Joku kysyi missä majoittua ei-turistialueilla:
"Silloinhan siellä ei ole hotellejakaan, koska vain turistit tarvitsee hotellia.
Missä majoittuu jne?"
Josta Senssu kimpaantui huutamaan:
"Niin, se onkin ongelmallista kun Pattayan rakkaalle täytyy olla H O T E L L I"
Kärsiikö kysyä että jokos se unohtui Senssulta se hotellikuva jossa istuskeli tupakoimassa ja juomassa viinaa vastasyntynyt vauva sylissään hotellin parvekkeella Chiang Main keskustassa vanhassa kaupungissa? Mainitsit ettet halunnut mennä mummolaksi kutsumaasi anoppilaan asumaan joten päätit sitten majoittua hotelliin.
Saako esittää kysymyksen että missä tämä hammaslääkäri asusteli tuolloin?
Hotellin tarve
15
128
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suomessa.
- Anonyymi00002UUSI
Olen pahoillani mutta tarinasi ei ole uskottava. Usean vastasyntyneen nähneenä tiedän että kuvan vauva on korkeintaan viikon vanha. https://ibb.co/d0XhLJHC
Tuon ikäistä vauvaa ei lähdetä kuskaamaan kaukolennolla Thaimaahan ja esittelemään mummolleen. Toinen ongelma kuvassa on että kuvan mieshenkilö on varsin vahvasti ruskettunut, eli ollut viettämässä rantalomaa ennen lapsen syntymää.
Kolmas ongelma liittyy siihen että vaimosi oli menestyvä hammaslääkäri Thaimaassa klinikoineen vielä 10 vuotta myöhemmin tuon kuvanoton (2011) jälkeen.
En ihan suostu uskomaan muutenkaan että parikymppinen lapseton thaimaalainen hyvästä perheestä oleva korkeasti koulutettu nainen lähtee tuolloin 53 vuotiaan (syntynyt 1958) suomalaismiehen matkaan Suomeen jättäen kaiken taakseen Thaimaahan, ellei mies ole varsin varakas ja määrätietoinen, sekä kelpoinen aviomieheksi ja isäksi muutenkin.
Näinhän ei asianlaita ole, jos halpaan hotelliin pitää mennä mummolle esittelemään lasta.
Ne lasten esittely tapahtuu myöhemmin ja siellä mummolassa, eikä hotellissa. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen pahoillani mutta tarinasi ei ole uskottava. Usean vastasyntyneen nähneenä tiedän että kuvan vauva on korkeintaan viikon vanha. https://ibb.co/d0XhLJHC
Tuon ikäistä vauvaa ei lähdetä kuskaamaan kaukolennolla Thaimaahan ja esittelemään mummolleen. Toinen ongelma kuvassa on että kuvan mieshenkilö on varsin vahvasti ruskettunut, eli ollut viettämässä rantalomaa ennen lapsen syntymää.
Kolmas ongelma liittyy siihen että vaimosi oli menestyvä hammaslääkäri Thaimaassa klinikoineen vielä 10 vuotta myöhemmin tuon kuvanoton (2011) jälkeen.
En ihan suostu uskomaan muutenkaan että parikymppinen lapseton thaimaalainen hyvästä perheestä oleva korkeasti koulutettu nainen lähtee tuolloin 53 vuotiaan (syntynyt 1958) suomalaismiehen matkaan Suomeen jättäen kaiken taakseen Thaimaahan, ellei mies ole varsin varakas ja määrätietoinen, sekä kelpoinen aviomieheksi ja isäksi muutenkin.
Näinhän ei asianlaita ole, jos halpaan hotelliin pitää mennä mummolle esittelemään lasta.
Ne lasten esittely tapahtuu myöhemmin ja siellä mummolassa, eikä hotellissa.Kuinka moni "Senssun" jutuista on ollut tähän mennessä totta? Itse veikkaisin että kuksa oli ihan oikeasti ainakin hesassa makkaratalon edustalla roskapöntön päällä, mutta sitä voi jokainen miettiä että miten se liittyy Chiang Maihin Thaimaahan?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuinka moni "Senssun" jutuista on ollut tähän mennessä totta? Itse veikkaisin että kuksa oli ihan oikeasti ainakin hesassa makkaratalon edustalla roskapöntön päällä, mutta sitä voi jokainen miettiä että miten se liittyy Chiang Maihin Thaimaahan?
Day 3. eläkkeen jälkeen, ankara humalatila.
By Sensei Pasanen
- Anonyymi00005UUSI
Kiusallinen juttu. Saarnaa siitä kuinka "Pattayan rakkaan täytyy ottaa hotelli" majapaikakseen ja sitten menee hotelliin. Kyselee "miksi ei voi Pattayan rakas mennä mummolaan talonrakennuksen ajaksi" ja sitten menee itse hotelliin kun "ei halua olla anopin kanssa samoissa nurkissa".
Jakomielitauti on ikävä juttu. Tekee jatkuvasti sitä mistä tuomitsee toisia ihmetellen omia tekosiaan.- Anonyymi00006UUSI
Paljon näet vaivaa riitaisuuksiisi, mutta pääasiahan onkin että ajattelet minua.
Poika oli 6 viikon ikäinen ja tarjosin neuvolakorttia aijattavaksi fotovastineestasi, mutta sinä mieluummin jatkoit pärräämistäsi.
Kortissa on kirjattuna odotusaikaiset ja synnytys Porvoossa.
Me lensimme tänne välittömästi kun saimme pojalle passin, emmekä kokeneet että olisi jokin este kaukolento.
Rakennusalalla suomessa ruskettuu kun iho sellainen.
Kitaranmuotoinen ei harjoittanut ammattiaan ennen meidän muuttamista pysyvästi tänne.
Ei Kitaranmuotoisen perhe / vanhemmat ole sen kummempia kuin muutkaan.
Hotelli ei ollut mikään esittelypaikka, vaan meidän yöpymis ym. paikka.
Voipi olla että halpa, mutta hyvin kelpasi ja se oli mukava että kylppärissä oli kylpyamme, ei portaita, ei hissiä ja uima-allas vierellä.
Kitaranmuotoinen sen hotellin varasi eikä ottanut huomioon että sen tulisi miellyttää myös sinua.
Kyllä me aikaamme muuallakin vietimme kuin hotellissa, mutta tuon kuvan tarkoituksena olikin vain se, että sattumoisin olemme yöpyneet samassa hotellissa jossa 2010 kertoi yöpyneensä.
Ei ole Kitaranmuotoinen moitteita antanut kelpoisuudestani isäksi eikä varakkuudestani.
Erittäin outo näkökanta että vanhempien täytyisi olla jotenkin parempia / varakkaampia että jälkikasvu voi opiskella itselleen ammatin.
Itse väität opiskelleesi diploomiksi ja että nyt tyttäresi yliopistossa.
2010 tytär lääkiksessä ja pojat myös hyvissä ammateissa.
Tinderkin ravintolapäällikkö.
Kuten olen lausunut, yhdentekevää mihin uskot ja mitä tarinoita rustaat.
Mummolan nurkissa ... Hauskaa, mene sinä mummusi nurkkiin. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paljon näet vaivaa riitaisuuksiisi, mutta pääasiahan onkin että ajattelet minua.
Poika oli 6 viikon ikäinen ja tarjosin neuvolakorttia aijattavaksi fotovastineestasi, mutta sinä mieluummin jatkoit pärräämistäsi.
Kortissa on kirjattuna odotusaikaiset ja synnytys Porvoossa.
Me lensimme tänne välittömästi kun saimme pojalle passin, emmekä kokeneet että olisi jokin este kaukolento.
Rakennusalalla suomessa ruskettuu kun iho sellainen.
Kitaranmuotoinen ei harjoittanut ammattiaan ennen meidän muuttamista pysyvästi tänne.
Ei Kitaranmuotoisen perhe / vanhemmat ole sen kummempia kuin muutkaan.
Hotelli ei ollut mikään esittelypaikka, vaan meidän yöpymis ym. paikka.
Voipi olla että halpa, mutta hyvin kelpasi ja se oli mukava että kylppärissä oli kylpyamme, ei portaita, ei hissiä ja uima-allas vierellä.
Kitaranmuotoinen sen hotellin varasi eikä ottanut huomioon että sen tulisi miellyttää myös sinua.
Kyllä me aikaamme muuallakin vietimme kuin hotellissa, mutta tuon kuvan tarkoituksena olikin vain se, että sattumoisin olemme yöpyneet samassa hotellissa jossa 2010 kertoi yöpyneensä.
Ei ole Kitaranmuotoinen moitteita antanut kelpoisuudestani isäksi eikä varakkuudestani.
Erittäin outo näkökanta että vanhempien täytyisi olla jotenkin parempia / varakkaampia että jälkikasvu voi opiskella itselleen ammatin.
Itse väität opiskelleesi diploomiksi ja että nyt tyttäresi yliopistossa.
2010 tytär lääkiksessä ja pojat myös hyvissä ammateissa.
Tinderkin ravintolapäällikkö.
Kuten olen lausunut, yhdentekevää mihin uskot ja mitä tarinoita rustaat.
Mummolan nurkissa ... Hauskaa, mene sinä mummusi nurkkiin.Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Nämä laulunluritukset, kuvamanipulaatiot tekevät kaikki sen tarinat huuhaaksi, terve järkinen ihminen ei aijaile kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän.
Tänään olen viikin kampusella, joka tulee kaiketi olemaan lopullinen, loppusijoituspaikka, esimiehet ovat kohdelleet minua hyvin, tekoäly korvaa hyvin 15 vuoden katkoksen mutta vanhat muistot palailevat mieleen aivojen syöveristä, josta aikaisemmin kerroin...
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Nämä laulunluritukset, kuvamanipulaatiot tekevät kaikki sen tarinat huuhaaksi, terve järkinen ihminen ei aijaile kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän.
Tänään olen viikin kampusella, joka tulee kaiketi olemaan lopullinen, loppusijoituspaikka, esimiehet ovat kohdelleet minua hyvin, tekoäly korvaa hyvin 15 vuoden katkoksen mutta vanhat muistot palailevat mieleen aivojen syöveristä, josta aikaisemmin kerroin...
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten.Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten.Mukava että olet löytänyt tekemistä.
Rakasta vain ruokin kuten huomaat, taas on varsin aktiivinen siellä Suomeesessa. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten."Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa"
Tuo ei ole deja vu, vaan intuitio / ahaa-elämys. Oliko vaikea ongelmasi se että minne piilotit toisen ehjän sukkasi? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata.Limiittisi on tällä hetkellä pyöreä nolla, tai mahdollisesti muutama kymppi miinuksella ylitysoikeuden ansiosta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata.Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
Höpöhöpö. Alkkis ei säännöstele ja jos kortissasi olisi limiittiä niin olisit hakenut vappuviinat. Maanantaina kiiruhdit Alkoon jo ysiksi.
Muistakaa yksikkökaksikko että te ette tunne toisianne niin turhaan puolustelette toisianne.
Pasanen on Suomessa joten hänellekö huutelet jatkuvasti Suomessa olemisesta? - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
Vänrikkijallu on parempi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Höpöhöpö. Alkkis ei säännöstele ja jos kortissasi olisi limiittiä niin olisit hakenut vappuviinat. Maanantaina kiiruhdit Alkoon jo ysiksi.
Muistakaa yksikkökaksikko että te ette tunne toisianne niin turhaan puolustelette toisianne.
Pasanen on Suomessa joten hänellekö huutelet jatkuvasti Suomessa olemisesta?Itseasiassa hain pullon jallua, keskiviikkona, ihan lääkkeeksi, niinkö sinusta alkkis sitten toimii, ole huoleti kaksi kaljaa saunassa ei tee ketään holistiksi, resupetteri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1322973Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/722092Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341790Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee221672- 1191636
- 1361324
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su931103Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48992Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29917