Epäilen ettet koskaan!!
Milloin uskallat tavata hänet?
19
335
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itse en haluaisi tavata ketään tältä skitso palstalta
- Anonyymi00002
En tiedä kuka olet ja ketä tavoittelet.
- Anonyymi00003
Sitäkö se nyt odottelee...
- Anonyymi00014
Niin kuka- tämä aloittajaäijä gallupeineen vai joku sinun banaalin obsession kohde? T naiselta mee mäkeen telkkä
- Anonyymi00004
Kuka kenet
- Anonyymi00005
Onko pakko. Jos ei halua enää.
- Anonyymi00007
Ei todellakaan. Aivan kaikki pitää perustua vapaaehtoisuuteen. Jos on vähänkään pakottamista jossain asiassa, se näyttää erittäin rumalle jo päällepäin. Uskon monen etsivän toisesta ihmisestä nimenomaan jotain aitoa, pyyteetöntä välittämistä ja yhteisiä asioita ja tunnetta, ei jotain hiton hyötymiskauppaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei todellakaan. Aivan kaikki pitää perustua vapaaehtoisuuteen. Jos on vähänkään pakottamista jossain asiassa, se näyttää erittäin rumalle jo päällepäin. Uskon monen etsivän toisesta ihmisestä nimenomaan jotain aitoa, pyyteetöntä välittämistä ja yhteisiä asioita ja tunnetta, ei jotain hiton hyötymiskauppaa.
Rauhoitu. Kuhan kurjoittelen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rauhoitu. Kuhan kurjoittelen.
Se oli vaan primitiivireaktio sivusta. Kertoo varmaan että olen saanut tietyn tyyppisestä ajattelusta tarpeekseni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se oli vaan primitiivireaktio sivusta. Kertoo varmaan että olen saanut tietyn tyyppisestä ajattelusta tarpeekseni.
Juu minäkin saanut kiusaamisesta tarpeeksi. Jos jotain haluaa tietää kysyy multa suoraa eikä kyttää palstakirjoituksia. Ne voi olla ihan höpöhöpö juttuja. Mä en tänne pilkattavaksi enää kirjoita mitää aitoa
- Anonyymi00018
On.
- Anonyymi00006
Ei kai se uskalluksesta ole kiinni. Jostain muusta varmaan.
- Anonyymi00008
Emme ole sellaista sopineet. Odottelen sitä.
- Anonyymi00010
Silloin kun hän haluaa, eli todennäköisesti en koskaan.
- Anonyymi00015
Ittekseskö kirjoittelet hmm ,mielenkiintoista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ittekseskö kirjoittelet hmm ,mielenkiintoista.
Useimmat täällä kirjoittelevat ittekseen. Kuka sinun vieressä katsoo kirjoitteluasi?
- Anonyymi00013
Sen tietää yksin Jumala. 🙏
- Anonyymi00016
Tänään mä syön pelkkää vihreetä ruokaa
- Anonyymi00017
Kuka kenet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691