuraa jossa on ollut vastenmielisenä tai/ja sen myötä itseään kun tuli seuransa kaltaiseksi
- Anonyymi00015
On kohtalaisen tuskaista olla seurassa, joka ei inspiroi ja on muutoinkin ennemminkin alaspäin vetävää kuin kannustavaa tai iloa tuovaa.
Silloin on vaihtoehtona olla, joko yksin tai tyytyä. Ihmistä ei ole kuitenkaan tarkoitettu yksin olemiseen.
Kenenkään puolesta ei voi määritellä miten hän kenetkin näkee ja mitä tuntee. Siksi ennemminkin kannattaa keskittyä kehittämään itseään suuntaan, jonka kokee inspiroivaksi ja edustavan niitä piirteitä, jotka kokisi viehättäväksi ja kiinnostaviksi toisissa. Se mikä ei tunnu itsestä luontevalta ei ole aitoa, mutta aivan yhtä epäaitoa on tyytyä asettumaan muiden määrittelemään lokeroon, jos se ei tunnu itsestä oikealta.
- Anonyymi00014
Muista, että oot tärkeä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1781925- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701