Järkyttävä video.

Anonyymi-ap

33

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Oliko se matu joka potkasi, yksittäis tapauksena.

      • Anonyymi00023

        ei ollut potku vaan läpsäisy koska huomasi että oli nainen, katso se video niin huomaat itsekin


      • Anonyymi00030

        Sinäkin voisit pahkapää opetella kirjoittamaan.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        ei ollut potku vaan läpsäisy koska huomasi että oli nainen, katso se video niin huomaat itsekin

        Mietein samaa mutta luultavasti ei huomannut. Huitaisi vain satunnaista häiriötekijää. Miksei nahkapäät saaneet marssia rauhassa?
        Heillä on siihen oikeus kuten kaikilla muillakin. Poliisi mokasi.


    • Anonyymi00004

      Väkivalta lopettaa vittuilunn

    • Anonyymi00005

      Hieno homma. Oppii ämmät olemaan työntämättä nokkaansa joka paikkaan. Lisää tällaista.

      • Anonyymi00007

        Ja poliisia vielä haukutaan, ettei se suojele kansalaisia. No ei tälle potkijalle tosiaan mitenkään käynyt. Mutta mistä voimme tietää, montako mokkakikkeliä muita joukossa oli. Nehän kulki suurin osa burka vaatteissa.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ja poliisia vielä haukutaan, ettei se suojele kansalaisia. No ei tälle potkijalle tosiaan mitenkään käynyt. Mutta mistä voimme tietää, montako mokkakikkeliä muita joukossa oli. Nehän kulki suurin osa burka vaatteissa.

        Matut pois maasta, potkimasta suomalaisia naisia.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Matut pois maasta, potkimasta suomalaisia naisia.

        Kenen äiti ,tytär tai sisko potkittu oli.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kenen äiti ,tytär tai sisko potkittu oli.

        siinäpä vanhemmille miettimistä, kasvatusta ei ole saanut


    • Anonyymi00009

      Iltahöpinät yrittää rakentaa skandaalia taas. Voi kauheet... Vaalitkin on niin kaukana vielä.

      • Anonyymi00011

        Tarkoitatko taxi ryöstössä kuolleen naisesta uutisointia, joka rikoksina on lisääntynyt Orpon hallituskauden aikana.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tarkoitatko taxi ryöstössä kuolleen naisesta uutisointia, joka rikoksina on lisääntynyt Orpon hallituskauden aikana.

        Ei hätää. Kyllä näitä riittää.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ei hätää. Kyllä näitä riittää.

        Sitä Suomen kansa halusi ja sen myös sai, äänestämällä köyhänä oikeistoa. Nyt nauttii Euroopan eniten työttömiä olevana maana.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sitä Suomen kansa halusi ja sen myös sai, äänestämällä köyhänä oikeistoa. Nyt nauttii Euroopan eniten työttömiä olevana maana.

        100,000 matua työttömänä notkumassa ja SDP+KEPU haluavat lisää toiset 100,000 sekä siitä eteenpäin 40,000/vuosi.
        Suomen talous ei kestä kaikkea tätä rikkautta jonka te Suomeen tahdotte, eikä rikostilastot.
        Just oli AKAVA myös vaatimassa maahanmuuttoa lisää vaikka sille ei ole minkäänlaista perusteltua OIKEAA tarvetta.

        Suomen tuho on vasemmisto ja jos saisin päättää niin jokainen vassari poistettaisiin maasta putinille leluksi samantien.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        100,000 matua työttömänä notkumassa ja SDP KEPU haluavat lisää toiset 100,000 sekä siitä eteenpäin 40,000/vuosi.
        Suomen talous ei kestä kaikkea tätä rikkautta jonka te Suomeen tahdotte, eikä rikostilastot.
        Just oli AKAVA myös vaatimassa maahanmuuttoa lisää vaikka sille ei ole minkäänlaista perusteltua OIKEAA tarvetta.

        Suomen tuho on vasemmisto ja jos saisin päättää niin jokainen vassari poistettaisiin maasta putinille leluksi samantien.

        Jonkun pitäisi koordinoida yhteiskunnan resurssien käyttöä. Vähän hankalaa kun ne jotka vaatii menonlisäyksiä ei tarvi huolehtia mistä ne otetaan.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jonkun pitäisi koordinoida yhteiskunnan resurssien käyttöä. Vähän hankalaa kun ne jotka vaatii menonlisäyksiä ei tarvi huolehtia mistä ne otetaan.

        Orpolle ja Purralle ei ole nytkään vaikeaa yhteisöveronkevennys. AKAVA on poliittisesti sitoutumaton, vaikka sen jäsenet isommalta osin on oikeistolaisia.


    • Anonyymi00017

      Persujonnejen keskinäinen terapiakokous meneillään......

      • Anonyymi00019

        Mukaan vaan, asu ja sukupuoli vapaa. Voitaisiin keskustella Trumpin rukous aamiaisista. Varsinkin persu siellä kävijöistä.. Ex meppi nyt kansanedustaja Huhtasaari, jolla EU ero oli lähes pyhä asia Venäjän kaupankäynnillä tuettuna. Hymmm, mielenkiintoinen ajatus mitä olisi Suomi nyt tai paremmin mitä olisi valtiona jäljellä EU eron jälkeen persujen järjestämänä. Vaikka tosin ei nytkään hyvin mene, fasismi nostaessa päätään.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Mukaan vaan, asu ja sukupuoli vapaa. Voitaisiin keskustella Trumpin rukous aamiaisista. Varsinkin persu siellä kävijöistä.. Ex meppi nyt kansanedustaja Huhtasaari, jolla EU ero oli lähes pyhä asia Venäjän kaupankäynnillä tuettuna. Hymmm, mielenkiintoinen ajatus mitä olisi Suomi nyt tai paremmin mitä olisi valtiona jäljellä EU eron jälkeen persujen järjestämänä. Vaikka tosin ei nytkään hyvin mene, fasismi nostaessa päätään.

        osallistun jos kokous pidetään mannerlaatalla


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        osallistun jos kokous pidetään mannerlaatalla

        Ennen vai jälkeen evoluution syntymistä, jota äänikuningatar persu Laura huhtasaaren mukaan ei lainkaan ole olemassa. Mutta itse on olemassa koiransa kanssa, jopa lapsetkin on. Joku voi tietysti ihmetellä miksi ei Laura ole ministeri.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ennen vai jälkeen evoluution syntymistä, jota äänikuningatar persu Laura huhtasaaren mukaan ei lainkaan ole olemassa. Mutta itse on olemassa koiransa kanssa, jopa lapsetkin on. Joku voi tietysti ihmetellä miksi ei Laura ole ministeri.

        Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
        Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
        Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro.

        No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.

        Pröttikarvian paronitar Huhtasaari🙈
        Sopii sinne oikein hyvin. Merikarviahan ei ole järjenjuoksustaan mitenkään maankuulu🤣


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.

        Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔

        Olisi ennemmin alkanut asfalttimieheksi😎


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔

        aikooko vielä vanhoilla päivillään synnyttää jessen?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
        Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro.

        evoluutio teki kalan limasta Tytinän jolla on pimppa, jonka avulla saa kiivettyä vaikka minkälaiseen kullattuun puuhun


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        aikooko vielä vanhoilla päivillään synnyttää jessen?

        Japanissa tehdään naisille immenkalvon uusioleikkauksia, niin Laura voi tarjota itseään Jumalalle neitsyenä, tai ainakin uusio sellaisena operaation jälkeen. Aamen.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.

        Pröttikarvian prinsessa😇💦


    • Anonyymi00022
    • Anonyymi00038

      Älyäisit persupölö jo vaihtaa virttä.

    • Anonyymi00039

      Kerrassaan ihastuttava video, ei järkyttänyt yhtään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe