Miksi kukaan haluaisi minua?
Työuralla en voi nousta.
Ei ole isoa asuntoa minulla.
Ystäväsi katsoisi kieroon ja häpeäisi liikkua kanssasi, koska olisit minun kanssani.
Ihmiset nauraisivat sinulle minun takia!!!
Miksi kukaan haluaisi minut?
45
558
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laske rimaa ja ota joku vuokralla asuva spurgu niin silloin olet häntä korkeampi 😜
- Anonyymi00003
Vitun urpo.
- Anonyymi00002
Riittää että sillä seisoo,muulla ei oo väliä!
- Anonyymi00009
jep
- Anonyymi00004
Mulla sama... Yksinäisyyteen jo tottunut
- Anonyymi00005
Tää on ihan totta!
- Anonyymi00006
Pitäis olla joku kova lääkitys että kestäisi
- Anonyymi00007
Ei tämän ikäiset enää vaivaa päätään tuollaisilla ajatuksilla, hauska vain olla persoonallinen tapaus, eikä niillä ystävilläkään nyt sen kummoisempia ole 😄
- Anonyymi00008
Katkeroituisit minulle ja katuisit, kun minun takia ystäväsi ei kehtaisi enää kanssasi liikkua ja eikä haluaisi sinua enää nähdä. Ajanmyöten miettisit, että miksi valitsit minut, vaikka olisit voinut saada sellaisen, jota ystäväsi ja muut hyväksyy. Alkaisit minua inhomaan ja vihamaan ja olisit katkera, kun minun takia ihmiset eivät kehtaa kuulua sinun elämään.
- Anonyymi00011
No jep
- Anonyymi00012
No ei mene noin 😆 olet ainakin pidempi kuin minä. Saman pituinen kuin kuumahko exäni.
- Anonyymi00010
en sinällään halua ketään varsinkaan mihinkään naimisiin en ole menossa 😂 ihan vttu vitsi
- Anonyymi00013
Mitä jos joku nainen on toisel tapaa niin sairas että kuitenkin hyväksyy eikä välitä rakkauden takia haittapuolista
- Anonyymi00014
Onko J mieheltä alotus
- Anonyymi00015
Onon
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onon
Ei varmaan ole;)
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei varmaan ole;)
No ooonn ;) just se j mies ketä etsit
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
No ooonn ;) just se j mies ketä etsit
Tokkopa etsii jos noin huonosti asiat. Ryhdistäydy mies. Kouluttaudu ja hae kunnon töihin.
- Anonyymi00016
Kuuntelin hyvän saarnan hiljattain. Siinä puhuttiin perheen, rakkauden ja hyväksynnän tärkeydestä. Sitä mukaan kun usko Jumalaan on vähentynyt, nämä asiat ovat menettäneet merkitystään ja se on varmasti yksi syy pahoinvoinnille ihmisissä. Ihminen tarvitsee sitä että häntä rakastetaan. Mutta tilanne on se, että yhä harvempi rakastaa aidosti ja toisaalta, saa osakseen aitoa rakkautta. Työ ei rakasta ihmistä. Koulutus ei rakasta ihmistä. Ura, raha ja menestys on liian suuressa arvossa. Perhe, ystävät ja läheiset ovat todella tärkeitä. Jos Jumala ei ole tärkein, noiden muiden arvon määrittää omat ailahtelevat tunteet ja olosuhteet.
Jeesusta rukoilen tässäkin asiassa, että osaisin olla sellainen joka rakastaa toisia. Maailma on ihan tarpeeksi paha itsessään. - Anonyymi00019
Eihän sua edes koskaan näe niin mistä kukaan edes tietäisi
- Anonyymi00020
En ole koskaan välittänyt mitä muut ajattelevat. Elän omaa elämää ja teen omat valintani, joten ole huoleti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole koskaan välittänyt mitä muut ajattelevat. Elän omaa elämää ja teen omat valintani, joten ole huoleti.
Tää vois olla mun. Olen aina välttänyt liian tiiviitä sidoksia toisiin ihmisiin jotta olisin vapaa.
- Anonyymi00021
Sääliäkö pitäisi dead end työssä useimmat on muutenkin samassa työssä kun ei voi enään tietyn rajan jälkeen edetä vaikka palkka ilman osaamista useimmilla aloilla nouseekin
- Anonyymi00022
Tottakai se vaikuttaa!
Työkaveritkin haukkuisivat sinua töissä ja etkä saisi kutsua mihinkään työpaikan tapahtumiin ja tutustuisi uusiin ihmisiin, jotta urakehitys menisi eteenpäin etkä saisi tietää, kun on työpaikan sisäisiä työpaikkoja auki.
Kotona olisit katkera, kun muut pääsee uralla eteenpäin. Olisit katkera, kun muilla on ystäviä, joiden kanssa tehdä kaikkea. Katkera, kun rakkaus minuun olisi vienyt sinulta sosiaalisen elämän!- Anonyymi00024
😆😆😆
- Anonyymi00025
Eivät kyllä pitäisi siitä luuserista, mut se on nykyajan henki.
- Anonyymi00026
En tiedä edes kaikkien tuttujen puolisoiden työurista mitään. Kertonee minkälaisessa piireissä itse liikut.
- Anonyymi00027
Eikö kertoisi ystävälle mitä työtä tekee? Eivätkö he puhuisi minusta mitään ja mitä työtä teen? Eikö sosiaalisessa elämässä kertoisi, että on minun kanssani ja on varattu! Eikö työkaverit voi estää uralla nousemista? Eikö työkaverit voi haukkua, kun on ihmisen kanssa, joka tekee vähäpätöistä työtä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikö kertoisi ystävälle mitä työtä tekee? Eivätkö he puhuisi minusta mitään ja mitä työtä teen? Eikö sosiaalisessa elämässä kertoisi, että on minun kanssani ja on varattu! Eikö työkaverit voi estää uralla nousemista? Eikö työkaverit voi haukkua, kun on ihmisen kanssa, joka tekee vähäpätöistä työtä?
En minä ole sinun kanssasi alkamassa. Minun rakas kyllä noussut urallaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
En minä ole sinun kanssasi alkamassa. Minun rakas kyllä noussut urallaan.
Eikö hän joka ottaisi minut kertoisi muille yhtään mitään minusta? Ei kertoisi edes, että on varattu
Varmasti sinä olet ihmisille kertonut kenen kanssa olet? Jotta he tietävät, että olet varattu!!! - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eikö hän joka ottaisi minut kertoisi muille yhtään mitään minusta? Ei kertoisi edes, että on varattu
Varmasti sinä olet ihmisille kertonut kenen kanssa olet? Jotta he tietävät, että olet varattu!!!Tietenki. Mut sen kummemmin toisen töistä jotkut tietävät missä on ja mitä tekee eipä niistä tuu puhuttua. Mitä se muille kuuluu. Aika harvoin muutenkaan tulee kumppanista mitään kenenkään kanssa puhuttua.
- Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä joskus tuskaillu mitä ihmiset ajattelee kun oon eläkeellä. Enkä jaksais kaikille selostaa asioitani. Puoliso sanonut et sanot vaan että sulla on rikas ukko oppivathan olemaan utelematta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tietenki. Mut sen kummemmin toisen töistä jotkut tietävät missä on ja mitä tekee eipä niistä tuu puhuttua. Mitä se muille kuuluu. Aika harvoin muutenkaan tulee kumppanista mitään kenenkään kanssa puhuttua.
Selevä homma
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Selevä homma
Lähinnä nyt ajan takaa. Et omassa kumppanissa ollut ainakin ihanaa se kuinka hän on aina sanonut jo silloin tavatessa et hänelle on ihan sama mitä muut ajattelee meistä tai minusta yms. Ei häntä kiinnosta se. Hänelle on tärkeintä minä ja minun onni ja mitä minä ajattelen.
- Anonyymi00031
AP! Et vaan ole kohdannut vielä sitä oikeaa. Jossain hän on.
- Anonyymi00033
Kaikista tärkeintä on sinä itse. Talot, autot yms. ei sillä ole väliä. Huolehdi vain omasta hyvinvoinnistasi ja siitä miten kohtelet muita.
Sivusta. - Anonyymi00034
Sulla on ehkä jotenkin väärä käsitys siitä että kiinnostuksesi kohde olisi arvoasteikossa jotenkin paljon korkeammalla.
- Anonyymi00037
On hän.
- Anonyymi00039
On. Parempi työ. Ja ystäviä hänellä on.
- Anonyymi00040
Voisimme tukea toinen toistamme myös urillamme.
- Anonyymi00041
Ootko masentunut? Häntä pystyyn!
- Anonyymi00042
En ole masentunut vaan ei minun takia kannata katkoa välejä arvokkaisiin ihmisiin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
En ole masentunut vaan ei minun takia kannata katkoa välejä arvokkaisiin ihmisiin.
Ymmärrän hyvin!
- Anonyymi00044
Parempi elämä ilman minua. Saat paremman kuin minä olisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134