On kyllä tavattoman lapsellista. Olen liian vanha tämmöiseen.
Tuo mitä teet
17
490
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on lapsellista?
- Anonyymi00002
Kyllä tiedän niin sanoit silloin että susta on tullut vanha.
Mutta kun minä haluan…. - Anonyymi00003
Ootko lähellä sataa?
- Anonyymi00004
Ootko niin vanha ettet huomaa mitään?
- Anonyymi00005
Ehkä niin voisi sanoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä niin voisi sanoa.
Sanoit joskus että susta on tullut niin vanha ettäet huomaa mitään.
Kuulostaako tutulta?
- Anonyymi00007
Säilytän aina leikkimielisyyteni 😘
- Anonyymi00008
Niin. Mutta kuulostiko tutulta?
- Anonyymi00010
Mitä teen?
- Anonyymi00011
Huoh. En ole taas edes ollut palstalla koko päivänä. Taasko olet ominut täältä jotain?
Onko niin vaikeaa uskoa, ettet merkitse edes sen vertaa että vaivautuisin kiusaamaan.- Anonyymi00013
Etkö kusis palstaäijän provon päälle vaikka se olis tulessa ns? Ei kai monikaan👍
- Anonyymi00012
Nää ei sitten Jii ole multa kun kunnioitan sitä ettet nyt ole juttutuulella eikä muutenkaan nyt oikein mitään asiaa mullakaan. Täytyy keskittyä muihinkin asioihin välillä. Huomenna en ole palstalla juuri ollenkaan joten trollit tuuraa taas.
Sn - Anonyymi00014
- Anonyymi00015
No dähän se tässä pelleja lapsellinen olet kun kiusaat kaikkia olet aivo vammainen
- Anonyymi00016
Onha se. Näin reagoin kun mua satutetaan. Etkä ees ymmärrä sitä tekeväsi. Tai teet sen tahallaan. Tai et välitä.
- Anonyymi00017
On minustakin helvetin lapsellista yrittää promota minulle naisia parisuhdemielessä vaikken ole koskaan ollut kiinnostunut naisista romanttisesti saatika seksuaalisesti. En hitto tiedä mihin tämä maa on menossa, jos ei enää saa olla hetero vaan pitäisi edustaa sateenkaaren kaikkia värejä tai olla vähintäänkin muunsukupuolinen.
Ei siis mitään heitä vastaan, jotka edustavat vähemmistöjä, mutta joku raja sentään tuputtamisellakin. - Anonyymi00018
Höpötystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131479Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82051056Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.78691Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632