NARSISTI AVIOPUOLISO

Anonyymi-ap

Tämä ihana rakas mieheni, jonka olen todennut piilonarsistiksi sanoi minulle yhteisellä hotellilomallamme, että hän on katsellut minua ja minä näytän vanhalta.

Veti ensin sanattomaksi ja sitten haukuin hänet pystyyn, mistä en todellakaan ole iloinen. Tuo kommentti vaan meni niin tuneisiin.

Kiitos vaan yhteisistä 46 vuodesta. Eikä hänkään enää kaksikymppiseltä näytä.

Hän ei osannut sanoa, miksi minulle noin sanoi. Se oli vaan aivopieru hänen mielestään. Pyysi kyllä anteeksi, mutta se ei enää auta. Ei ole ensimmäinen aivopieru kommentti mitä hän on minulle suoltanut.

Ajattelen että hän on pohtinut asiaa ja todennut, että eukko näyttää vanhalta, mitä olenkin, koska ikää jo 65 vuotta. Tiedän olevani vanha niinkuin hänkin, mutta en olisi halunnut kuulla tuota tuolla tavalla häneltä.

Ei siis mitään "rupsahda rauhassa rakkaani" mentaliteettia meillä.

Jätin vihkisormuksen sormestani pois, enkä sitä siihen enää laita.

Etsin oman asunnon ja häivyn !!!!!

23

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos noin vähästä suutut noin perusteellisesti, sinulla ei taida oikein olla suhteellisuudentajua. Onko luonnollinen ikääntyminen sinulle kauhun paikka?

• Anonyymi00002

Itselläkin oli aikeissa kommentoida samaan tyyliin. Mitäpä tuohon lisäämään.
        Pienestä tuo aloittaja on "herneet vetänyt". Ehkäpä vanheneminen ei ole kaikille se paras asia, ja voi käydä tunteisiin joissain tilanteissa.
        On vaan tosiasia, että jokainen vanhenee, halusi tai ei. Se kuuluu elämään.

• Anonyymi00005

Repussani on muutakin kivaa, häneltä saatua. Tuo oli vaan kirsikka kakun päällä.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Itselläkin oli aikeissa kommentoida samaan tyyliin. Mitäpä tuohon lisäämään.
        Pienestä tuo aloittaja on "herneet vetänyt". Ehkäpä vanheneminen ei ole kaikille se paras asia, ja voi käydä tunteisiin joissain tilanteissa.
        On vaan tosiasia, että jokainen vanhenee, halusi tai ei. Se kuuluu elämään.

Niin on. Mutta miksi sanoa siitä noin tylysti. Samalla kun vilkuilee nuorempien perään. Repussani on muutakin kivaa, häneltä saatua. Tuo oli vaan kirsikka kakun päällä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin on. Mutta miksi sanoa siitä noin tylysti. Samalla kun vilkuilee nuorempien perään. Repussani on muutakin kivaa, häneltä saatua. Tuo oli vaan kirsikka kakun päällä.

Tylysti sanottu, kyllä.
        Mutta jos on reppuun liikaakin kertynyt, niin mikä käskee ottamaan kaiken ikävän vastaan ?
        Narsisteista on yleensä tapana yrittää päästä eroon, irti, jos haluaa itselleen parempaa elämää, ja parempaa oloa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tylysti sanottu, kyllä.
        Mutta jos on reppuun liikaakin kertynyt, niin mikä käskee ottamaan kaiken ikävän vastaan ?
        Narsisteista on yleensä tapana yrittää päästä eroon, irti, jos haluaa itselleen parempaa elämää, ja parempaa oloa.

Just niin! Mutta kun suhde muuttuu hämähäkinseitiksi. Siitä irtoaminen on vaikeaa. Varsinkin minulle joka olen läheisriippuvainen.

• Anonyymi00012

Ei ole kauhun paikka. Olisin halunnut kuulla että vaikka olen vanha näytän silti kauniilta hänen silmissään.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Just niin! Mutta kun suhde muuttuu hämähäkinseitiksi. Siitä irtoaminen on vaikeaa. Varsinkin minulle joka olen läheisriippuvainen.

Oletko yrittänyt saada hoidatettua sitä läheisriippuvuutta ?
        Riippuvuuksistakin pystyy pääsemään eroon, se ei ole mahdotonta.
        Oletko miettinyt, miksi olet läheisriippuvainen, mikä sen on saanut aikaan ?

• Anonyymi00003

Tämäkö on pahinta, mitä 46 vuotta yhdessä elänyt puoliso on koskaan sanonut? Ja tähän päättyy kaikki? Uskomaton tarina!

• Anonyymi00004

Mietin tuota, että on täytynyt liiton kyllä mennä liiankin hyvin, jos nyt vasta, kymmenien vuosien jälkeen, on tullut tuollaisesta jotain riitaa.
        Tai sitten nainen on vain vanhetessaan herkistynyt ja loukkaantuu pienemmistäkin miehen sanomisista.

• Anonyymi00009

Mies sanoi, että hän on katsellut sinua ja sinä näytät vanhalta. Minusta tämä on rakkautta! Mies katselee sinua.

Ettehän te nuoria ole kumpikaan. Älä kuvittele yli 60-vuotiaana näyttäväsi nuorelta! Vanhuudessa on oma kauneutensa, joka on arvokasta.

• Anonyymi00011

En kuvittele näyttäväni nuorelta vaan ikäiseltäni mummolta.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En kuvittele näyttäväni nuorelta vaan ikäiseltäni mummolta.

Kyllä kuusikymppinen nainen on jo rupsahtanut molemmista päistä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä kuusikymppinen nainen on jo rupsahtanut molemmista päistä.

Vaikka olet nyt tuota mieltä, että kuusikymppinen on rupsahtanut, on se edessä itselläsikin, olet sitten mies tai nainen.
        Vanhenemisessa ei ole mitään pahaa. Se on osa elämää, ja vanheta voi arvokkaastikin. Siihen riittää se, että itse hyväksyy oman vanhenemisensa. Jos joku ei siitä tykkää, niin mitä sitten, kaikista tulee joskus vanhoja, jos sinne asti elää.
        Ryppyisenä tänne synnytään, ja yhtä ryppyisenä kuollaan, jos siis vanhaksi elää.

• Anonyymi00013

Kyllä nyt esiinnytte toisina,olette kuunnelleet jonkun naapurin keskusteluja!

• Anonyymi00017

Siis kenen naapurin ? Meille ainakaan ei kuulu naapureista mitään keskusteluja.
        Ja kuka lienee oletkin, emme kuule sinunkaan naapurisi keskusteluja.

• Anonyymi00018

Aloittaja on ihan oikeassa.
      Kyllä tuollainen kommentti ("Olen katsellut sinua ja
      sinä näytät vanhalta.") paljastaa puolisosta
      HYVIN PALJON! Se paljastaa rakkauden olevan
      lopussa!

Tuollaisen puolison vaikutuspiiristä on syytä
      etsiytyä muualle, ensin omaan rauhaan ja sitten
      - vanhan kuolleen tilalle - etsimään uutta rakkautta.

terveisin nimimerkki
      "kokemusta todella on 75-v"

• Anonyymi00019

Tuota noin, kumpihan teistä nyt olikaan se narsisti tässä?
      Jos sanoo että sammakko näyttää sammakolta, niin pitäisikö siitä suuttua? Jos olet 65v niin eiköhän se ole jo korkea aikakin alkaa näyttää vanhalta siinä vaiheessa.

• Anonyymi00021
        UUSI

Mietin samaa ettei tuo aloituksen kertomus osoita minkäänlaista narsismia.
        46 vuodessa narsisti olisi jo imenyt kumppaninsa kuiviin niin taloudellisesti kuin henkisesti.
        Narsisti olisi jo aikaa sitten tuumannut että ruma vanha ämmä jolla ei ole mitään annettavaa ja uhri ei kykenisi enään tuossa vaiheessa kuin anelemaan armoa.
        Ettei olisi nyt tosiaan toisin päin, aloittaja vie viimeisetkin asiat pesästä kun ei kumppaniltaan saa enään edes ihailua joten aika etsiä uusi uhri.
        Vielä kerkeää tuhota jonkun elämän.

• Anonyymi00020
      UUSI

Siis onko siisti vanhus ruma tai vastenmielinen?

Onko tatuoitu ja lävistetty puolialaston nuori risoissa farkuissa ja pullasudit silmillä kaunis?

• Anonyymi00022
      UUSI

No mutta....miehesihän pyysi Anteeksi, oikea narsisti ei koskaan pyydä anteeksi. Ai niin.. hän oli " piilonarsisti"

• Anonyymi00023
      UUSI

Narsisti ei pyydä anteeksi, koska on omasta mielestään maailman paras ihminen

• Anonyymi00025
      UUSI

Tässä ketjussa on selvää naisvihaa.
      Ne kirjoittajat, jotka siihen syyllistyvät,
      eivät selvästikään sitä itse tajua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2241
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      7
      1873
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      239
      1391
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      244
      1092
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      100
      1001
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      987
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      92
      882
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      21
      814
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      770
    Aihe