Nimittäin työttömyysluvuissa maan kärkeä. Hyvä. Ei ihme, ettei kaupunki vedä, kun työpaikat ovat hävinneet.
Jyväskylä kärjessä
20
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaan minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00002
Onnex on kesä tulossa. Mukava kirmailla työttömänä ja vapaana koko kesän ja varmaan syksykin.
- Anonyymi00003
Teille uusnatseille työttömyyskin on juhlaa.
- Anonyymi00004
Der Fuhrer aus Jyväskylä, sdp, ei kykene johtamaan kaupunkia niin että se menestyisi.
- Anonyymi00006
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu hanki elämä
Hanki sinä lapanen uusi tuttipullo, hihihi.
- Anonyymi00008
Jyväskylä sopii hyvin uusnatsismin keskuspaikaksi. Kaupungissa on paljon ongelmia, jotka sopivat järjestön agendalle.
- Anonyymi00009
Niin on, täällä on liikaa punaisia, mustia, nokisia, vihreitä, kirjavia, homppiksia ja muita.
Puhdistus tulisi tosi tarpeeseen!- Anonyymi00013
Sinutko muka pitäisi säästää, älä naurata!
- Anonyymi00010
Vakavasti puhuen, se miksi Jyväskylä ei kasva ja kehity ja työttömyys lisääntyy, niin täällä vallitsee nepotismi niin kunnan kuin yksityisillä työpaikoilla. Jos ei sukulaista saada töihin, niin jätetään palkkaamatta. Eihän sitä nyt vierasta voi hommiin ottaa.
- Anonyymi00011
Tunnetaan myös Stubb menetelmänä eli Nepotismin, suhteiden ja hyvä veli verkoston kautta töihin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunnetaan myös Stubb menetelmänä eli Nepotismin, suhteiden ja hyvä veli verkoston kautta töihin.
tyypillinen keskisuomalainen kateellinen
- Anonyymi00012
Ilman suhteita olet työmarkkinoilla aivan pihalla, tai sitten jossain paskaduunissa.
- Anonyymi00015
Yritykset karttaa kommunistivetoisia Sdp,Kesk,Vih,Vas kaupunkeja ja kuntia.
- Anonyymi00016
Juuri npin.
- Anonyymi00017
Jyväskylä myös iskee koko voimalla, jos on kaupungin virkamiesten kanssa erimieltä.
Katsokaa miten kävi Hippos hankkeen valittajalle ja miten käy Toyota rata hankkeen valittajalle.
Kaupunki murskaa kaikin keinoin, joskus tuntuu, että lainsäädäntö ei koske Jyväskylää vaan se rikkoo lakeja tarkoituksella, kun kukaan ei uskalla sitä vastaan nousta. Onko se noi, en tiedä? - Anonyymi00018
Koskaan ei pitäisi päästää rantarosvon näköistä demaria kunnan johtoon.
- Anonyymi00019
Ja työllisyyspalvelut ja osa henkilökunnasta on syrjiviä.
- Anonyymi00020
Lieneekö heillä matu kotona elättinä?
- Anonyymi00021
Perus ajatuksia tuntuvat olevan itänaapurin kanssa yhtenevät harvojen ajatukset ja valta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372