Joku kysyi missä majoittua ei-turistialueilla:
"Silloinhan siellä ei ole hotellejakaan, koska vain turistit tarvitsee hotellia.
Missä majoittuu jne?"
Josta Senssu kimpaantui huutamaan:
"Niin, se onkin ongelmallista kun Pattayan rakkaalle täytyy olla H O T E L L I"
Kärsiikö kysyä että jokos se unohtui Senssulta se hotellikuva jossa istuskeli tupakoimassa ja juomassa viinaa vastasyntynyt vauva sylissään hotellin parvekkeella Chiang Main keskustassa vanhassa kaupungissa? Mainitsit ettet halunnut mennä mummolaksi kutsumaasi anoppilaan asumaan joten päätit sitten majoittua hotelliin.
Saako esittää kysymyksen että missä tämä hammaslääkäri asusteli tuolloin?
Hotellin tarve
48
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomessa.
- Anonyymi00002
Olen pahoillani mutta tarinasi ei ole uskottava. Usean vastasyntyneen nähneenä tiedän että kuvan vauva on korkeintaan viikon vanha. https://ibb.co/d0XhLJHC
Tuon ikäistä vauvaa ei lähdetä kuskaamaan kaukolennolla Thaimaahan ja esittelemään mummolleen. Toinen ongelma kuvassa on että kuvan mieshenkilö on varsin vahvasti ruskettunut, eli ollut viettämässä rantalomaa ennen lapsen syntymää.
Kolmas ongelma liittyy siihen että vaimosi oli menestyvä hammaslääkäri Thaimaassa klinikoineen vielä 10 vuotta myöhemmin tuon kuvanoton (2011) jälkeen.
En ihan suostu uskomaan muutenkaan että parikymppinen lapseton thaimaalainen hyvästä perheestä oleva korkeasti koulutettu nainen lähtee tuolloin 53 vuotiaan (syntynyt 1958) suomalaismiehen matkaan Suomeen jättäen kaiken taakseen Thaimaahan, ellei mies ole varsin varakas ja määrätietoinen, sekä kelpoinen aviomieheksi ja isäksi muutenkin.
Näinhän ei asianlaita ole, jos halpaan hotelliin pitää mennä mummolle esittelemään lasta.
Ne lasten esittely tapahtuu myöhemmin ja siellä mummolassa, eikä hotellissa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen pahoillani mutta tarinasi ei ole uskottava. Usean vastasyntyneen nähneenä tiedän että kuvan vauva on korkeintaan viikon vanha. https://ibb.co/d0XhLJHC
Tuon ikäistä vauvaa ei lähdetä kuskaamaan kaukolennolla Thaimaahan ja esittelemään mummolleen. Toinen ongelma kuvassa on että kuvan mieshenkilö on varsin vahvasti ruskettunut, eli ollut viettämässä rantalomaa ennen lapsen syntymää.
Kolmas ongelma liittyy siihen että vaimosi oli menestyvä hammaslääkäri Thaimaassa klinikoineen vielä 10 vuotta myöhemmin tuon kuvanoton (2011) jälkeen.
En ihan suostu uskomaan muutenkaan että parikymppinen lapseton thaimaalainen hyvästä perheestä oleva korkeasti koulutettu nainen lähtee tuolloin 53 vuotiaan (syntynyt 1958) suomalaismiehen matkaan Suomeen jättäen kaiken taakseen Thaimaahan, ellei mies ole varsin varakas ja määrätietoinen, sekä kelpoinen aviomieheksi ja isäksi muutenkin.
Näinhän ei asianlaita ole, jos halpaan hotelliin pitää mennä mummolle esittelemään lasta.
Ne lasten esittely tapahtuu myöhemmin ja siellä mummolassa, eikä hotellissa.Kuinka moni "Senssun" jutuista on ollut tähän mennessä totta? Itse veikkaisin että kuksa oli ihan oikeasti ainakin hesassa makkaratalon edustalla roskapöntön päällä, mutta sitä voi jokainen miettiä että miten se liittyy Chiang Maihin Thaimaahan?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuinka moni "Senssun" jutuista on ollut tähän mennessä totta? Itse veikkaisin että kuksa oli ihan oikeasti ainakin hesassa makkaratalon edustalla roskapöntön päällä, mutta sitä voi jokainen miettiä että miten se liittyy Chiang Maihin Thaimaahan?
Day 3. eläkkeen jälkeen, ankara humalatila.
By Sensei Pasanen
- Anonyymi00005
Kiusallinen juttu. Saarnaa siitä kuinka "Pattayan rakkaan täytyy ottaa hotelli" majapaikakseen ja sitten menee hotelliin. Kyselee "miksi ei voi Pattayan rakas mennä mummolaan talonrakennuksen ajaksi" ja sitten menee itse hotelliin kun "ei halua olla anopin kanssa samoissa nurkissa".
Jakomielitauti on ikävä juttu. Tekee jatkuvasti sitä mistä tuomitsee toisia ihmetellen omia tekosiaan.- Anonyymi00006
Paljon näet vaivaa riitaisuuksiisi, mutta pääasiahan onkin että ajattelet minua.
Poika oli 6 viikon ikäinen ja tarjosin neuvolakorttia aijattavaksi fotovastineestasi, mutta sinä mieluummin jatkoit pärräämistäsi.
Kortissa on kirjattuna odotusaikaiset ja synnytys Porvoossa.
Me lensimme tänne välittömästi kun saimme pojalle passin, emmekä kokeneet että olisi jokin este kaukolento.
Rakennusalalla suomessa ruskettuu kun iho sellainen.
Kitaranmuotoinen ei harjoittanut ammattiaan ennen meidän muuttamista pysyvästi tänne.
Ei Kitaranmuotoisen perhe / vanhemmat ole sen kummempia kuin muutkaan.
Hotelli ei ollut mikään esittelypaikka, vaan meidän yöpymis ym. paikka.
Voipi olla että halpa, mutta hyvin kelpasi ja se oli mukava että kylppärissä oli kylpyamme, ei portaita, ei hissiä ja uima-allas vierellä.
Kitaranmuotoinen sen hotellin varasi eikä ottanut huomioon että sen tulisi miellyttää myös sinua.
Kyllä me aikaamme muuallakin vietimme kuin hotellissa, mutta tuon kuvan tarkoituksena olikin vain se, että sattumoisin olemme yöpyneet samassa hotellissa jossa 2010 kertoi yöpyneensä.
Ei ole Kitaranmuotoinen moitteita antanut kelpoisuudestani isäksi eikä varakkuudestani.
Erittäin outo näkökanta että vanhempien täytyisi olla jotenkin parempia / varakkaampia että jälkikasvu voi opiskella itselleen ammatin.
Itse väität opiskelleesi diploomiksi ja että nyt tyttäresi yliopistossa.
2010 tytär lääkiksessä ja pojat myös hyvissä ammateissa.
Tinderkin ravintolapäällikkö.
Kuten olen lausunut, yhdentekevää mihin uskot ja mitä tarinoita rustaat.
Mummolan nurkissa ... Hauskaa, mene sinä mummusi nurkkiin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paljon näet vaivaa riitaisuuksiisi, mutta pääasiahan onkin että ajattelet minua.
Poika oli 6 viikon ikäinen ja tarjosin neuvolakorttia aijattavaksi fotovastineestasi, mutta sinä mieluummin jatkoit pärräämistäsi.
Kortissa on kirjattuna odotusaikaiset ja synnytys Porvoossa.
Me lensimme tänne välittömästi kun saimme pojalle passin, emmekä kokeneet että olisi jokin este kaukolento.
Rakennusalalla suomessa ruskettuu kun iho sellainen.
Kitaranmuotoinen ei harjoittanut ammattiaan ennen meidän muuttamista pysyvästi tänne.
Ei Kitaranmuotoisen perhe / vanhemmat ole sen kummempia kuin muutkaan.
Hotelli ei ollut mikään esittelypaikka, vaan meidän yöpymis ym. paikka.
Voipi olla että halpa, mutta hyvin kelpasi ja se oli mukava että kylppärissä oli kylpyamme, ei portaita, ei hissiä ja uima-allas vierellä.
Kitaranmuotoinen sen hotellin varasi eikä ottanut huomioon että sen tulisi miellyttää myös sinua.
Kyllä me aikaamme muuallakin vietimme kuin hotellissa, mutta tuon kuvan tarkoituksena olikin vain se, että sattumoisin olemme yöpyneet samassa hotellissa jossa 2010 kertoi yöpyneensä.
Ei ole Kitaranmuotoinen moitteita antanut kelpoisuudestani isäksi eikä varakkuudestani.
Erittäin outo näkökanta että vanhempien täytyisi olla jotenkin parempia / varakkaampia että jälkikasvu voi opiskella itselleen ammatin.
Itse väität opiskelleesi diploomiksi ja että nyt tyttäresi yliopistossa.
2010 tytär lääkiksessä ja pojat myös hyvissä ammateissa.
Tinderkin ravintolapäällikkö.
Kuten olen lausunut, yhdentekevää mihin uskot ja mitä tarinoita rustaat.
Mummolan nurkissa ... Hauskaa, mene sinä mummusi nurkkiin.Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Nämä laulunluritukset, kuvamanipulaatiot tekevät kaikki sen tarinat huuhaaksi, terve järkinen ihminen ei aijaile kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän.
Tänään olen viikin kampusella, joka tulee kaiketi olemaan lopullinen, loppusijoituspaikka, esimiehet ovat kohdelleet minua hyvin, tekoäly korvaa hyvin 15 vuoden katkoksen mutta vanhat muistot palailevat mieleen aivojen syöveristä, josta aikaisemmin kerroin...
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Nämä laulunluritukset, kuvamanipulaatiot tekevät kaikki sen tarinat huuhaaksi, terve järkinen ihminen ei aijaile kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän.
Tänään olen viikin kampusella, joka tulee kaiketi olemaan lopullinen, loppusijoituspaikka, esimiehet ovat kohdelleet minua hyvin, tekoäly korvaa hyvin 15 vuoden katkoksen mutta vanhat muistot palailevat mieleen aivojen syöveristä, josta aikaisemmin kerroin...
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten.Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kanttaako tuollainen Senssu, yleensä selittää mitään, se vain lisää laiffilan harhaisuutta, kun se alkaa keksimään päästän kertomuksesi epäkohtia, ja laskemaan epätodennäköisyyksiä, hullulla on hullun järjen juoksu eikä sitä käsitä tervejärkinen, jutut on ihan omissa fääreissään, niissä on yleensä niin sairas logiikka mutta hänen mielestään kuitenkin täysin looginen, mutta vain hänen mielestään.
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten.Mukava että olet löytänyt tekemistä.
Rakasta vain ruokin kuten huomaat, taas on varsin aktiivinen siellä Suomeesessa. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa, laitoin hanskat tiskiin, ja nukuin yön yli, ja hops ratkaisu oli aamulla mielessä, jopa kuva kirjan sivusta jossa ratkaisu kerrottiin, kirjan olen lukenut noin 35 vuotta sitten."Sain todellisen dejavuun muutamia viikkoja sitten kun törmäsin vaikeaa mutta tunnettuun ongelmaa"
Tuo ei ole deja vu, vaan intuitio / ahaa-elämys. Oliko vaikea ongelmasi se että minne piilotit toisen ehjän sukkasi? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata.Limiittisi on tällä hetkellä pyöreä nolla, tai mahdollisesti muutama kymppi miinuksella ylitysoikeuden ansiosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljonko on luottokortissa limiittiä jäljellä kun maanantaina oli eläkepäivä ja olet tintannut viinaa siitä lähtien yksikseen pähkinäloukussa? Nyt olet sitten saanut idiot savant erityislahjoja ihan paranormaaliksi saakka, esimiehiäkin oikein laumoittan seniorijärjestelmänvalvojalla joka on koko tiimin ykkösmies.
Tekoälyä olet käyttänyt kotona selventämään sanoja joita et ymmärrä ja niitä on paljon eikä tekoäly voi auttaa älyvapaata.Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
Höpöhöpö. Alkkis ei säännöstele ja jos kortissasi olisi limiittiä niin olisit hakenut vappuviinat. Maanantaina kiiruhdit Alkoon jo ysiksi.
Muistakaa yksikkökaksikko että te ette tunne toisianne niin turhaan puolustelette toisianne.
Pasanen on Suomessa joten hänellekö huutelet jatkuvasti Suomessa olemisesta? - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luotto on 100% käyttämättä, alkossa kävin muutama päivä sitten ostin pullon kolmen tähden jallua, joka ilta 2-4cl, ennen nukkumaan menoa, tämä oli ensimmäinen kerta 30 vuoteen.
Vänrikkijallu on parempi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Höpöhöpö. Alkkis ei säännöstele ja jos kortissasi olisi limiittiä niin olisit hakenut vappuviinat. Maanantaina kiiruhdit Alkoon jo ysiksi.
Muistakaa yksikkökaksikko että te ette tunne toisianne niin turhaan puolustelette toisianne.
Pasanen on Suomessa joten hänellekö huutelet jatkuvasti Suomessa olemisesta?Itseasiassa hain pullon jallua, keskiviikkona, ihan lääkkeeksi, niinkö sinusta alkkis sitten toimii, ole huoleti kaksi kaljaa saunassa ei tee ketään holistiksi, resupetteri.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itseasiassa hain pullon jallua, keskiviikkona, ihan lääkkeeksi, niinkö sinusta alkkis sitten toimii, ole huoleti kaksi kaljaa saunassa ei tee ketään holistiksi, resupetteri.
Niinhän ne aina sanoo alkkikset että lääkkeeksi hain. Ulkonäkö kertoo kuitenkin kaiken ja maanisdepressiivinen käytös, muistihäiriöt ja sekava kirjoitustapa.
Luottokorttia ei oteta huvikseen, joten älä selitä ettet ole käyttänyt limiittiä. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niinhän ne aina sanoo alkkikset että lääkkeeksi hain. Ulkonäkö kertoo kuitenkin kaiken ja maanisdepressiivinen käytös, muistihäiriöt ja sekava kirjoitustapa.
Luottokorttia ei oteta huvikseen, joten älä selitä ettet ole käyttänyt limiittiä.Niinkö taas päättelet mutta diagnoosi on aina mennyt pahasti metsään, kyllä käytän limiittiä tasaamaan kulutushuippuja, en muuten... Talousongelmaisilla on outo suhteutuminen muovirahaa, syynä yleensä se että heillä ei ole sitä, ei edes mahdollista saada, silloin jää osakaslainat jolla pakoillaan vanhoja velkoja, mitään muuta käyttö sillä tuskin on, lahkolaisista tuskin löytyy yhtään konsernia, ja sen johtajaa, ainoastaa matonliimaajia, jotka ovat tuhoneet aivonsa kumiliimoilla, tolu rulez.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itseasiassa hain pullon jallua, keskiviikkona, ihan lääkkeeksi, niinkö sinusta alkkis sitten toimii, ole huoleti kaksi kaljaa saunassa ei tee ketään holistiksi, resupetteri.
Ei varmaan, mutta jos saunassa hypätään tunnin välein kahden kaljan takia, niin holismiin viittaa...
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niinkö taas päättelet mutta diagnoosi on aina mennyt pahasti metsään, kyllä käytän limiittiä tasaamaan kulutushuippuja, en muuten... Talousongelmaisilla on outo suhteutuminen muovirahaa, syynä yleensä se että heillä ei ole sitä, ei edes mahdollista saada, silloin jää osakaslainat jolla pakoillaan vanhoja velkoja, mitään muuta käyttö sillä tuskin on, lahkolaisista tuskin löytyy yhtään konsernia, ja sen johtajaa, ainoastaa matonliimaajia, jotka ovat tuhoneet aivonsa kumiliimoilla, tolu rulez.
Unohdat Otaniemen sarjavalehtelija Herra Possavainen taas kerran kaikki aiemmat puheesi muovirahasta.
Aiemmin suorastaan raivosit luottokorteista sanoen että vain köyhät tarvitsee luottoa ja lainaa ja että ilmaisia lounaita ei ole. Sinulla oli kahisevaa sen sijaan, ainakin tuulipuku jos ei muuta.
Olit myös aivan hiilenä siitä että minulla on useita luottokortteja ja pankkitilejä viidessä eri maassa nykyisin. Suomessa, Eestissä, Liettuassa, Iso-Britanniassa ja Thaimaassa.
Syynä on se että en luota pankkeihin enkä talletussuojaan, joten en pidä kaikkia munia samassa korissa.
Ilmaisia lounaita on, mutta vain niille jotka kortteja vinguttaa ahkerasti ja hyödyntää etuja ja pistejärjestelmää. Pelkkä luottokortin omistaminen on pelkkä kustannus kuukausimaksun muodossa.
Jotta kortteja voi vinguttaa, täytyy olla tarpeita ja ennenkaikkea rahaa ja tuloja, koska muutoin se vinguttelu päättyy varsin nopeasti. Mikäli korttilimiitin korkojen lyhennös jää maksamatta, kortti sulkeutuu eikä enää toimi. Sitten se on vain pala muovia.
Revolutilta tilasin uuden kortin metallisena, jonka värin sai itse valita. Painaa 18 grammaa ja on kullanvärinen.
Kun talletukset ovat huomattavia, alkaa pankit tarjoamaan kaikenlaisia etuja ja alennuksia ostoista vielä bonusjärjestelmän ohitsekin. Harvemmin niihin tulee tartuttua, mutta siellä on joukossa todella merkittäviä tarjouksia esim arvometalleista, erikoiskelloista keräiltäväksi jne.
2010 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Unohdat Otaniemen sarjavalehtelija Herra Possavainen taas kerran kaikki aiemmat puheesi muovirahasta.
Aiemmin suorastaan raivosit luottokorteista sanoen että vain köyhät tarvitsee luottoa ja lainaa ja että ilmaisia lounaita ei ole. Sinulla oli kahisevaa sen sijaan, ainakin tuulipuku jos ei muuta.
Olit myös aivan hiilenä siitä että minulla on useita luottokortteja ja pankkitilejä viidessä eri maassa nykyisin. Suomessa, Eestissä, Liettuassa, Iso-Britanniassa ja Thaimaassa.
Syynä on se että en luota pankkeihin enkä talletussuojaan, joten en pidä kaikkia munia samassa korissa.
Ilmaisia lounaita on, mutta vain niille jotka kortteja vinguttaa ahkerasti ja hyödyntää etuja ja pistejärjestelmää. Pelkkä luottokortin omistaminen on pelkkä kustannus kuukausimaksun muodossa.
Jotta kortteja voi vinguttaa, täytyy olla tarpeita ja ennenkaikkea rahaa ja tuloja, koska muutoin se vinguttelu päättyy varsin nopeasti. Mikäli korttilimiitin korkojen lyhennös jää maksamatta, kortti sulkeutuu eikä enää toimi. Sitten se on vain pala muovia.
Revolutilta tilasin uuden kortin metallisena, jonka värin sai itse valita. Painaa 18 grammaa ja on kullanvärinen.
Kun talletukset ovat huomattavia, alkaa pankit tarjoamaan kaikenlaisia etuja ja alennuksia ostoista vielä bonusjärjestelmän ohitsekin. Harvemmin niihin tulee tartuttua, mutta siellä on joukossa todella merkittäviä tarjouksia esim arvometalleista, erikoiskelloista keräiltäväksi jne.
2010Olen lopettanut oireiluni tälle katskille, mutta Leivoin aamulla sämpylöitä, croissantteja, kalakukon, sekaleipää, näkkileipää ja päädyin myös leipomaan kakun.
https://ibb.co/YBnbV6Rr
2010 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen lopettanut oireiluni tälle katskille, mutta Leivoin aamulla sämpylöitä, croissantteja, kalakukon, sekaleipää, näkkileipää ja päädyin myös leipomaan kakun.
2010Koska en ole mielikuvitushippiäinen Senssu, niin minulla on sanoilleni aina kuvakatetta.
Kortti 24 karaatin kultaa. Säilytän silkkivuoratussa korttikotelossa ettei naarmutu.
https://ibb.co/CKthcQBM
Minä - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koska en ole mielikuvitushippiäinen Senssu, niin minulla on sanoilleni aina kuvakatetta.
Kortti 24 karaatin kultaa. Säilytän silkkivuoratussa korttikotelossa ettei naarmutu.
https://ibb.co/CKthcQBM
MinäLaita oireilusi alle 2010 niin saat lupaamani palautteen.
>§< - Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
2010Kuten sanoin tunnen monta koijaria, heillä kaikilla on samat luonteen piirteet, ja ajatusmaailma, kun businekset on mennyt perseelleen pankit ovat peruneet kaikki kortit, sitten jääkin vain osakaslainat ja ulosoton pakoilu, eihän selainen tietenkään koske sinua, ethän sinä ole käyttänyt kuin vuosia osakaslainaa ja maksanut veroja kun jaksat,
Vain osakaslaina mies kuvittelee että ilmaisia lounaita on, ei ole, eikä tule koskaan olemaan, luottokorteissa ne on peitetty vuosimaksuihin ja korkoihin, edes ilmaista pissapojan täyttöä ei ole, se on piilotettu osamaksuauton hintaan, nämä on juuri niitä tyypillisiä koijareiden ajatuksia jotka ovat johtannee siihen tilanteeseen missä ollaan, mittaria paossa, ei ole mitään bonuksia, saat s, k, ja lidl alennusta mitä enemmän ostat, mutta nekään ei ole bonuksia, vaan ostojen palautuksia.
Miksi ihminen tarvitsee 18g luottokorttia, mihin tarvitset sellainen, muutakuin itsetuntosi kohottamiseen, olet sinä melkoinen vuokraisäntä ja osamaksu miljonääri...
Minulla on kaksi luottokorttia, toinen alkaa harmittaa, kun eläke menee s-pankkiin, eikä sen appsi toimi mun rootatussa kännykässä, siksi en oikeastaan edes käytä sitä mutta olen hesan s:n jäsen joten sain kortin ilman kuluja, joten olkoon, op kultakortti maksaa 8 euroa kuukaudessa, korkoja ei juurikaan mene kun maksan saldon aina eläkkeestä pois.
Joten olen pankille huono asiakas, saan lidl josta ostan pääosin safkat noin 20-100 euroa ostohyvitystä, safkaostoista, olen myös op keskisuomen asiakasomistaja muistaakseni 100 pääomalla, saan jotain alennuksia vakuutuksesta... mutta ei ne ole hääppösiä.
Korjaa hieman käsityksiäsi mikä on ilmaista mikä ei ole, käytännössä mikään ei ole, aina kustannuksen on leivottu jonnekin sisälle.
NumBall, Kotona vaimon kanssa, tekarit suussa ja iloinen mieli. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuten sanoin tunnen monta koijaria, heillä kaikilla on samat luonteen piirteet, ja ajatusmaailma, kun businekset on mennyt perseelleen pankit ovat peruneet kaikki kortit, sitten jääkin vain osakaslainat ja ulosoton pakoilu, eihän selainen tietenkään koske sinua, ethän sinä ole käyttänyt kuin vuosia osakaslainaa ja maksanut veroja kun jaksat,
Vain osakaslaina mies kuvittelee että ilmaisia lounaita on, ei ole, eikä tule koskaan olemaan, luottokorteissa ne on peitetty vuosimaksuihin ja korkoihin, edes ilmaista pissapojan täyttöä ei ole, se on piilotettu osamaksuauton hintaan, nämä on juuri niitä tyypillisiä koijareiden ajatuksia jotka ovat johtannee siihen tilanteeseen missä ollaan, mittaria paossa, ei ole mitään bonuksia, saat s, k, ja lidl alennusta mitä enemmän ostat, mutta nekään ei ole bonuksia, vaan ostojen palautuksia.
Miksi ihminen tarvitsee 18g luottokorttia, mihin tarvitset sellainen, muutakuin itsetuntosi kohottamiseen, olet sinä melkoinen vuokraisäntä ja osamaksu miljonääri...
Minulla on kaksi luottokorttia, toinen alkaa harmittaa, kun eläke menee s-pankkiin, eikä sen appsi toimi mun rootatussa kännykässä, siksi en oikeastaan edes käytä sitä mutta olen hesan s:n jäsen joten sain kortin ilman kuluja, joten olkoon, op kultakortti maksaa 8 euroa kuukaudessa, korkoja ei juurikaan mene kun maksan saldon aina eläkkeestä pois.
Joten olen pankille huono asiakas, saan lidl josta ostan pääosin safkat noin 20-100 euroa ostohyvitystä, safkaostoista, olen myös op keskisuomen asiakasomistaja muistaakseni 100 pääomalla, saan jotain alennuksia vakuutuksesta... mutta ei ne ole hääppösiä.
Korjaa hieman käsityksiäsi mikä on ilmaista mikä ei ole, käytännössä mikään ei ole, aina kustannuksen on leivottu jonnekin sisälle.
NumBall, Kotona vaimon kanssa, tekarit suussa ja iloinen mieli.Ja 2010 sinä vanhenet todella nopeasti jos jatkuu tuota tahtia, voi loppu häämöttää horisontissa, olet hauska otat itsestäsi kuvan luottokortin kanssa, ilmeisesti luotto on sinun elämäsi pääasia, minusta tuo on jo hauskaa, ja täysin järjetöntä, vai painaa korttisi 18g, kaiketi siinä on katettakin enemmän kuin 18g.
Tiedätkö tunnen monta kaveria virosta, 90 luvulla heillä ei ollut lainkaan kortteja, eivät saaneet lainaa mistään, mutta jokaisella kaverilla on omistusasunto siellä, yleensä kasattu siitä mitä oli saatavana, saatoi olla että vain tietynlaisia sähkökytkimiä oli saatavana, ja niitä käytettiin kun muuta ei ollut, nyt tilanne on toinen, ne viritelmät oli joskus karmean näköisiä.
Monet ostivat tai saivat mustmäestä melkein ilmaisen kerrostalo asunnon, niistä venäjän rakentamista todella kolkon näköisistä kommuuneista, mutta sisältä on voivat olla upeita, tai sitten ei, mutta ulkoa kauheita.
Mitä muuta olet tänään tehnyt tukeaksesi heikkoa itsetuntoasi.... - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuten sanoin tunnen monta koijaria, heillä kaikilla on samat luonteen piirteet, ja ajatusmaailma, kun businekset on mennyt perseelleen pankit ovat peruneet kaikki kortit, sitten jääkin vain osakaslainat ja ulosoton pakoilu, eihän selainen tietenkään koske sinua, ethän sinä ole käyttänyt kuin vuosia osakaslainaa ja maksanut veroja kun jaksat,
NumBall, Kotona vaimon kanssa, tekarit suussa ja iloinen mieli.Kuten olen tuhannesti sanonut täällä, koijareilla on käsittämätön rakkaus muovi tai 2010 tapauksessa johonkin metallikorttiin, että viitsii sitä esitellä kuvan kanssa, sellainen on varsin omalaatuista, hienoa että se painaa 18g tosin en ymmärrä mitä järkeä niitä on yleensäkään pitää useita jos niistä joutuu maksamaan, minun s-korttissa ei ole mitään vuosimaksuja, op kortissa 8 euroa, joka siitä vielä kannattaa maksaa,
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
NumBall, Kotona vaimon kanssa, tekarit suussa ja iloinen mieli."Hesasta" puhuu edelleenkin vain umpijuntit.
OP:n kultakortti on muovia ja sinulla on joku 3000 euron limiitti, jota ne köyhille aina tarjoaa, mutta älä käsitä väärin, sillä arvostan sitä että olet onnistunut säilyttämään luottotietosi.
En usko sinun tuntevan yhtään ketään, luet noita roskauutisia netistä kaikenmaailman Wincapitoista ja muista ja loput kontakteista tapahtuu mielikuvitustasolla.
Sinun on köyhänä ja äärettömän kateellisena vaikeaa ymmärtää että korttien bonusjärjestelmä on mittava, mutta vain silloin kun kuluttaa paljon. Itse olen hyödyntänyt näitä ostamalla esim taloyhtiöni tarpeet yksityishenkilönä ja saamalla sekä luottokortin bonukset että Plussapisteet.
Luottokortin bonuksilla saan suoraan alennuksia esim Finnairin lennoista tai tax free- ostoksista. Huippuvuosi oli 2024 jolloin sain bonuksia ja plussaa yhteensä kymmeniä tuhansia euroja. Luotettujen duunareiden ostokset veloitettiin suoraan korteiltani.
Jos olisin maksanut ostokset / laskut tilisiirtoina ilman luottokorttia ja plussakorttia, en olisi saanut senttiäkään bonuksia.
Esittelepäs nyt ne molemmat luottokorttisi, sillä vain noin 2% jutuistasi on totta. Tänään olet täällä läyrynnyt koko päivän ja kerrot olleesi "kampusella". Jos ei osaa sitäkään kirjoittaa oikeaan muotoon niin hohhoijaa hohhoijaa Juan Pablo Montoya.
Revolutin kultakortti on paremmille asiakkaille tarjottu kortti, ja se on statussymboli. Tuntuu kivalta kädessä ja näyttää hyvältä. Samasta syystä ne hommataan kuin kalliit korut, rannekellot, sormukset, hyvät autot jne.
Mutta ne voi hommata vain ne joilla on liitua millä piirtää, kyhnyä, fyffeä, massia, hilloa, paalua, pätäkkää, tuohta, hynyä, mammonaa ja nappulaa.
Minä en ole takavarikoinut vaimon koruja kuten sinä ja meillä ei koreilla muutenkaan kuin ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Kelloni ovat halpoja mutta kestäviä sporttikelloja. Tag Hauer on ainoa vähän kalliimpi ja on Kimi Räikkönen limited edition, arvo parin tonnin luokkaa.
Vai tekarit? Voit samalla esitellä nekin kun esittelet vaimosi kotonasi. Ei ole nimittäin vaimoasi näkynyt vuosiin kanssasi kotona. Minä kävin valkaisemassa hampaani hammaslääkärissä. Kustansi vain 400 euroa.
2010 - Anonyymi00029
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen lopettanut oireiluni tälle katskille, mutta Leivoin aamulla sämpylöitä, croissantteja, kalakukon, sekaleipää, näkkileipää ja päädyin myös leipomaan kakun.
2010Hienoo! Mahtoikohan Posso saada leivottua edes aamukakkaa?
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
NumBall, Kotona vaimon kanssa, tekarit suussa ja iloinen mieli.Viina, karamellit ja olematon hammashuolto = tekohampaat.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Hesasta" puhuu edelleenkin vain umpijuntit.
OP:n kultakortti on muovia ja sinulla on joku 3000 euron limiitti, jota ne köyhille aina tarjoaa, mutta älä käsitä väärin, sillä arvostan sitä että olet onnistunut säilyttämään luottotietosi.
En usko sinun tuntevan yhtään ketään, luet noita roskauutisia netistä kaikenmaailman Wincapitoista ja muista ja loput kontakteista tapahtuu mielikuvitustasolla.
Sinun on köyhänä ja äärettömän kateellisena vaikeaa ymmärtää että korttien bonusjärjestelmä on mittava, mutta vain silloin kun kuluttaa paljon. Itse olen hyödyntänyt näitä ostamalla esim taloyhtiöni tarpeet yksityishenkilönä ja saamalla sekä luottokortin bonukset että Plussapisteet.
Luottokortin bonuksilla saan suoraan alennuksia esim Finnairin lennoista tai tax free- ostoksista. Huippuvuosi oli 2024 jolloin sain bonuksia ja plussaa yhteensä kymmeniä tuhansia euroja. Luotettujen duunareiden ostokset veloitettiin suoraan korteiltani.
Jos olisin maksanut ostokset / laskut tilisiirtoina ilman luottokorttia ja plussakorttia, en olisi saanut senttiäkään bonuksia.
Esittelepäs nyt ne molemmat luottokorttisi, sillä vain noin 2% jutuistasi on totta. Tänään olet täällä läyrynnyt koko päivän ja kerrot olleesi "kampusella". Jos ei osaa sitäkään kirjoittaa oikeaan muotoon niin hohhoijaa hohhoijaa Juan Pablo Montoya.
Revolutin kultakortti on paremmille asiakkaille tarjottu kortti, ja se on statussymboli. Tuntuu kivalta kädessä ja näyttää hyvältä. Samasta syystä ne hommataan kuin kalliit korut, rannekellot, sormukset, hyvät autot jne.
Mutta ne voi hommata vain ne joilla on liitua millä piirtää, kyhnyä, fyffeä, massia, hilloa, paalua, pätäkkää, tuohta, hynyä, mammonaa ja nappulaa.
Minä en ole takavarikoinut vaimon koruja kuten sinä ja meillä ei koreilla muutenkaan kuin ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Kelloni ovat halpoja mutta kestäviä sporttikelloja. Tag Hauer on ainoa vähän kalliimpi ja on Kimi Räikkönen limited edition, arvo parin tonnin luokkaa.
Vai tekarit? Voit samalla esitellä nekin kun esittelet vaimosi kotonasi. Ei ole nimittäin vaimoasi näkynyt vuosiin kanssasi kotona. Minä kävin valkaisemassa hampaani hammaslääkärissä. Kustansi vain 400 euroa.
2010Niinkö pidähan pellenaama hieman hiljaisempaa ääntä, en ole vaimoni koruhin koskaan muutakuin lainannut pariksi minuutiksi, miten kellot nyt tähän asiaan liittyy menaatko silläkin koreilla, tilasithan sinä vaimosi sormuksen alibabasta, se löytyi sieltä aitoustodistuksineen, minä sain yhteiskunnan maksamat osatekarit, kun syy oli lääkeiden sivuvaikutukset, joka on yleistä, tuossa lääkkeessä, alas jäi 8 hammasta ylös 4.
Minulla on xiaomin rannekello, ostin sen thaimaasta se maksoi 60 euroa, siinä on kello, gps, karttasovellus, pulssi, verenhappipitoisuus, ja tusina muita mutta en minä sitä täällä näe syytä esitellä, on sinulla todella huono itsetunto, monta konkkaa olet tehnyt.
Olet tuossakin väärässä, jutuissani on 99% totta 2% paskanpuhumista, kunhan et erota niitä asiayhteydestä, osamaksu mies...
Voi rakas lapsi oletko noin naivi, siis kuvittelet kun ostat jotain sinä saat siitä bonusta, sinä saat bonusta ainostaan silloin kun itse maksat sen, joko ylihintana tai jonain muuna, tapoja on useita, on tullut selväksi että sinulla on paalua, massia, hynää, tuohta, napullaa, ja helvetisti sitoumuksia joka ovat jäänneet hoitamatta, tulee mieleen kun Senssu kertoo laittavansa kuvasi muille palstoille, oletko paossa thaimaassa, ja sinulle tulee ongelmia, jos paljastuu missä olet, et ole vieläkään ymmärtänyt että on sama mitä puhutaan kunhan puhutaa, jotkut pitävät sinua hulluna, toiset viisaana, kumpaakaa käsitystä on täysin turha korjata, joten jatka vaan, vääntelemässä aamukakkaa, 555555. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinkö pidähan pellenaama hieman hiljaisempaa ääntä, en ole vaimoni koruhin koskaan muutakuin lainannut pariksi minuutiksi, miten kellot nyt tähän asiaan liittyy menaatko silläkin koreilla, tilasithan sinä vaimosi sormuksen alibabasta, se löytyi sieltä aitoustodistuksineen, minä sain yhteiskunnan maksamat osatekarit, kun syy oli lääkeiden sivuvaikutukset, joka on yleistä, tuossa lääkkeessä, alas jäi 8 hammasta ylös 4.
Minulla on xiaomin rannekello, ostin sen thaimaasta se maksoi 60 euroa, siinä on kello, gps, karttasovellus, pulssi, verenhappipitoisuus, ja tusina muita mutta en minä sitä täällä näe syytä esitellä, on sinulla todella huono itsetunto, monta konkkaa olet tehnyt.
Olet tuossakin väärässä, jutuissani on 99% totta 2% paskanpuhumista, kunhan et erota niitä asiayhteydestä, osamaksu mies...
Voi rakas lapsi oletko noin naivi, siis kuvittelet kun ostat jotain sinä saat siitä bonusta, sinä saat bonusta ainostaan silloin kun itse maksat sen, joko ylihintana tai jonain muuna, tapoja on useita, on tullut selväksi että sinulla on paalua, massia, hynää, tuohta, napullaa, ja helvetisti sitoumuksia joka ovat jäänneet hoitamatta, tulee mieleen kun Senssu kertoo laittavansa kuvasi muille palstoille, oletko paossa thaimaassa, ja sinulle tulee ongelmia, jos paljastuu missä olet, et ole vieläkään ymmärtänyt että on sama mitä puhutaan kunhan puhutaa, jotkut pitävät sinua hulluna, toiset viisaana, kumpaakaa käsitystä on täysin turha korjata, joten jatka vaan, vääntelemässä aamukakkaa, 555555.Pikemminkin 2% totta, ja loput silkkaa tietämättömyyttä tai itse sävellettyä potaskaa. Ei sinua vellihousu usko tällä katskilla enää kukaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niinkö pidähan pellenaama hieman hiljaisempaa ääntä, en ole vaimoni koruhin koskaan muutakuin lainannut pariksi minuutiksi, miten kellot nyt tähän asiaan liittyy menaatko silläkin koreilla, tilasithan sinä vaimosi sormuksen alibabasta, se löytyi sieltä aitoustodistuksineen, minä sain yhteiskunnan maksamat osatekarit, kun syy oli lääkeiden sivuvaikutukset, joka on yleistä, tuossa lääkkeessä, alas jäi 8 hammasta ylös 4.
Voi rakas lapsi oletko noin naivi, siis kuvittelet kun ostat jotain sinä saat siitä bonusta, sinä saat bonusta ainostaan silloin kun itse maksat sen, joko ylihintana tai jonain muuna, tapoja on useita, on tullut selväksi että sinulla on paalua, massia, hynää, tuohta, napullaa, ja helvetisti sitoumuksia joka ovat jäänneet hoitamatta, tulee mieleen kun Senssu kertoo laittavansa kuvasi muille palstoille, oletko paossa thaimaassa, ja sinulle tulee ongelmia, jos paljastuu missä olet, et ole vieläkään ymmärtänyt että on sama mitä puhutaan kunhan puhutaa, jotkut pitävät sinua hulluna, toiset viisaana, kumpaakaa käsitystä on täysin turha korjata, joten jatka vaan, vääntelemässä aamukakkaa, 555555.Ali Baba on housuissasi, ja pieni onkin.
"en ole vaimoni koruhin koskaan muutakuin lainannut pariksi minuutiksi"
Kun länkytät viikkotolkulla siitä kuinka sormukset tulee olla vaimon sormissa jättäen painaumat, niin miten tulisi suhtautua sinun kuvaasi jossa sormukset on läskisessä pikkusormessasi?
Eihän se ole vaimosi sormi se sinun pikkusormi ja miksi vaimo ei näyttänyt omaa kättään?
Kaikki tietää vastauksen. Koska ei ole mitään vaimoa enää muuta kuin paperilla. Otit vaimolta sormukset pois kostoksi, kun hän lähti.
Emme tule koskaan enää näkemään vaimoasi samassa asunnossa kanssasi, emmekä sormuksiaan. Katsot peiliin niin tiedät syyn. MuIkku mikä MuIkku.
2010 - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pikemminkin 2% totta, ja loput silkkaa tietämättömyyttä tai itse sävellettyä potaskaa. Ei sinua vellihousu usko tällä katskilla enää kukaan.
kuten sanoin jokainen muodostaa ennakkokäsityksensä omista elämänkokemuksistaan, jos siellä on paljon vellihousuja, silkkaa tietämättömyyttä ja itse sävellettyä postaskaa, sitä tuottaa varsin helposti itsekin, eikö vain laiffila, varsinkin jos pelkää kertoa kuka on... puskissa olet turvassa.
zip zop. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
kuten sanoin jokainen muodostaa ennakkokäsityksensä omista elämänkokemuksistaan, jos siellä on paljon vellihousuja, silkkaa tietämättömyyttä ja itse sävellettyä postaskaa, sitä tuottaa varsin helposti itsekin, eikö vain laiffila, varsinkin jos pelkää kertoa kuka on... puskissa olet turvassa.
zip zop.Kukapa olisi niin tyhmä että oman nimensä täällä paljastaisi.
- Anonyymi00040
Haluan vielä lisätä että jokainen muodostaa käsityksensä kanssaihmisistä siten kun itse kokee elämänsä, sinä reppana koet selvästi sen eritavalla kuin minä, ja siihen on syynsä, olen täysin syytön siihen miten sinä tulkitset mitäkin, kirjoitin jo aikaisemmin että hullulla
on hullun arvomaailma, jota ei kukaan terve tajua, mutta hullusta sen on hyvinkin selkeä ja looginen, mutta vain sinusta, menehän poju nukkumaan, olenko edes keskustellut kanssasi, luulen että kommenttini on tarkoitettu 2010. Koetko yleensä että sinä olet aina puheenaiheena, eikö sekin ole jokin mielisairauden merkki, kun pitää puuttua asioihin jotka eivät edes sinulle kuulu. - Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voi rakas lapsi oletko noin naivi, siis kuvittelet kun ostat jotain sinä saat siitä bonusta, sinä saat bonusta ainostaan silloin kun itse maksat sen, joko ylihintana tai jonain muuna, tapoja on useita, on tullut selväksi että sinulla on paalua, massia, hynää, tuohta, napullaa, ja helvetisti sitoumuksia joka ovat jäänneet hoitamatta, tulee mieleen kun Senssu kertoo laittavansa kuvasi muille palstoille, oletko paossa thaimaassa, ja sinulle tulee ongelmia, jos paljastuu missä olet, et ole vieläkään ymmärtänyt että on sama mitä puhutaan kunhan puhutaa, jotkut pitävät sinua hulluna, toiset viisaana, kumpaakaa käsitystä on täysin turha korjata, joten jatka vaan, vääntelemässä aamukakkaa, 555555.Ostat suoraan K-ryhmältä ikkunoita 200 000 eurolla. Maksat ne omalta tililtäsi. Tililtäsi veloitetaan 200 000 euroa. Mutta kun maksat ne luottokortilla johon on yhdistetty K-Plus, niin saat takaisin 7%. Se tekee 14 000 euroa.
Ymmärrätkö nyt? - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ostat suoraan K-ryhmältä ikkunoita 200 000 eurolla. Maksat ne omalta tililtäsi. Tililtäsi veloitetaan 200 000 euroa. Mutta kun maksat ne luottokortilla johon on yhdistetty K-Plus, niin saat takaisin 7%. Se tekee 14 000 euroa.
Ymmärrätkö nyt?en ymmärrä, Ihan samalla tavalla voit ostaa keskolta nakkeja, ja saada siitä ostohyvitystä, saat k-plus kortin keskolta ilmaiseksi, ja siten ostamastasi tuotteista ostohyvityksen, se on sen k-plus kortin ominaisuus ei luottokortin, kuinka helvetin tyhmä sinä olet, osaatko mitään ajatella järjellä.
Jokaisella kauppaketjulla on oma ostoyhvitysjärjestelmänsä, liiterilla on appsi jonka luetat ennen maksamista maksat sitten millä tahansa, saa ostoksistasi 2-10% ostohyvitystä, voi luoja että on tyhmää porukkaa.. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
en ymmärrä, Ihan samalla tavalla voit ostaa keskolta nakkeja, ja saada siitä ostohyvitystä, saat k-plus kortin keskolta ilmaiseksi, ja siten ostamastasi tuotteista ostohyvityksen, se on sen k-plus kortin ominaisuus ei luottokortin, kuinka helvetin tyhmä sinä olet, osaatko mitään ajatella järjellä.
Jokaisella kauppaketjulla on oma ostoyhvitysjärjestelmänsä, liiterilla on appsi jonka luetat ennen maksamista maksat sitten millä tahansa, saa ostoksistasi 2-10% ostohyvitystä, voi luoja että on tyhmää porukkaa..Minä tiedän ettet ymmärrä etkä tiedä, koska olet Posso, koulupudokas.
Itse asiassa ostin tuotteet suhteiden vuoksi tukkuhintaan. Jos ostaisin firmana, en saisi viittä prosenttia. Jos ostaisin ilman luottokorttia, en saisi kahta prosenttia.
Jos sinä ostaisit yrityksellesi samaiset tuotteet, maksaisit niistä 250 000 euroa etkä saisi senttiäkään takaisin. Sinuun tai johonkin muuhun amatööriin verrattuna säästin 64 000 euroa.
2010 menee nyt tutimaan. Köyhä Posso tekee saman ja jättää viinaa huomisellekin. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minä tiedän ettet ymmärrä etkä tiedä, koska olet Posso, koulupudokas.
Itse asiassa ostin tuotteet suhteiden vuoksi tukkuhintaan. Jos ostaisin firmana, en saisi viittä prosenttia. Jos ostaisin ilman luottokorttia, en saisi kahta prosenttia.
Jos sinä ostaisit yrityksellesi samaiset tuotteet, maksaisit niistä 250 000 euroa etkä saisi senttiäkään takaisin. Sinuun tai johonkin muuhun amatööriin verrattuna säästin 64 000 euroa.
2010 menee nyt tutimaan. Köyhä Posso tekee saman ja jättää viinaa huomisellekin.Just just niihän se menee, miksi ostaisin 250.000 ikkunoita oletko ihan kaheli.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Just just niihän se menee, miksi ostaisin 250.000 ikkunoita oletko ihan kaheli.
Juurikin sen takia sinä kituutat takuueläkkeellä!
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Juurikin sen takia sinä kituutat takuueläkkeellä!
Niinkö miksi urakoitsija ostaisi diilaamansa tuotteet muualta kuin valmistajalta, ei tarvitsisi maksaa niitä 18g luottokortilla, tulisi halvemmaksi kun jäisin keskon katteet välistä joka ei ole ihan pieni, kun katteet sillä on vähintaan 30-40 %, siinä muutaman tonnin ostopalautus merkitse mitään, ei ihme että 2010 joutuu elättämään itsensä osakaslainoilla, mutta onhan saanut 18grammaisen, melkoista.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Niinkö miksi urakoitsija ostaisi diilaamansa tuotteet muualta kuin valmistajalta, ei tarvitsisi maksaa niitä 18g luottokortilla, tulisi halvemmaksi kun jäisin keskon katteet välistä joka ei ole ihan pieni, kun katteet sillä on vähintaan 30-40 %, siinä muutaman tonnin ostopalautus merkitse mitään, ei ihme että 2010 joutuu elättämään itsensä osakaslainoilla, mutta onhan saanut 18grammaisen, melkoista.
On sulla murheet,, hanki elämä!!
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mikä on 18g? Meillä liikutaan vielä ihan 5g:llä!
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Miksi mietit asioita jotka eivät vaikuta elämääsi etkä ymmärrä niistä mitään vaikka sinulle kerrottaisiin sinne Otaniemen Kampuselle?
Tiedätkö kuka mainostaa, myy ja markkinoi tehtaiden tuotteita? Ne on rautakaupat ja muut, eli jälleenmyyjät. Isot asiakkaat kuten minä (hankintamiehenä) olen suoraan yhteydessä tukkuun jossa on asiamiehenä Keskon tukkuri.
Keskon tukkuri tinkii tehtaalta hyvälle asiakkaalle hyvän hinnan ja tämän jälkeen saan tarjouksen, teen tilauksen, saan laskun jonka maksan heti pois saaden muiden alennusten lisäksi 5% vielä kassa-alennusta.
Kokonaisuutena saan esim mainitut ikkunat, ulko-ovet ja sisäänkäynnin ovet asennettuina noin 25% halvemmalla kuin pieni rakennusliike saa. Syynä on se että tein 15 vuoden ajan hankintoja kymmenillä miljoonilla, joissa käytettiin samoja tukkureita.
Vain kotirakentajat ja Isä, Poika ja Pakettiauto ostavat tuotteet rautakaupan myyjältä. Isot ostot tehdään tukkureilta.
Tehtaat eivät saa myydä suoraan edes tehtaanmyymälöissä tuotteitaan sellaiseen hintaan, joka kilpailisi heidän käyttämien myyntikanavien kanssa, koska silloin he olisivat käyttäneet hyväkseen heitä sopimuksien vastaisesti.
Tehtaanmyymälät myyvät poistoeriä, palautettua tavaraa, poistuvaa mallistoa jne eikä niillä saa toteutettua isompia projekteja. Ne on lähinnä gryndereille omakotitaloihin ne tavarat.
Mutta gryndereille suosittelen käymään ikkuna- ja ovitehtaiden palautusvarastoissa, sillä sieltä saa helposti -70% ovh:sta pois palautetun satsin vääränkokoisia ikkunoita ja ovia yhden talon verran, joiden mukaan grynderi voi itse sitten rungon nakerrella ja piirtää kuvat niiden mukaan.
Mutta Tiiviä kannattaa välttää. Lahkolaisten perustama firma joka harjoittaa todella rumaa myyntipolitiikkaa joka muistuttaa hyväksikäyttöä ja jopa ryöstöä ja hinnat on 30-60% suuremmat kuin kilpailijoilla.
Kultainen kortti maksaa muutaman satasen, muistaakseni 300 euroa joten sen takia ei kannata henkseleitä repiä irti pömppöhousuista.
Minulla on viimeksi ollut osakaslainaa 2018 helmikuussa, ei sen jälkeen. Muuta lainaa on ollut sitä ennen 2003, jona vuonna maksoin talolainamme viimeisen erän.
Urakointifirmani ei jäänyt senttiäkään kenellekään velkaa konkurssissa, vaan pesästä jäi minullekin vielä pikkuinen summa (75 000 euroa) rahaa. Lisäksi nöösin sieltä 50 tonnilla kalustoa jotka meni seuraavan firman käyttöön.
Kyseisen liikkeen myin kalustoineen miehineen ja viettelin laatuaikaa jokusen vuoden ennen uusia tuulia.
Koetahan tekoälymies hieman ulkoilla, äläkä juo sitä lääkkeeksi ostettua Jallua koko ajan ihmetellen maailmanmenoa. Huomenna pieni juoksutapahtuma tunnin ajomatkan päässä, jonne mennään koko perheellä samalla ulkoilemaan ja nautiskelemaan katuruosta.
2010 - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Miksi mietit asioita jotka eivät vaikuta elämääsi etkä ymmärrä niistä mitään vaikka sinulle kerrottaisiin sinne Otaniemen Kampuselle?
Tiedätkö kuka mainostaa, myy ja markkinoi tehtaiden tuotteita? Ne on rautakaupat ja muut, eli jälleenmyyjät. Isot asiakkaat kuten minä (hankintamiehenä) olen suoraan yhteydessä tukkuun jossa on asiamiehenä Keskon tukkuri.
Keskon tukkuri tinkii tehtaalta hyvälle asiakkaalle hyvän hinnan ja tämän jälkeen saan tarjouksen, teen tilauksen, saan laskun jonka maksan heti pois saaden muiden alennusten lisäksi 5% vielä kassa-alennusta.
Kokonaisuutena saan esim mainitut ikkunat, ulko-ovet ja sisäänkäynnin ovet asennettuina noin 25% halvemmalla kuin pieni rakennusliike saa. Syynä on se että tein 15 vuoden ajan hankintoja kymmenillä miljoonilla, joissa käytettiin samoja tukkureita.
Vain kotirakentajat ja Isä, Poika ja Pakettiauto ostavat tuotteet rautakaupan myyjältä. Isot ostot tehdään tukkureilta.
Tehtaat eivät saa myydä suoraan edes tehtaanmyymälöissä tuotteitaan sellaiseen hintaan, joka kilpailisi heidän käyttämien myyntikanavien kanssa, koska silloin he olisivat käyttäneet hyväkseen heitä sopimuksien vastaisesti.
Tehtaanmyymälät myyvät poistoeriä, palautettua tavaraa, poistuvaa mallistoa jne eikä niillä saa toteutettua isompia projekteja. Ne on lähinnä gryndereille omakotitaloihin ne tavarat.
Mutta gryndereille suosittelen käymään ikkuna- ja ovitehtaiden palautusvarastoissa, sillä sieltä saa helposti -70% ovh:sta pois palautetun satsin vääränkokoisia ikkunoita ja ovia yhden talon verran, joiden mukaan grynderi voi itse sitten rungon nakerrella ja piirtää kuvat niiden mukaan.
Mutta Tiiviä kannattaa välttää. Lahkolaisten perustama firma joka harjoittaa todella rumaa myyntipolitiikkaa joka muistuttaa hyväksikäyttöä ja jopa ryöstöä ja hinnat on 30-60% suuremmat kuin kilpailijoilla.
Kultainen kortti maksaa muutaman satasen, muistaakseni 300 euroa joten sen takia ei kannata henkseleitä repiä irti pömppöhousuista.
Minulla on viimeksi ollut osakaslainaa 2018 helmikuussa, ei sen jälkeen. Muuta lainaa on ollut sitä ennen 2003, jona vuonna maksoin talolainamme viimeisen erän.
Urakointifirmani ei jäänyt senttiäkään kenellekään velkaa konkurssissa, vaan pesästä jäi minullekin vielä pikkuinen summa (75 000 euroa) rahaa. Lisäksi nöösin sieltä 50 tonnilla kalustoa jotka meni seuraavan firman käyttöön.
Kyseisen liikkeen myin kalustoineen miehineen ja viettelin laatuaikaa jokusen vuoden ennen uusia tuulia.
Koetahan tekoälymies hieman ulkoilla, äläkä juo sitä lääkkeeksi ostettua Jallua koko ajan ihmetellen maailmanmenoa. Huomenna pieni juoksutapahtuma tunnin ajomatkan päässä, jonne mennään koko perheellä samalla ulkoilemaan ja nautiskelemaan katuruosta.
2010Juu kerran osakaslaina mies aina osakaslaina, ladan voi aina viedä purkaamoon, mutta osakaslainasta on mahdoton päästä eroon, muutakuin maksamalla, sinä näytät vain keräävän lisää velkaa, olethan sinä kertomasi mukaan nostanut osakaslainaa vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa, ei kovin hyvä asenne yrittäjällä.
Olenko jotenkin pyytänyt sinulta suosituksia johonkin, miksi siis suosittelet, vaiko heikko itsetunto taas rulez. - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juu kerran osakaslaina mies aina osakaslaina, ladan voi aina viedä purkaamoon, mutta osakaslainasta on mahdoton päästä eroon, muutakuin maksamalla, sinä näytät vain keräävän lisää velkaa, olethan sinä kertomasi mukaan nostanut osakaslainaa vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa, ei kovin hyvä asenne yrittäjällä.
Olenko jotenkin pyytänyt sinulta suosituksia johonkin, miksi siis suosittelet, vaiko heikko itsetunto taas rulez.Kerran koulukiusattu, aina koulukiusattu. Varsinkin kun sitä itse kerjää.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Juu kerran osakaslaina mies aina osakaslaina, ladan voi aina viedä purkaamoon, mutta osakaslainasta on mahdoton päästä eroon, muutakuin maksamalla, sinä näytät vain keräävän lisää velkaa, olethan sinä kertomasi mukaan nostanut osakaslainaa vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa, ei kovin hyvä asenne yrittäjällä.
Olenko jotenkin pyytänyt sinulta suosituksia johonkin, miksi siis suosittelet, vaiko heikko itsetunto taas rulez.Olet ihmetellyt taas asioita jotka kaikki muut tietää vaan et ymmärrä vastausta vaan jankutat osakaslainasta kroonisesti. Jokainen pienyrittäjä ja isompikin tietää että jos sitä ei maksa takaisin firmalle niin sitten ei ole enää firmaa. Herra 2010 vaikuttaa varsin hyvävaraiselta, joten raha-asiansa ovat hyvin hoidettu ja näyttihän tuo sertifikaatin parhaasta luottoluokasta, joten ei sinun neuvoja ja huolenpitoa kukaan kaipaa. Sinulla on muistin kanssa pahoja ongelmia ja eikös sinun pitänyt olla töissä?
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Olet ihmetellyt taas asioita jotka kaikki muut tietää vaan et ymmärrä vastausta vaan jankutat osakaslainasta kroonisesti. Jokainen pienyrittäjä ja isompikin tietää että jos sitä ei maksa takaisin firmalle niin sitten ei ole enää firmaa. Herra 2010 vaikuttaa varsin hyvävaraiselta, joten raha-asiansa ovat hyvin hoidettu ja näyttihän tuo sertifikaatin parhaasta luottoluokasta, joten ei sinun neuvoja ja huolenpitoa kukaan kaipaa. Sinulla on muistin kanssa pahoja ongelmia ja eikös sinun pitänyt olla töissä?
Tiedän senkin että Thaimaahan ei voi paeta velkojaan joista on rikostuomio. Sieltä mennään hakemaan velallinen Suomeen, jos on isommasta rahasta kyse.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tiedän senkin että Thaimaahan ei voi paeta velkojaan joista on rikostuomio. Sieltä mennään hakemaan velallinen Suomeen, jos on isommasta rahasta kyse.
Se oli tämä Senssu joka kertoi ulosottoa paenneensa Thaimaahan ja antaneen vaimolle kaiken omaisuuden, eli Jippo-kaukoputken ja kirppikseltä ostetut natsikiikarit. Kuksaa ei antanut. Pasanen ei ole sanallakaan maininnut tuosta Senssun ulosotosta vaan koettaa sälyttää sen muille, koska mehän tiedämme kuka tämä Senssu on.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222998Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112057Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233- 1111045
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151016