Mikä on isoin red flag 🚩, että deittailet narsistia. He eivät koskaan kysy mitään sinusta, sinun elämästäsi tai sen yksityiskohdista. Sen sijaan he kertovat itsestään, existään, koirastaan, harrastuksistaan, taidoistaan. He voivat kysyä mitä kuuluu, mutta siihen se jää. Miksi? Koska heitä ei todellakaan kiinnosta sinun asiasi.
Laitetaan sitten suomeksi
17
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedetään kyllä lapselliset ansoitusyritykset.
- Anonyymi00002
No kiva😅 Ei musta ole ketkään muut kiinnostuneita kuin narsistit. Heti kun huomaan merkit niin pois. Meneehän tää elämä sinkkunakin.
- Anonyymi00011
Sama on minulla ollut. Haistavat kiltin empaatin, rakkauspommittavat hetken, saavat koukkuun ja käyttävät armottomasti hyväkseen ja kohtelevat, miten haluavat. Olen joutunut käymään lapsuuttani ja sieltä syntyneitä traumoja paljon läpi, jotta ymmärsin kuvion. Puuttuvaa äidin rakkautta minä näistä suhteista hain. Äiti oli todella julma ja manipuloiva ja siitä käytöksestä tuli minulle se normaali. En tiennyt muusta ja narsisti oli minulle se "tuttu ja turvallinen".
Minä se epäonnistunut. Enhän omaa äitiäni osannut kyseenalaistaa. Minulta tuollaiset täysin vailla moraalia ja omaatuntoa vailla toimivat tyypit ovat rahojen lisäksi meinanneet viedä hengen. Monta kertaa erehdyin, sillä osaavat olla hurmaavia, eikä heistä huomannut alkuun niitä yhtäläisyyksiä. Jokainen vähän toisenlainen, ennen kuin ymmärtää kuvion ja oppii tietyt tunnusmerkit. Ei se tee tyhmäksi, eikä tarvitse hävetä että on joutunut huijatuksi. Sinähän se uhri siinä olet ollut ja toinen toiminut väärin. Ja kun joku osoittaa lämpöä, rakkautta ja kiinnostusta, on se ankean ja rakkaudettoman lapsuuden jälkeen jotain ihmeellistä. Se alun rakkaus pommitus ja "lämmin" käytös todellakin houkuttaa. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sama on minulla ollut. Haistavat kiltin empaatin, rakkauspommittavat hetken, saavat koukkuun ja käyttävät armottomasti hyväkseen ja kohtelevat, miten haluavat. Olen joutunut käymään lapsuuttani ja sieltä syntyneitä traumoja paljon läpi, jotta ymmärsin kuvion. Puuttuvaa äidin rakkautta minä näistä suhteista hain. Äiti oli todella julma ja manipuloiva ja siitä käytöksestä tuli minulle se normaali. En tiennyt muusta ja narsisti oli minulle se "tuttu ja turvallinen".
Minä se epäonnistunut. Enhän omaa äitiäni osannut kyseenalaistaa. Minulta tuollaiset täysin vailla moraalia ja omaatuntoa vailla toimivat tyypit ovat rahojen lisäksi meinanneet viedä hengen. Monta kertaa erehdyin, sillä osaavat olla hurmaavia, eikä heistä huomannut alkuun niitä yhtäläisyyksiä. Jokainen vähän toisenlainen, ennen kuin ymmärtää kuvion ja oppii tietyt tunnusmerkit. Ei se tee tyhmäksi, eikä tarvitse hävetä että on joutunut huijatuksi. Sinähän se uhri siinä olet ollut ja toinen toiminut väärin. Ja kun joku osoittaa lämpöä, rakkautta ja kiinnostusta, on se ankean ja rakkaudettoman lapsuuden jälkeen jotain ihmeellistä. Se alun rakkaus pommitus ja "lämmin" käytös todellakin houkuttaa.Tarkoitin koukuttaa, ei houkuttaa
- Anonyymi00003
Punaliput on merkkejä, että no no, venataanhan hetki. Homma ei etene.
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
entä canadien english.
- Anonyymi00006
Kielioppi sama.
- Anonyymi00007
🍟🍟🍟🍟🌭🌭
- Anonyymi00008
Joo, ei ole emojeita ylikäyttävä palstasetä eli aapee niin mehukas avaus tämäkään
- Anonyymi00009
Laitoin otsikon suomeksi, englanniksi muut tekstit ja YouTube- videon ja se lähti saman tien poistoon. Kumma kun ennen sai laittaa englanniksi. Ja poistoon ei lähde nuo pelkät YT-linkit, kuten pitäisi.
Mielestäni on syytä varoittaa tuollaisesta (ihmis)tyypistä, joka voi maksaa vaikka sinun henkesi.- Anonyymi00010
Livenä kannattaa tehdä nuo tarkoittamallasi ihmiselle. Täällä täysin turhaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Livenä kannattaa tehdä nuo tarkoittamallasi ihmiselle. Täällä täysin turhaa.
Nämä varoitukset ovat kaikille, ei kenellekään tietylle. Kuka vaan, vaikka olisi kuinka fiksu, voi joutua tuohon ansaan. On todellakin erittäin miellyttävän oloisia ihmisiä, jotka ovat niitä "susia lampaiden vaatteissa". Demonisia olentoja, jotka nauttivat hyväksikäytön lisäksi toiselle tuottamastaan kärsimyksestä. Eivätkä he muutu tai parane. En ole uskonnollinen, mutta uskon Jumalaan. Hyvän ja pahan väliseen taisteluun. Näitä hyväksikäyttäjiä on yllättävän paljon. Haluavat viedä sinun valoisuutesi, koska ovat itse onnettomia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nämä varoitukset ovat kaikille, ei kenellekään tietylle. Kuka vaan, vaikka olisi kuinka fiksu, voi joutua tuohon ansaan. On todellakin erittäin miellyttävän oloisia ihmisiä, jotka ovat niitä "susia lampaiden vaatteissa". Demonisia olentoja, jotka nauttivat hyväksikäytön lisäksi toiselle tuottamastaan kärsimyksestä. Eivätkä he muutu tai parane. En ole uskonnollinen, mutta uskon Jumalaan. Hyvän ja pahan väliseen taisteluun. Näitä hyväksikäyttäjiä on yllättävän paljon. Haluavat viedä sinun valoisuutesi, koska ovat itse onnettomia.
Näitä tulee vastaan myös "ystävyyssuhteissa", tai työkavereissa. Mitä jäin henkiin, kuin ihmeen kautta reilu kaksi vuotta sitten, kun narsisti-psykopaatti lähti kostamaan minulle.
- Anonyymi00014
Totta. Ja sinut pidetään myös piilossa muiden katseilta ja pois esim. Lähipiirin tietoisuudesta.
- Anonyymi00016
Osaavat olla erittäin hurmaavia ja hauskoja seuraihmisiä. Karismaattisia ja rakastettavia. Ketkä eivät elä heidän kanssaan, näkevät tuon valheellisen, teatteripuolen. Sinua sen sijaan salaisesti mustamaalaavat selkäsi takana. Sinä olet se hirviö ja hän väärin kohdeltu uhri. Olen törmännyt ihmisiin, jotka ovat ennestään tuntemattomia, mutta silti kuulleet minusta "kaiken".
Pahinta kuitenkin mitä olen kohdannut oli se, kun teini raskaassa elämäntilanteessani muutti isälleen. Sai aivopestyä vihaamaan minua. Epäilen, että jo tapaamisissa pikkulapsena käyttänyt tuota taktiikkaa. Kuinka alhaista onkaan, että ovat valmiita uhraamaan omat lapsensakin, jotta saavat kostonsa, kun jätin.
Tämä tyttäreni syyttää minua siitä, ettei muista lapsuudestaan mitään ja on traumatisoitunut. Minä olen se syypää, vaikka isänsä teki meidän elämästämme helvettiä. Lapset saivat oman osuutensa. En ole kertonut tyttärelle, mitä myös hän joutui kokemaan isänsä toimesta. En ole alhainen, lapset eivät ole syypäitä taakkaani.
Mutta tosiaan, ovat valmiita uhraamaan lapsensakin, kunhan saavat kostonsa. Toivon, että jonkun ihmeen kautta tyttäreni herää joskus ymmärtämään, millainen kuvio se oli. Isänsä on kuollut, hänestä ei voi puhua yhtään totuutta. Palvoo isäänsä, vaikka minä kasvatin hänet ennen loppuunpalamistani. En todellakaan ole ollut mikään täydellinen äiti, mutta rakastanut aina olen koko sydämestäni.
- Anonyymi00017
Ap vaikuttaa ihastukseltani. Juuri sellainen on hän nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689