hyvä ymmärtää se, että koska minulla on monta aikuista lasta, vain heidät koen tärkeiksi. Tosiasia on se, etten halua yhtäkään uutta ystävää ja se on muiden vain hyväksyttävä! Se on se tärkein syy miksen koskaan sanonut kenellekään mitään! Ja olen ollu kauan surullinen, koska en saanut tehdä töitä minulle rakkaassa työpaikassa. Työpaikka on ollut ehdottomasti paljon tärkeämpi kuin yksikään ihmissuhde! Se on ihan eri tilanne, onko ollut jo kauan kestäneessä parisuhteessa vai elänyt sinkkuna!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
- Anonyymi00002
Nyt on todella mukavaa se, ettei yksikään minulle vieras ihiminen vaadi minun tekevän kotitöitä, tai mitään muutakaan sellaista mikä minua ei enää ole kiinnostanut, kauan tapahtuneen eroni jälkeen! Oman lapsen kanssa on mukavaa asua ja koska oma koti teen asioita juuri silloin kun haluan!
- Anonyymi00003
näi o! mukava rötväillä aa että
- Anonyymi00004
Työ on tärkeää, voit yhä löytää uuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1652687- 841167
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82868- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103632Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38562
- 36518