"Sun koti, meidän vuoro maksaa vastikkeet". 1-3 kk vastike veloituksetta, Kukahan tuonkin oikeasta maksaa? Me asukkaat!
Hyvä HASOn mainos
7
430
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö kämpät mene enää "kaupaksi"?
- Anonyymi00006UUSI
Ei ilmeisesti kun siellä on ollu varsinkin niitä isoja asuntoja kaupan todella pitkään ja nyt niitä markkinoidaan jo 1-3 kk ilmaisella vastikkeella.
Ja kun kyseessä isoja asuntoja (3-5 h) jossa vastike kaikissa reilusti yli 1000 e ja jos siinä saa asua ilmaiseksi 3 kk niin muut asukkaat sen 3000-5000 e makselee. Ja näitä on siis todella paljon noita isoja asuntoja nyt ilmaisen asumisen markkinalla.
- Anonyymi00002
Uusien kämppien kanssa on vaikeuksia kaikkialla paitsi ehkä ei Helsingissä. Ovat kalliita, siis sekä asomaksu että vastikkeet liian korkeat.
- Anonyymi00007UUSI
No käyppäs kattomassa hason sivustolta vapaat ja vapautuvat asunnot. On niitä noin 400 asuntoa.
- Anonyymi00003
Loppujen lopuksi asukkaat tietysti kaiken maksavat. Kuka muu se "me" voisi olla?
- Anonyymi00004
Ettäs kehtaavat.
- Anonyymi00005
Sama TA. Törkeäksi on mennet. Eivät nuo hyväkkäät maksa edes vesimaksujaan. Ymmärrän, että on tärkeää saada asunnot kaupaksi, mutta joku nimellinen maksu pitäs olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492