onko kellään hyvää mankia
manki
5
732
Vastaukset
- mankiman
Minulla on.
- mullakin
97 mallinen. 4000 ajettu. Kuin uusi.
Koskematon. Arvoksi veikkaan yli 1200e.
Kannattaisi säilyttää keräilyhelmenä.- Master Of Puppets
minulla on manki vuosimallia 91 ja moottori on todella hyvä.jos vaikka on talven yli ollut jossain ajamattomana niin keväällä lähtee käyntiin yhdellä polkasulla ja vielä ilman ryyppyä!
- hka....
Master Of Puppets kirjoitti:
minulla on manki vuosimallia 91 ja moottori on todella hyvä.jos vaikka on talven yli ollut jossain ajamattomana niin keväällä lähtee käyntiin yhdellä polkasulla ja vielä ilman ryyppyä!
vm. 85 pualiautomaatti. Lähtee aina ekalla ilman ryyppyä käyntiin. Toimii loistavasti, pv:tä saa polkea käymään aina vähintään 5 kertaa mutta honda lähtee ekalla :). Puhutaan että on pv:tä tehottomampi mutta pv:ssä se teho tulee äänestä. Laitappa pv:seen isoin vaihde silmään ja lähe liikkeelle ilma kytkinremppaa.
- draagoon-009
this lowing MANKKI.this fak of MANKI.tv.drakoon-009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765854
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2875400Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984081- 522870
- 222537
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472010Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721281
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1581133