Minulla loppui

Anonyymi-ap

Kiinnostus odottaa vastuasta kokoajan menee kolme tuntia että voi yhteen asiaan vastata

20

271

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä olen odottanut 2 viikkoa 😅

• Anonyymi00020

Arvaan, odotat vaan sitä rahaa, todella inhimillistä sen toisen näkökulmasta 😄

• Anonyymi00002

Kannattaa antaa paremmat tunnisteet.

• Anonyymi00006

Taitaa palstaäijän aloituksissa jankuttava ylimielinen ohjeistaja helvetti jäätyä ennen kuin saat ns ne ”omat tunnisteet”🥱

• Anonyymi00003

Tää ihminen on nii hidas ja tylsä kuuntelee kotona jotai viulu musiikkia rauhallinen pedo mietiskelee ja mietiskelee tuumii kattelee varmaa lintuja ja pyöriä ja mietiskelee ja mietiskelee? Ei JAKSA!!!

• Anonyymi00004

Sitten se tutkii kaikke eltton jonia ja sienien erilaisia sairauksia

• Anonyymi00005

Mulla on todella suuri houkutus blokata kokonaan eräs ihminen joka on jälleen vaipunut hiljaisuuteen. Tulee vain niin vahvasti tunne, että ansaitsen niin paljon parempaa. Enää ei ole väliä syillä vaan sillä mikä on minulle hyväksi ja mikä satuttaa liikaa.

• Anonyymi00021

Tee se, hänkin saattaa ajatella samalla tavalla. Ihmiset kaipaavat oikeata elämää, ei mitään valheellisia etäyhteyksiä ja turhia lupauksia. Pahimmat vielä pyytävät rahaa, vaikka itsellä olisi kuinka paljon. Jotenkin ihmisten käsitys toisten aidosta välittämisestä on jotenkin kadonnut, ihan kuin ihmiset ovat menettämässä taidon rakastaa ja tuntea ja olla empaattisia muille ihmisille.

• Anonyymi00008

Halusin erota exästä tuosta syystä. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa. Ees jotain reagoida inhimillisessä ajassa siis samana päivä edes. 🤨

• Anonyymi00009

No sanos muuta (sivusta). Vois vaik kuitata sydän emojilla tai jollain edes alkuun. Edes jokin vastaan tulemisen tai yhteyden ele kunnes pystyy vastaamaan.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No sanos muuta (sivusta). Vois vaik kuitata sydän emojilla tai jollain edes alkuun. Edes jokin vastaan tulemisen tai yhteyden ele kunnes pystyy vastaamaan.

Niimpä. Selvänä kiinnostuksen puutteena ja ettei arvosta minä sen koin. Ymmärrän et on paikkoja missä ei voi vastata mut ne eri juttu.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niimpä. Selvänä kiinnostuksen puutteena ja ettei arvosta minä sen koin. Ymmärrän et on paikkoja missä ei voi vastata mut ne eri juttu.

Näin se on!

• Anonyymi00010

Vaikka vastaaminen tuntuisi vaikealta eikä tietäisi mitä vastata voi vaik vastata, että mun on nyt vaikea vastata tai en osaa nyt vastata tai tuntuu vaikealta keskustella/vastat tai en tiedä mitä vastata jne. Jos toinen on ymmärtäväinen/normaali nii tuo korjaa tilannetta jo paljon verrattuna hiljaisuuteen jättämiseen. Se hiljaisuus musertaa ja saa luovuttamaan, menemään eteenpäin.

• Anonyymi00012

…ja siinä hiljaisuudessa on myös se, ettei keneltäkään edes voi vaatia sellaista, että jäisi odottelemaan toista hiljaisuuteen. En kenenkään tarvi jäädä odottamaan sillä se on yksinkertaisesti todella väärin sitä odottajaa kohtaan olipa vastaaminen kuinka vaikeaa tahansa tai mistä syystä tahansa lukuunottamatta äärimmäisiä esimerkkejä mm.kooma, raajojen amputaatio, kuolema, muistinmenetys, pakkohoitolaitos jne. Välittävä ihminen tekee kaikkensa ettei toinen jää epätietoisuuteen ja jatka matkaansa eteenpäin jos hänet haluaa.

• Anonyymi00014

Kaikki ei ole puhelin kädessä koko ajan. Minulla esim. on puhelin monesti kotona, kun olen kaupungilla, tai kotona ollessa toisessa huoneessa ja äänettömällä. On muutakin tekemistä elämässä kuin kytätä puhelinta.

• Anonyymi00016

Sama juttu. Enkä ole koskaan seurustellut miehen kanssa, joka ei toimi samoin. Soitellaan kun on asiaa, viestittelyt enempi lasten kanssa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sama juttu. Enkä ole koskaan seurustellut miehen kanssa, joka ei toimi samoin. Soitellaan kun on asiaa, viestittelyt enempi lasten kanssa.

Nuo tuollaiset jutut ovat ihan eri kuin se ettei päiviin tai viikkoihin vastata. Uskoisin, että tapaillessa voi olla jossain yhteydessä viikon aikana.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nuo tuollaiset jutut ovat ihan eri kuin se ettei päiviin tai viikkoihin vastata. Uskoisin, että tapaillessa voi olla jossain yhteydessä viikon aikana.

Aloittaja puhui kolmesta tunnista. En katselisi päivääkään miestä, joka rupeaa skitsoamaan jo kolmen tunnin vastaamattomuuden takia.

Anonyymi00014

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Aloittaja puhui kolmesta tunnista. En katselisi päivääkään miestä, joka rupeaa skitsoamaan jo kolmen tunnin vastaamattomuuden takia.

Anonyymi00014

Sitten jos kaveri ei ole kunnolla edes kenenkään elämässä. Aika karmivaa jos ikäänkuin "tyhjästä" alkaisi vaatimaan itselleen priima -kohtelua.

• Anonyymi00015

Etäyhteys on juuri tuon tyyppinen. Jos etäyhteyden kautta viestittäisiin normaalisti, se olisi näin: "Tavataan siellä, moi". Sensijaan jos pyöritetään samoja asioita viikosta toiseen netin kautta, eikä olla edes ensimmäistä tapaamista saatu aikaan, onko jotkut viiveet mitenkään ihmeellisiä. Silloin kun on jo tutustuttu, myös etälinjat kuuluvat molempien päiden oikeaan elämään. Jos ei olla vielä tutustuttu irl, eihän yhteyttä olla vielä varmuudella luotu henkilökohtaisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1660
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      113
      925
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe