Miksi kukaan haluaisi minut?

Anonyymi-ap

Miksi kukaan haluaisi minua?
Työuralla en voi nousta.
Ei ole isoa asuntoa minulla.
Ystäväsi katsoisi kieroon ja häpeäisi liikkua kanssasi, koska olisit minun kanssani.
Ihmiset nauraisivat sinulle minun takia!!!

45

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Laske rimaa ja ota joku vuokralla asuva spurgu niin silloin olet häntä korkeampi 😜

• Anonyymi00003

Vitun urpo.

• Anonyymi00002

Riittää että sillä seisoo,muulla ei oo väliä!

• Anonyymi00009

jep

• Anonyymi00004

Mulla sama... Yksinäisyyteen jo tottunut

• Anonyymi00005

Tää on ihan totta!

• Anonyymi00006

Pitäis olla joku kova lääkitys että kestäisi

• Anonyymi00007

Ei tämän ikäiset enää vaivaa päätään tuollaisilla ajatuksilla, hauska vain olla persoonallinen tapaus, eikä niillä ystävilläkään nyt sen kummoisempia ole 😄

• Anonyymi00008

Katkeroituisit minulle ja katuisit, kun minun takia ystäväsi ei kehtaisi enää kanssasi liikkua ja eikä haluaisi sinua enää nähdä. Ajanmyöten miettisit, että miksi valitsit minut, vaikka olisit voinut saada sellaisen, jota ystäväsi ja muut hyväksyy. Alkaisit minua inhomaan ja vihamaan ja olisit katkera, kun minun takia ihmiset eivät kehtaa kuulua sinun elämään.

• Anonyymi00011

No jep

• Anonyymi00012

No ei mene noin 😆 olet ainakin pidempi kuin minä. Saman pituinen kuin kuumahko exäni.

• Anonyymi00010

en sinällään halua ketään varsinkaan mihinkään naimisiin en ole menossa 😂 ihan vttu vitsi

• Anonyymi00013

Mitä jos joku nainen on toisel tapaa niin sairas että kuitenkin hyväksyy eikä välitä rakkauden takia haittapuolista

• Anonyymi00014

Onko J mieheltä alotus

• Anonyymi00015

Onon

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onon

Ei varmaan ole;)

• Ei ainakaan minulta ole, vaikka osittain paikkansa pitäneekin..👀

🧸🐼

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei varmaan ole;)

No ooonn ;) just se j mies ketä etsit

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No ooonn ;) just se j mies ketä etsit

Tokkopa etsii jos noin huonosti asiat. Ryhdistäydy mies. Kouluttaudu ja hae kunnon töihin.

• Anonyymi00016

Kuuntelin hyvän saarnan hiljattain. Siinä puhuttiin perheen, rakkauden ja hyväksynnän tärkeydestä. Sitä mukaan kun usko Jumalaan on vähentynyt, nämä asiat ovat menettäneet merkitystään ja se on varmasti yksi syy pahoinvoinnille ihmisissä. Ihminen tarvitsee sitä että häntä rakastetaan. Mutta tilanne on se, että yhä harvempi rakastaa aidosti ja toisaalta, saa osakseen aitoa rakkautta. Työ ei rakasta ihmistä. Koulutus ei rakasta ihmistä. Ura, raha ja menestys on liian suuressa arvossa. Perhe, ystävät ja läheiset ovat todella tärkeitä. Jos Jumala ei ole tärkein, noiden muiden arvon määrittää omat ailahtelevat tunteet ja olosuhteet.
      Jeesusta rukoilen tässäkin asiassa, että osaisin olla sellainen joka rakastaa toisia. Maailma on ihan tarpeeksi paha itsessään.

• Anonyymi00019

Eihän sua edes koskaan näe niin mistä kukaan edes tietäisi

• Anonyymi00020

En ole koskaan välittänyt mitä muut ajattelevat. Elän omaa elämää ja teen omat valintani, joten ole huoleti.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

En ole koskaan välittänyt mitä muut ajattelevat. Elän omaa elämää ja teen omat valintani, joten ole huoleti.

Tää vois olla mun. Olen aina välttänyt liian tiiviitä sidoksia toisiin ihmisiin jotta olisin vapaa.

• Anonyymi00021

Sääliäkö pitäisi dead end työssä useimmat on muutenkin samassa työssä kun ei voi enään tietyn rajan jälkeen edetä vaikka palkka ilman osaamista useimmilla aloilla nouseekin

• Anonyymi00022

Tottakai se vaikuttaa!
      Työkaveritkin haukkuisivat sinua töissä ja etkä saisi kutsua mihinkään työpaikan tapahtumiin ja tutustuisi uusiin ihmisiin, jotta urakehitys menisi eteenpäin etkä saisi tietää, kun on työpaikan sisäisiä työpaikkoja auki.

Kotona olisit katkera, kun muut pääsee uralla eteenpäin. Olisit katkera, kun muilla on ystäviä, joiden kanssa tehdä kaikkea. Katkera, kun rakkaus minuun olisi vienyt sinulta sosiaalisen elämän!

• Anonyymi00024

😆😆😆

• Anonyymi00025

Eivät kyllä pitäisi siitä luuserista, mut se on nykyajan henki.

• Anonyymi00026

En tiedä edes kaikkien tuttujen puolisoiden työurista mitään. Kertonee minkälaisessa piireissä itse liikut.

• Anonyymi00027

Eikö kertoisi ystävälle mitä työtä tekee? Eivätkö he puhuisi minusta mitään ja mitä työtä teen? Eikö sosiaalisessa elämässä kertoisi, että on minun kanssani ja on varattu! Eikö työkaverit voi estää uralla nousemista? Eikö työkaverit voi haukkua, kun on ihmisen kanssa, joka tekee vähäpätöistä työtä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eikö kertoisi ystävälle mitä työtä tekee? Eivätkö he puhuisi minusta mitään ja mitä työtä teen? Eikö sosiaalisessa elämässä kertoisi, että on minun kanssani ja on varattu! Eikö työkaverit voi estää uralla nousemista? Eikö työkaverit voi haukkua, kun on ihmisen kanssa, joka tekee vähäpätöistä työtä?

En minä ole sinun kanssasi alkamassa. Minun rakas kyllä noussut urallaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En minä ole sinun kanssasi alkamassa. Minun rakas kyllä noussut urallaan.

Eikö hän joka ottaisi minut kertoisi muille yhtään mitään minusta? Ei kertoisi edes, että on varattu

Varmasti sinä olet ihmisille kertonut kenen kanssa olet? Jotta he tietävät, että olet varattu!!!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eikö hän joka ottaisi minut kertoisi muille yhtään mitään minusta? Ei kertoisi edes, että on varattu

Varmasti sinä olet ihmisille kertonut kenen kanssa olet? Jotta he tietävät, että olet varattu!!!

Tietenki. Mut sen kummemmin toisen töistä jotkut tietävät missä on ja mitä tekee eipä niistä tuu puhuttua. Mitä se muille kuuluu. Aika harvoin muutenkaan tulee kumppanista mitään kenenkään kanssa puhuttua.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mä joskus tuskaillu mitä ihmiset ajattelee kun oon eläkeellä. Enkä jaksais kaikille selostaa asioitani. Puoliso sanonut et sanot vaan että sulla on rikas ukko oppivathan olemaan utelematta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tietenki. Mut sen kummemmin toisen töistä jotkut tietävät missä on ja mitä tekee eipä niistä tuu puhuttua. Mitä se muille kuuluu. Aika harvoin muutenkaan tulee kumppanista mitään kenenkään kanssa puhuttua.

Selevä homma

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Selevä homma

Lähinnä nyt ajan takaa. Et omassa kumppanissa ollut ainakin ihanaa se kuinka hän on aina sanonut jo silloin tavatessa et hänelle on ihan sama mitä muut ajattelee meistä tai minusta yms. Ei häntä kiinnosta se. Hänelle on tärkeintä minä ja minun onni ja mitä minä ajattelen.

• Anonyymi00031

AP! Et vaan ole kohdannut vielä sitä oikeaa. Jossain hän on.

• Anonyymi00033

Kaikista tärkeintä on sinä itse. Talot, autot yms. ei sillä ole väliä. Huolehdi vain omasta hyvinvoinnistasi ja siitä miten kohtelet muita.
      Sivusta.

• Anonyymi00034

Sulla on ehkä jotenkin väärä käsitys siitä että kiinnostuksesi kohde olisi arvoasteikossa jotenkin paljon korkeammalla.

• Anonyymi00037

On hän.

• Anonyymi00039

On. Parempi työ. Ja ystäviä hänellä on.

• Anonyymi00040

Voisimme tukea toinen toistamme myös urillamme.

• Anonyymi00041

Ootko masentunut? Häntä pystyyn!

• Anonyymi00042

En ole masentunut vaan ei minun takia kannata katkoa välejä arvokkaisiin ihmisiin.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

En ole masentunut vaan ei minun takia kannata katkoa välejä arvokkaisiin ihmisiin.

Ymmärrän hyvin!

• Anonyymi00044

Parempi elämä ilman minua. Saat paremman kuin minä olisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe