Hiljaiset ihmiset on kivoja
Hiljaiset ihmiset
49
653
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä kivoista, mutta puheliaat ihmiset on joskus ärsyttäviä.
- Anonyymi00002
Hiljaiset ihmiset ja heidän persoonallisuutensa on arvailujen varassa, koska he eivät paljasta itsestään mitään.
- Anonyymi00003
Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.
Passiivisagressiivisuutta ja manipulointia
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.
Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.
On hyvä antaa toiselle suunvuoro ja tilaa ajatella ennen kuin sanoo.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Perustelusi perusteella olisivat tietoisesti manipuloivia.
Usein ovatkin
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
On hyvä antaa toiselle suunvuoro ja tilaa ajatella ennen kuin sanoo.
No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.
Ei sen arvoista. Kysy ite.
- Anonyymi00039
Anonyymi00004 kirjoitti:
Passiivisagressiivisuutta ja manipulointia
No voi juku, jos joku ei halua ns puhua sinulle joko täällä palstatodellisuudessa tai ei ota ikinä sitä aitoa yhteyttä henkilökohtaisesti puhelimeen jne. Tuskin nämä kälyiset puheenparret edistää sitä asiaa. Naiselta yleisesti vastaaville hippasvinskoille jotka uhriutuu tai aukoo päätään hyvin erikoisella tavalla havaintojeni mukaan
- Anonyymi00041
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sanomattomat sanat, tauot ja hiljaisuus on tehokeinoja.
Tehokeinoja mihin?
- Anonyymi00045
Anonyymi00020 kirjoitti:
No ei jotkut puhu vaikka olisi suunvuoroa 3 vuotta.
Jos ei juuri sinulle ole.
- Anonyymi00049
Anonyymi00018 kirjoitti:
Usein ovatkin
Eiköhän ne jotka eniten puhu koita aivopestä toisia. Tarkoituksena ettei anna toiselle aikaa ja tilaa itse ajatella. Hiljaiset kunnioittavat toisten tilaa ja aikaa muodostaa itse käsitys asioista
- Anonyymi00006
Viisautta on osata olla myös hiljaa!
- Anonyymi00019
Toki aina voi välillä olla hiljaa 3 kuukautta. Ja sit taas puhua kun on asiaa.
- Anonyymi00037
Niin, vaikka kuinka haluasi olla nk nouseva tähti tai pysyvä tähti, niin ei ole välttämättä sosiaalisesti kestävää groupieilta toistaa kehityshäiriöinen kiukkusloganeita kun hommat alkaa mennä vihkoon
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin, vaikka kuinka haluasi olla nk nouseva tähti tai pysyvä tähti, niin ei ole välttämättä sosiaalisesti kestävää groupieilta toistaa kehityshäiriöinen kiukkusloganeita kun hommat alkaa mennä vihkoon
Se se nääs vasta Pehmeetä on niin kerta mitta
- Anonyymi00007
Vanha sanonta: tyhjät tynnyrit kolisevat eniten sopii myös ihmisiin!
- Anonyymi00014
Olen eri mieltä.
- Anonyymi00015
Onneksi ei sinun kanssasi tarvitse olla tekemisissä enää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onneksi ei sinun kanssasi tarvitse olla tekemisissä enää.
Onko sinun joskus tarvinnut sitten olla jonkun kanssa tekemisissä- oletko se sama joka jankuttaa mm ”toivottavasti ei nähdä enää ikinä” - kirjoittelija jonka MIELENMAISEMAA olen tyypitellyt välillä ohimennen? T ahkera lukija
- Anonyymi00008
Minä en ole kiva omasta mielestäni. Enkä tiedä olenko kenenkään muunkaan mielestä. Tahtoisin olla yhden naisen mielestä kaikkein kivoin ja ihanin mies maailmassa, jonka hän pitäisi omana miehenään loppuelämän.
- Anonyymi00033
Niinpä palstasetä tietenkin olisit, etkä suinkaan kompulsiivinen joka asiasta kitisijä. Sen verran tämä on vain mainos tyyppinen puheenparsi, niin tuli mieleen mainita
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niinpä palstasetä tietenkin olisit, etkä suinkaan kompulsiivinen joka asiasta kitisijä. Sen verran tämä on vain mainos tyyppinen puheenparsi, niin tuli mieleen mainita
Mikä mikä taas vikana eikä sopassa taaskaan yhtään makua
- Anonyymi00011
Ihmiset pitävät siitä, että heitä kuunnellaan. Ja toisaalta, kuuntelemalla oppii enemmän kuin itse puhumalla.
- Anonyymi00032
No tuon minä ainakin opin jo nuorena jaja
- Anonyymi00012
Joo, voitko olla hiljaa? Kiitti 👍🏻
- Anonyymi00016
En 😊
- Anonyymi00036
Anonyymi00016 kirjoitti:
En 😊
Ei ollu sulle hassu 😍
- Anonyymi00013
Varmasti 🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻
- Anonyymi00025
Joskus puhuminen on tehokeino päästä eroon.
Kyllä se tietynlainen höpinä kuuluu ihmiseen. Kunhan ei ihan omituinen höpöttäjä oo. Mulla joskus menee ihan pelleilyksi, jos muut on liian hiljasia.
- Anonyymi00017
Kannattaa hankkia ystäviä jotka ymmärtää ja on samanhenkisii. 👌🏻 Ylpeästi omituinen höpöttäjä. Toki en nyt välttämättä töissä tai sellaisissa tilanteissa... Vain luotettavassa seurassa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kannattaa hankkia ystäviä jotka ymmärtää ja on samanhenkisii. 👌🏻 Ylpeästi omituinen höpöttäjä. Toki en nyt välttämättä töissä tai sellaisissa tilanteissa... Vain luotettavassa seurassa.
Ja vain kun hiljainen manipulaattori pakottaa siihen puhumiseen ja avautumiseen. Sellaisia ne ihon alle menevät narsistit on.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja vain kun hiljainen manipulaattori pakottaa siihen puhumiseen ja avautumiseen. Sellaisia ne ihon alle menevät narsistit on.
Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.
Olen tavannut hiljaisia ja puheliaita ihmisiä. Vain tutustumalla näkee, onko tarkoitusperät aitoja vai eivät tai onko ihminen sinut itsensä kanssa vai ei jne. Ihminen on niin paljon muutakin kuin hiljainen tai puhelias. Ympäristö vaikuttaa myös. sivusta
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä. On tunnettu tapa painostaa puhumaan luomalla vaivaannuttava hiljaisuus. Toisaalta voisihan sen hiljaisuuden täyttää kysymällä vaikenijalta mahdollisimman paljon, kunnes suostuu pukahtamaan.
Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille
Ja kun ns ei tarvitse enää onkia kun kokonaiskuva on jo hallussa niin ei jaksa
- Anonyymi00047
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itse kävelen pöydästä lähes välittömästi jos joku urpo esittää tungettelevia tai johdattelevia kysymyksiä. Sellaiset kenttäkeskustelut on ajan hukkaa molemmille osapuolille
Viittasinkin tilanteisiin, jossa hiljaisuutta käytetään keinona tietojen ronkkimiseen. Ihmisillä on taipumus täyttää hiljaisuutta, jos keskustelun rytmi ei noudata luonnollista rytmiä. Tunnistan tämän, koska olen usein ollut kyseisen tyylin ronkkijoiden kanssa tekemisissä. Silloin johdattelijana on vaikenija, ei hän joka puhuu.
Kysymyksethän eivät välttämättäole johdattelevia ja silloinhan keskustelu ei ole luontevaa, koska johdattelija tahtoo ainoastaan kuulla haluamansa vastauksen ja pahimmillaan hän jopa muotoilee kysymyksenä niin, että laittaa sanat keskustelukumppanin suuhun. Äärimmäisen ala-arvoista.
- Anonyymi00040
Yksi ujo ja hiljainen mussukka on todella ihana. Toivottavasti nähdään pian ja pääsisin hemmottelemaan.
- Anonyymi00042
Kuka hän on ja kukahan ihanuus sinä olet 🤔❤️
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuka hän on ja kukahan ihanuus sinä olet 🤔❤️
Joku joka on odottanut sinua käymään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Joku joka on odottanut sinua käymään.
Käymään missä? 😊
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Käymään missä? 😊
Minun luona.
- Anonyymi00050
Ei välttämättä, mut on ne ainakin vähemmän ärsyttäviä kuin kälkättäjät.
- Anonyymi00051
Totta. Oispa kaikki vaan hiljaa.
- Anonyymi00052
Öitä *kuiskaten* ❤️
- Anonyymi00053
Ei oikeastaan. Jos on liian hiljainen, ei opi tuntemaan toista, ei anna itsestään. Sopiva suhde keskustelutaitoja, kuuntelua ja aitoutta toimii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504