Syksyllä epäiltiin että lentopallon sponsorointi ei ole hyväksi,
nyt näyttäisi näin olevan.Lasitehdas investoi lentopalloon ja
ilmeisesti hiljaiseksi veti tehtaan,
Onkohan lentopallo syynä?
19
716
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistähän lasitehtaasta mahdat puhua? LP-Vampulan sponsorilistalla ei lasitehtaita näytä olevan.
https://lp-vampula.fi/yhteistyokumppanit/- Anonyymi00002
Onhan siellä paikallinen rakennuslasin tekijä
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onhan siellä paikallinen rakennuslasin tekijä
Tuliko konkurssi
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuliko konkurssi
Sellaista puhutaan,tilinpäätöstietoja ei ole pariin vuoteen toimitettu ja pääkaupunki-
seudun vieraskielinen yritys mainitaan omistajan joissain lähteissä.
- Anonyymi00005
Ai Seloy?
- Anonyymi00006
Ikävää kyllä.
- Anonyymi00007
Todella juu.
- Anonyymi00008
Perheyritys kun on, on helppo maatalouden tulovirtaa siirtää yrityksen käyttöön ja tuatanto voi jatkua.
- Anonyymi00009
Ei taida viljelyksestä joutaa lentopalloon nyky kustannuksilla??
Järkevämpää olisi ollut pitää rahat yrityksessä eikä jakaa mailmalta
raahatuille pallin lätkyttelijöille.
- Anonyymi00010
En kyllä jaksa uskoa että lentopallonaiset on nyt tähänkin syyllisiä. Oisko toi sukupolvenvaihdos niin kun monissa muissakin firmoissa.
- Anonyymi00011
Paljonko siellä on ollut viimeksi työntekijöitä?
- Anonyymi00012
Ainakaan töissä ei ole yhtään kuluneella viikolla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ainakaan töissä ei ole yhtään kuluneella viikolla.
Ikkunoita säretään niin ukrainassa kuin venäjälläkin sadoittain päivässä . Markkina rako on avoinna kunhan löytyy osaava myyjä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ikkunoita säretään niin ukrainassa kuin venäjälläkin sadoittain päivässä . Markkina rako on avoinna kunhan löytyy osaava myyjä.
Kyllä tarvetta,mutta onko rahaa??Avustuksena ottavat vaikka kuinka paljon.
Toki Ukrainassa ja Balttiassa on paljon tuotantoa koska molemmista tuli tännekin.
- Anonyymi00015
Investointi ja sponsorointi on kaksi ihan eri asiaa.
- Anonyymi00018
Kyllä investointi kehittää yritystä ja sponsorointi on tässä tapauksessa rahan lapioimista
talvikin puohon,eli kankkulan kaivoon.
- Anonyymi00016
Perheyritysten pitäisi joskus palkata ammattijohtajia.
- Anonyymi00017
Tuokin,mutta mailmantilanne on rakentamisen ja monen muunkin suhteen sellainen
että pitäisi vaihtaa pari kolme vaaleilla valittua kansanjohtajaa muualla ensin,
Se että Suomessa vaihdetaan ei auta mailmantilaan.
- Anonyymi00020
On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439