Ajatteleeko väestö täällä yhtään sitä, että kun he valehtelee itselleen ja muille olevansa karjalaisia, vaikka he ovat savolaisia, niin sillä on seurauksia myös kasvaville nuorille. Valheessa eläminen on erittäin epäviisasta.
Ja muutoinkin täällä muorille annetti esimerkki on kelvotonta. Kieroillaan, kadehditana ja puhutaan pahaa sekä valehdellaan. Miten nuoret voisi oppia moraalisiksi kun esimerkki on kelvotonta.
Kasvakaa aikuiseksi
Tekokarjalaisuuden teeskentely on lapsille tuhoisaa
8
172
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Dementikko horisee taas sadatta kertaa samaa jorinaansa, ei muista että on asiasta jo kirjoittanut...😂🤣
- Anonyymi00002
Ihan hyvin muistaa. Ja sinä muistat että minä muistan.
Mitä mieltä itse olet, eikö se ole aika sairasta että kasvatetaan savolainen lapsi uskomaan että hän on karjalainen? miten löytää oman identiteettinsä koskaan kun oma alkuperäkin valehdellaan ja muutenkin elämä perustuu täällä monissa asiossa itsepetokseen.
- Anonyymi00004
Täällä ei kasvateta ketään karjalaisiksi eikä kuvitella olevamme karjalaisia. Suuri osa nykyisistä Joensuussa asuvista on tullut muualta maasta ja yhä useampi Lähi-idästä, Aasiasta ja Afrikasta. Jos uskaltautuisit hetkeksi pois kotoasi, voisit helposti todistaa tämän. Nuoria, sandaaleissa läpsytteleviä opiskelija?miehiä on kaupunki täynnä. Heidän kanssaan voisi onnistua parisuhdekin, jonka epäonnistumista suomalaisten kanssa olet valittanut. Eikä olisi pelkoa kyttäilystä ja selkään puukotuksesta!!
- Anonyymi00006
Lieksassahan tuo sekopää asustaa, joten sieltä kyllä löytyisi vaikka afrikkalaisia, mutta nekään ei ilkeäisi tuota tuttavakseen tunnustaa ja mieleltään sairaasta innostua. Pönttöeläkeläisellä kun ei lisäksi ole mitään muuta elämää kuin kyylätä ja vahtia aamusta iltaan näillä palstoilla ja ränkyttää tuhansia kertoja samoja asioita vuodesta toiseen! Sen surkuteltavampaa, turhempaa ja alhaisempaa elämää muuta voi olla.! Sitä ei minkaanlaisilla selityksillä muuksi muuteta!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lieksassahan tuo sekopää asustaa, joten sieltä kyllä löytyisi vaikka afrikkalaisia, mutta nekään ei ilkeäisi tuota tuttavakseen tunnustaa ja mieleltään sairaasta innostua. Pönttöeläkeläisellä kun ei lisäksi ole mitään muuta elämää kuin kyylätä ja vahtia aamusta iltaan näillä palstoilla ja ränkyttää tuhansia kertoja samoja asioita vuodesta toiseen! Sen surkuteltavampaa, turhempaa ja alhaisempaa elämää muuta voi olla.! Sitä ei minkaanlaisilla selityksillä muuksi muuteta!
Olen täysinn varma ettei tuolla hullulla ole yhtään kaveria, joten edes jonkinlaista kontaktia saadakseen on työnnettävä paskaa palstoille niin paljon kuin läskiperse istua kestää ja kyrvän muotoiset näpit sietää näppäimiä takoa! Tuskin on poistunut vuosikausiin siivottomasta mörskästään muutoin kuin lataamoon joutuessaan säännöllisin väliajoin. Tästä onkin jo ihan useampi kuukausi kun viimeksi veivät, joten kohta taas noutajat tulee kun näyttää sen verran lujaa jo menevän!
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikös hän asunut ainakin aikaisemmin Joensuussa.
- Anonyymi00005
Karjalainen lehtikin teki joskus kolumnin jossa kehuttiin karjalaisten aitoutta. jaa a. siitä ei täällä tiedetä paljoa koska porukka on savolaista..ja savolaiset ei ole aitoja useinkaan.
- Anonyymi00008
Sinulla on erikoinen suku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46687
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470