Sormi pystyssä opettamassa käyttäytymään. No, kukin tyylillään. Ehkä sinusta olisi tullut tupakka opettaja.
Mutta pidän minä silti, vaikka pelottaahan tuo.
Sulla on hieman tätimäinen tyyli
18
312
Vastaukset
- Anonyymi00001
Topakka, ei tupakka. Tämä automaattinen tekstin korjaus on syvältä.
- Anonyymi00002
Opettajat opettaa mitä niille on opetettu. Vapaa-ajalla vapaammin. Yhdessä tupakointipaikalla.
- Anonyymi00003
Niinhän ne ”rinkiläiset” puhuu. Itse ovat mahtavia ihmisiä. Vihaajat vihaa aamen
- Anonyymi00004
Joskus nämä vastaukset jaksavat hämmästyttää. Mitähän oikein juuri luin?
- Anonyymi00005
Juurikin tämä.
- Anonyymi00006
crop top täytyy olla. Se ei ole yhtään tätimäinen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
crop top täytyy olla. Se ei ole yhtään tätimäinen.
Sinun haaveisiin päätyy moni kesällä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Luet juuri sitä, mitä trollit kirjottaa ympäri vuorokauden. Mollamaijanne ei roiku täällä, vaikka esittää haluatte, kun vähän tulee valheille takapakkia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
No sinä nyt jaksat ihmetellä naisten ja eritoten naista esittävän vastauksia oikein pieteetillä. En pidä älykkäänä teitä misogyynejä. Naiselta T sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
No sinä nyt jaksat ihmetellä naisten ja eritoten naista esittävän vastauksia oikein pieteetillä. En pidä älykkäänä teitä misogyynejä. Naiselta T sivusta
Mihinkä tämäkin vastaus liittyi?
- Anonyymi00007
Aivan varmasti sanon asioista, jos liittyy huonoon käytökseen ja huono käytös kohdistuu minuun.
- Anonyymi00008
Eri asiasta kyse.
- Anonyymi00009
Siinä vaan käy niin että sille et mitään voi!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siinä vaan käy niin että sille et mitään voi!
Tietysti voin. Voin poistaa itseni tilanteesta.
- Anonyymi00013
Itsehän sä nautit moisesta
- Anonyymi00017
Siinäpähän mellastavat. Pysyn kaukana. Oon ihmisten joita ei tartte opettaa käytämään. Lapset toki eri juttu.
- Anonyymi00018
Juu, aikuiset lapset on hieman raskasta Seuraa.
- Anonyymi00019
Ei tarvi pelätä. Olen erittäin lempeä ja hellä sekä rakastava ja rauhallinen kunhan kunnioitus säilyy puolin ja toisin ❤️.
Mn tumma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114