Takas Euroopassa ollaan!!!!
Nyt voi taas viestittää!!!!!
UFFAFFAA
WINNER BY UNANIMOUS DECISION : PERA KEITA!
10
152
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pieruverkkarit jalassa lentelen
- Anonyymi00004
Rundi meni hyvin, mutta vaimolla on kakssuuntanen ja se osti himaan jotkut vitun kalliit antiikkihuonekalut muuttaakseen omilleen
Mutta ei sitten uskaltanutkaan muuttaa
Eli nyt siellä on kahen kämpän kalut yhdessä
Ihanaa - Anonyymi00005
Vihaan kaikkea
- Anonyymi00006
Josko se on enemmän epävakaa kun kaksisuuntainen, kyllä kunnon maanikko paahtais samantien kämpän velkarahalla eikä jäis empimään.
- Anonyymi00007
Olet varmaan oikeassa!
- Anonyymi00008
Naurattaa se, että pahempaakin voisi olla
Vitun nykymaailma
- Anonyymi00009
Tervetuloa Suomeen suosikkihöpönassu. Oliko ihqu matka
- Anonyymi00011
Irlannissa yhä. Mutta oli hauskaa kyllä muuten. Pillua olisi tullut kaksikymppisiltä
Madisonin keikan jälkeen joku tosi nuori ja kaunis nainen (ehkä 20v?) tuli kysymään nimmaria ostamaansa levyyn ja halailemaan mua ja pyysi luokseen yöksi. Sitten se näki sormuksen, ja sanoi että anteeksi, en halua olla epäkunnioittava. Mä vastasin, että saat sä halailla, mutta en mä sun luoksi yöksi tule. 😅
Vittu hukkasin mun painimaskin Bostonissa. Se vitutttaaaaaaa
- Anonyymi00010
Miksei miehet voi vaan olla miehiä ja naiset naisia jotka haluaa kyrpää sisäänsä?
Tätä mietin DublininTemple Barissa kello 11.38 aamulla - Anonyymi00012
Pera putosi kännissä jokeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061