Tuo mitä teet

Anonyymi-ap

On kyllä tavattoman lapsellista. Olen liian vanha tämmöiseen.

17

490

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mikä on lapsellista?

• Anonyymi00002

Kyllä tiedän niin sanoit silloin että susta on tullut vanha.
      Mutta kun minä haluan….

• Anonyymi00003

Ootko lähellä sataa?

• Anonyymi00004

Ootko niin vanha ettet huomaa mitään?

• Anonyymi00005

Ehkä niin voisi sanoa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ehkä niin voisi sanoa.

Sanoit joskus että susta on tullut niin vanha ettäet huomaa mitään.
        Kuulostaako tutulta?

• Anonyymi00007

Säilytän aina leikkimielisyyteni 😘

• Anonyymi00008

Niin. Mutta kuulostiko tutulta?

• Anonyymi00010

Mitä teen?

• Anonyymi00011

Huoh. En ole taas edes ollut palstalla koko päivänä. Taasko olet ominut täältä jotain?
      Onko niin vaikeaa uskoa, ettet merkitse edes sen vertaa että vaivautuisin kiusaamaan.

• Anonyymi00013

Etkö kusis palstaäijän provon päälle vaikka se olis tulessa ns? Ei kai monikaan👍

• Anonyymi00012

Nää ei sitten Jii ole multa kun kunnioitan sitä ettet nyt ole juttutuulella eikä muutenkaan nyt oikein mitään asiaa mullakaan. Täytyy keskittyä muihinkin asioihin välillä. Huomenna en ole palstalla juuri ollenkaan joten trollit tuuraa taas.
      Sn

• Anonyymi00014
    • Anonyymi00015

No dähän se tässä pelleja lapsellinen olet kun kiusaat kaikkia olet aivo vammainen

• Anonyymi00016

Onha se. Näin reagoin kun mua satutetaan. Etkä ees ymmärrä sitä tekeväsi. Tai teet sen tahallaan. Tai et välitä.

• Anonyymi00017

On minustakin helvetin lapsellista yrittää promota minulle naisia parisuhdemielessä vaikken ole koskaan ollut kiinnostunut naisista romanttisesti saatika seksuaalisesti. En hitto tiedä mihin tämä maa on menossa, jos ei enää saa olla hetero vaan pitäisi edustaa sateenkaaren kaikkia värejä tai olla vähintäänkin muunsukupuolinen.

Ei siis mitään heitä vastaan, jotka edustavat vähemmistöjä, mutta joku raja sentään tuputtamisellakin.

• Anonyymi00018

Höpötystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2082
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      113
      1479
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1195
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1084
    5. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      205
      1056
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1035
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      805
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      770
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      691
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      632
    Aihe