Kärsivä saksanpaimenkoira Liedon keskustassa

Anonyymi-ap

Vanhempi mies erävaatteissa ulkoiluttaa Liedon keskustassa nuorta saksanpaimenkoiraa.

Koiran peräpää on niin viisto, että se ei pysty liikuttamaan takajalkojaan normaalisti. Koiran kantapaat lyövät toisiinsa kävellessä. Välillä koira hyppii takajaloillaan tasahypyillä eteenpäin. Kipujen täytyy olla hirveät.

Mies pitää koiraa hyvin lyhyessä remmissä ja kiskoo koiraa kovin ottein.

Onko jo tehty eläinsuojeluilmoituksia?
Jos tiedät missä asunnossa koira kärsii, tee ilmoitus eläinsuojeluun!

7

238

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinä itsekkin voit sen tehdä

• Anonyymi00002

Kannattaa soittaa demareille. He ovat erikoistuneet polttamaan vanhusten kissoja elävältä. Koiratkin varmaan sopivat.

• Anonyymi00003

Tämä on varmaan luiskapxrsejalostuksen huipentuma!

• Anonyymi00004

Miten kauheaa mutta pientä verrattuna siihen mitä orpopurra tekee suomen kansalle!

• Anonyymi00005

Kyllä nyt tulee elsu-ilmoituksia, kun kaikista sairaiksi jalostetuista tekee ilmon :) :) . Mihin se johtaa? Lopetetaanko kaikki? Saako koiran omistaja lemmikistä maksetun hinnan taksisin? Saako kasvsttaja syytteen?

• Anonyymi00007

Orpopurran hallituksen tekosia ei ratkaista tällä palstalla. Eikä sairaaksi jalostettujen koirien ongelmaa.

Yhden Liedon keskustassa kivuissaan kulkevan koiran ongelma voitaisiin kylläkin ratkaista. Teen ilmoituksen, jos saan selville koiran asuinpaikan. Siinä voitte auttaa.

• Anonyymi00008

Voithan seurata mihin ne menee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe