Varoitus. Linkissä on järkyttävä video.
Likka menee vitttulemaan nahkatukkien lailliseen mielenosoitukseen ja saa osuman.
Järkyttävää ja täysin yllättävää.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011987739.html
Järkyttävä video.
33
412
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko se matu joka potkasi, yksittäis tapauksena.
- Anonyymi00023
ei ollut potku vaan läpsäisy koska huomasi että oli nainen, katso se video niin huomaat itsekin
- Anonyymi00030
Sinäkin voisit pahkapää opetella kirjoittamaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
ei ollut potku vaan läpsäisy koska huomasi että oli nainen, katso se video niin huomaat itsekin
Mietein samaa mutta luultavasti ei huomannut. Huitaisi vain satunnaista häiriötekijää. Miksei nahkapäät saaneet marssia rauhassa?
Heillä on siihen oikeus kuten kaikilla muillakin. Poliisi mokasi.
- Anonyymi00004
Väkivalta lopettaa vittuilunn
- Anonyymi00005
Hieno homma. Oppii ämmät olemaan työntämättä nokkaansa joka paikkaan. Lisää tällaista.
- Anonyymi00007
Ja poliisia vielä haukutaan, ettei se suojele kansalaisia. No ei tälle potkijalle tosiaan mitenkään käynyt. Mutta mistä voimme tietää, montako mokkakikkeliä muita joukossa oli. Nehän kulki suurin osa burka vaatteissa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja poliisia vielä haukutaan, ettei se suojele kansalaisia. No ei tälle potkijalle tosiaan mitenkään käynyt. Mutta mistä voimme tietää, montako mokkakikkeliä muita joukossa oli. Nehän kulki suurin osa burka vaatteissa.
Matut pois maasta, potkimasta suomalaisia naisia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Matut pois maasta, potkimasta suomalaisia naisia.
Kenen äiti ,tytär tai sisko potkittu oli.
- Anonyymi00033
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kenen äiti ,tytär tai sisko potkittu oli.
siinäpä vanhemmille miettimistä, kasvatusta ei ole saanut
- Anonyymi00009
Iltahöpinät yrittää rakentaa skandaalia taas. Voi kauheet... Vaalitkin on niin kaukana vielä.
- Anonyymi00011
Tarkoitatko taxi ryöstössä kuolleen naisesta uutisointia, joka rikoksina on lisääntynyt Orpon hallituskauden aikana.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tarkoitatko taxi ryöstössä kuolleen naisesta uutisointia, joka rikoksina on lisääntynyt Orpon hallituskauden aikana.
Ei hätää. Kyllä näitä riittää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei hätää. Kyllä näitä riittää.
Sitä Suomen kansa halusi ja sen myös sai, äänestämällä köyhänä oikeistoa. Nyt nauttii Euroopan eniten työttömiä olevana maana.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitä Suomen kansa halusi ja sen myös sai, äänestämällä köyhänä oikeistoa. Nyt nauttii Euroopan eniten työttömiä olevana maana.
100,000 matua työttömänä notkumassa ja SDP+KEPU haluavat lisää toiset 100,000 sekä siitä eteenpäin 40,000/vuosi.
Suomen talous ei kestä kaikkea tätä rikkautta jonka te Suomeen tahdotte, eikä rikostilastot.
Just oli AKAVA myös vaatimassa maahanmuuttoa lisää vaikka sille ei ole minkäänlaista perusteltua OIKEAA tarvetta.
Suomen tuho on vasemmisto ja jos saisin päättää niin jokainen vassari poistettaisiin maasta putinille leluksi samantien. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
100,000 matua työttömänä notkumassa ja SDP KEPU haluavat lisää toiset 100,000 sekä siitä eteenpäin 40,000/vuosi.
Suomen talous ei kestä kaikkea tätä rikkautta jonka te Suomeen tahdotte, eikä rikostilastot.
Just oli AKAVA myös vaatimassa maahanmuuttoa lisää vaikka sille ei ole minkäänlaista perusteltua OIKEAA tarvetta.
Suomen tuho on vasemmisto ja jos saisin päättää niin jokainen vassari poistettaisiin maasta putinille leluksi samantien.Jonkun pitäisi koordinoida yhteiskunnan resurssien käyttöä. Vähän hankalaa kun ne jotka vaatii menonlisäyksiä ei tarvi huolehtia mistä ne otetaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jonkun pitäisi koordinoida yhteiskunnan resurssien käyttöä. Vähän hankalaa kun ne jotka vaatii menonlisäyksiä ei tarvi huolehtia mistä ne otetaan.
Orpolle ja Purralle ei ole nytkään vaikeaa yhteisöveronkevennys. AKAVA on poliittisesti sitoutumaton, vaikka sen jäsenet isommalta osin on oikeistolaisia.
- Anonyymi00017
Persujonnejen keskinäinen terapiakokous meneillään......
- Anonyymi00019
Mukaan vaan, asu ja sukupuoli vapaa. Voitaisiin keskustella Trumpin rukous aamiaisista. Varsinkin persu siellä kävijöistä.. Ex meppi nyt kansanedustaja Huhtasaari, jolla EU ero oli lähes pyhä asia Venäjän kaupankäynnillä tuettuna. Hymmm, mielenkiintoinen ajatus mitä olisi Suomi nyt tai paremmin mitä olisi valtiona jäljellä EU eron jälkeen persujen järjestämänä. Vaikka tosin ei nytkään hyvin mene, fasismi nostaessa päätään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mukaan vaan, asu ja sukupuoli vapaa. Voitaisiin keskustella Trumpin rukous aamiaisista. Varsinkin persu siellä kävijöistä.. Ex meppi nyt kansanedustaja Huhtasaari, jolla EU ero oli lähes pyhä asia Venäjän kaupankäynnillä tuettuna. Hymmm, mielenkiintoinen ajatus mitä olisi Suomi nyt tai paremmin mitä olisi valtiona jäljellä EU eron jälkeen persujen järjestämänä. Vaikka tosin ei nytkään hyvin mene, fasismi nostaessa päätään.
osallistun jos kokous pidetään mannerlaatalla
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
osallistun jos kokous pidetään mannerlaatalla
Ennen vai jälkeen evoluution syntymistä, jota äänikuningatar persu Laura huhtasaaren mukaan ei lainkaan ole olemassa. Mutta itse on olemassa koiransa kanssa, jopa lapsetkin on. Joku voi tietysti ihmetellä miksi ei Laura ole ministeri.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ennen vai jälkeen evoluution syntymistä, jota äänikuningatar persu Laura huhtasaaren mukaan ei lainkaan ole olemassa. Mutta itse on olemassa koiransa kanssa, jopa lapsetkin on. Joku voi tietysti ihmetellä miksi ei Laura ole ministeri.
Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro.No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.
Pröttikarvian paronitar Huhtasaari🙈
Sopii sinne oikein hyvin. Merikarviahan ei ole järjenjuoksustaan mitenkään maankuulu🤣 - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.
Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔
Olisi ennemmin alkanut asfalttimieheksi😎
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on nykyisin puuseppä. Varmaan nekin paperit jostain väärennetty🤔
aikooko vielä vanhoilla päivillään synnyttää jessen?
- Anonyymi00035
Anonyymi00024 kirjoitti:
Evoluutiohan on skeidaa suurelta osin kun ei ole koskaan toinen laji muuttunut toiseksi ja ihmisen kohdalla tuo todistamaton teoria kertoo että ensin olimme limaa,sitten pim!! kala, ja siitä POMMM!!! muutuimme liskoksi, ja liskosta apina, ja lopulta apinasta petteri orpo.
Ei mene aivan noin. Ei limasta saa orpoa sitten millään, mutta saako tytti tuppuraisesta älykkään tuo evoluutio sitä ei tarina kerro.evoluutio teki kalan limasta Tytinän jolla on pimppa, jonka avulla saa kiivettyä vaikka minkälaiseen kullattuun puuhun
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
aikooko vielä vanhoilla päivillään synnyttää jessen?
Japanissa tehdään naisille immenkalvon uusioleikkauksia, niin Laura voi tarjota itseään Jumalalle neitsyenä, tai ainakin uusio sellaisena operaation jälkeen. Aamen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00025 kirjoitti:
No sitä evoluutiota, joka tapauksessa opetti oppilaille plagio blondi ope Huhtasaarikin. Uskomatonta mutta totta.
Pröttikarvian prinsessa😇💦
- Anonyymi00022
linkissä porin kesän muotia
https://images.apina.biz/medium/m_150254.jpg - Anonyymi00038
Älyäisit persupölö jo vaihtaa virttä.
- Anonyymi00039
Kerrassaan ihastuttava video, ei järkyttänyt yhtään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592