Vtun säälitys

Anonyymi-ap

Ei sua voi kukaan auttaa kun et edes itse osaa tehdä mitään itsesi eteen. Sääli.

41

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä pitäisi tehdä sitten?

• Anonyymi00002
        UUSI

Kai sä nyt ihan itse tiedät mitä sun pitää alkaa tehdä. Ei sitä voi muut kertoa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kai sä nyt ihan itse tiedät mitä sun pitää alkaa tehdä. Ei sitä voi muut kertoa.

Keskity sinä omaan elämääs

• Anonyymi00003
      UUSI

Taidat itse olla ja kendo lippua heilutat heti kun Manninen sanoo tuun kisohin ja NHL pelaajista puolet sanoo nej tak

• Anonyymi00004
      UUSI

Aloittaja ei oo tainnut joutua itse ikinä oikeasti taistelemaa mitään ns. tuulimyllyjä vastaan. Saatikka huolehtimaan mistään tärkeästä. Olis hyvä oppia vähä nöyryyttä.

• Anonyymi00005
        UUSI

Tietäisitkin... olen ollut edelläkävijä

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nolo olet. Ei edelläkävijät halveksi toisia. Et ole vielä oppinut elämästä mitään.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nolo olet. Ei edelläkävijät halveksi toisia. Et ole vielä oppinut elämästä mitään.

En mä edes halveksi. Ihmettelen vaan kun ei ole mitään yritystä tai se ainoa yritys on kehua itseä ja pönkittää omaa egoa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En mä edes halveksi. Ihmettelen vaan kun ei ole mitään yritystä tai se ainoa yritys on kehua itseä ja pönkittää omaa egoa.

Lopeta se. Näe tässä muuta egon pönkitystä kuin sinun. Tuut tänne pilaamaan muiden hyvän mielen omilla vtun säälittävillä ulinoilla. Aikuistu. Älä puutu muiden elämään jos se ei mitenkään kuulu.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Toivottavasti sun säälis kohde on oikea.
        Etkä kuvittele sen olevan joku joka se ei ole.
        -sivusta

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Toivottavasti sun säälis kohde on oikea.
        Etkä kuvittele sen olevan joku joka se ei ole.
        -sivusta

En mä enää sääli. En ikinä enää.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lopeta se. Näe tässä muuta egon pönkitystä kuin sinun. Tuut tänne pilaamaan muiden hyvän mielen omilla vtun säälittävillä ulinoilla. Aikuistu. Älä puutu muiden elämään jos se ei mitenkään kuulu.

En puutu. Ei kiinnosta yhtään kenenkään elämä. Eläkää niinku haluutte!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Et varmaan joo. Mut toivotaan silti samaa ettet kuvittele jotain muuta joksikuksi tietyksi.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Juu niin ihmiset tuppaa tekemään. Harvempi kuuntelee neuvoja tai pyytää apua ihmisiltä. Jotka eivät ole sen arvoisia. Pysyvät kaukana ihmistä jotka aliarvioi heitä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Et varmaan joo. Mut toivotaan silti samaa ettet kuvittele jotain muuta joksikuksi tietyksi.

En mä mitään kuvittele. Elän realiteeteissä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Harmittaako nami nami. Ajaudut kauemmaksi onneksi ja täysin omasta aloitteestasi.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nyt meni vähän ohi 😂

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Normaalia ettei narsisti tunne käsitteitä

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Narsisti ei tunne empatiaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Juu niin ihmiset tuppaa tekemään. Harvempi kuuntelee neuvoja tai pyytää apua ihmisiltä. Jotka eivät ole sen arvoisia. Pysyvät kaukana ihmistä jotka aliarvioi heitä.

Hyvät ihmiset erikseen

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hahahaahha. Miten joltain liikenee oman elämän lisäksi ajatuksia edes muihin ellei oo itse työtön..

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Narsisti ei tunne empatiaa

Kyllä, se on juuri narsistin ominaisuus!

• Anonyymi00019
      UUSI

Kelle sinä ruikutat jossain palstalla. Menee jotenkin tunteisiin sulla. Jos päästäisit irti

• Anonyymi00021
        UUSI

Päästin jo irti. Mulle on ihan oikeasti sama. Saa elää valheessa jos tykkää niin elää. Ei kosketa mua mitenkään. Mulla on ihan rehellisiäkin ihmisiä elämässä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Päästin jo irti. Mulle on ihan oikeasti sama. Saa elää valheessa jos tykkää niin elää. Ei kosketa mua mitenkään. Mulla on ihan rehellisiäkin ihmisiä elämässä.

Hyvä, mutta silti tuut tänne ruikuttamaan!? Mäkin päästin irti enkä tee enää aloituksia hänelle. Aikoihin tehnyt. Lue vain juttuja.
        En ymmärrä miksi on saanut pinttymän... Ehkä suututtaa kun jokainen ei tanssikaan oman pillin mukaan. Mahtaahan se vi*uttaa.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Missä valheessa? Mistä nyt noin tunteet kuohahti? Siitä että ihminen löytää rauhan asioiden keskellä ja tekee ratkaisut omassa järjestyksessään. Päästää irti asioista joihin ei voi vaikuttaa ja vaikuttaa mihin voi?
        Lipesikö saksiote toiseen ja et voikaan sabotoida enää?

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vai ei kosketa. Silti katkeraa kalkkia levitellään kaikkien nähtäväksi.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Missä valheessa? Mistä nyt noin tunteet kuohahti? Siitä että ihminen löytää rauhan asioiden keskellä ja tekee ratkaisut omassa järjestyksessään. Päästää irti asioista joihin ei voi vaikuttaa ja vaikuttaa mihin voi?
        Lipesikö saksiote toiseen ja et voikaan sabotoida enää?

Juuri noin siinä hyvin todennäköisesti kävi!

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Narsisti oman ihon alla on hirmu sitkeä kokemus.
        T. Naiselta

• Anonyymi00022
      UUSI

Maailma ois parempi jos sua ei ois. Mitä sulla tekee? Oot pelkkä turhake joka ulisee ja itse täysi vätys. Et mitään muuta.. Stalkkeri pelleruikku

Sivusta

• Anonyymi00031
        UUSI

Täytyy myöntää, että narsisti ei ole koskaan mukava ihminen, koska hän näkee vain itsensä ja omat tarpeensa, siitä tulee se minä, minä, minä tyyli..

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Täytyy myöntää, että narsisti ei ole koskaan mukava ihminen, koska hän näkee vain itsensä ja omat tarpeensa, siitä tulee se minä, minä, minä tyyli..

Sinä sinä sinä ja sinun aloituksesi

• Anonyymi00033
      UUSI

Mitään apua ole edes tarvinnut. Tässä nähdään miten on menty yksityisyyttä loukkaamaan. Palstaviestit on 50 prosenttia liibalaabaa. Niiden perusteella ei kuuhun mennä.

• Anonyymi00039
        UUSI

Sille on rankkaa jos ei hypitä oman pillin mukaan. Kun hänen pitää saada se tietty kunnia ja maine asioista ja olla korvaamaton.
        Eiköhän tuota riittämättömyyden tunnetta saisi korjattua terveelläkin tavalla.

• Anonyymi00034
      UUSI

Lienee oma elämäsi hyvin kurjaa.

• Anonyymi00035
      UUSI

Itsehän sinä toisen elämää sabotoit. Mitä helvettiä sä mustamaalaaja varas selität.

• Anonyymi00038
        UUSI

Se on ollut tiedossa, että kuka noin on toiminut ja aiheuttanut pelkoa, ahdistusta ja stressiä kauan!

• Anonyymi00042
      UUSI

Onks ees kysyny haluavansa apua.. Tuskinpa.

• Anonyymi00043
      UUSI

Kuka onko hän edes pyytänyt apua mistä tiedät hänen edes tarvitsevan apua

• Anonyymi00044
      UUSI

Voi lapset, menkääpä leikkimään ulos. Äläkää riidelkö, niin saatte jätskiä!

• Anonyymi00045
      UUSI

Sun aloitus on säälittävyyden huippu! Vain säälittävä voi kokea säälittävyydessään tarpeelliseksi tulla palstalle julistamaan säälittävästi säälivänsä jotain muka säälittävää!
      Olisikohan oma säälittävyytesi huipussaan...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      29
      2312
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      29
      1642
    3. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      24
      1423
    4. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      89
      1412
    5. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1082
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      121
      1044
    7. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      916
    8. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      237
      877
    9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      14
      747
    10. Suomuksen kuumin kaupan kassa?

Missä kaupassa on, siellä minäkin alan käymään.
      Suomussalmi
      10
      730
    Aihe