Enää ole eikä tule.
Ei meitä oikeasti
17
379
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska olet varattu?
- Anonyymi00002
Koska olet valehtelija
- Anonyymi00003
Yksi vitun hailee iteppä haukuit pystyyn kun yritin lähestyä. Minulla ei ole aikaa leikkiä kanssasi loputtomiin siksi en ole tehnytkään enää mitään suuntaasi. Jos joskus lähestyn naista se et ole enää sinä.
- Anonyymi00005
Minun vika aina vaikka olin herkkä ja yritin sinua ymmärtää
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minun vika aina vaikka olin herkkä ja yritin sinua ymmärtää
Oot nirso ja epäileväinen ei sulle kelpaa kukaan. Taidat jäädä yksin olijaksi.
- Anonyymi00015
Samoin!
- Anonyymi00016
Ohi
- Anonyymi00004
Pitikö teistä tulla jotain?
- Anonyymi00007
Kysy Kelalta virkamiähiä,lääkäreitä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kysy Kelalta virkamiähiä,lääkäreitä.
Suuria bipolaarisia korkealentoisia suunnitelmia tai fantasioita tulilla vai palstan peter pan, poika joka ei koskaan kaavailut aikuiseksi?
- Anonyymi00006
Ei oo.Ei tui. Ei tipu lempee. Etkä sano juu.
- Anonyymi00009
Jotenkin joo.
- Anonyymi00011
Totta
- Anonyymi00012
Noinkin voi päättää. Varmasti toinen ymmärtää. Olisitko kuitenkin voinut puhua kaivatun kanssa, jos tunteita oli ja molemmat vapaita.
- Anonyymi00013
Reilua olis varmaan kertoa hänelle tuo suoraan.
Eiks vaan?
Varmaan haluaisit itsekin tietää jos olisit se toinen osapuoli ja hän se joka päättää tolla tavalla. - Anonyymi00014
Hän on valikoiman nähnyt ja jep sitä samaa skeidaa.
- Anonyymi00017
Ei ole. Pysyvä fakta. Ei tuu ikävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679