Miksi jotkut on saunassa uikkarit jalassa? Mitä piilottelette. Joillekkin se on sallittua mutta vaatii merkin housuun!
Uimahallissa uimahousut saunassa!
31
416
Vastaukset
- Anonyymi00003
Speedoni pullottaa uhkeasti 🙂↔️
- Anonyymi00008
Poikkeuksen iso kulli pullottaa
- Anonyymi00005
Ruskea merkki löytyy.
- Anonyymi00006
Kun nousen altaasta, niin naisväki meinaa kompastella, senvuoksi että alakertani on niin tilava. Minä olen kättä pitäny edessä mutta senkin huomaa, kävely ei ole silloin normaali.
Käyttäsin mielelläni uimalaa, mutta se törmää käytännön onelmaan. - Anonyymi00007
Paljon paremmat on vanhat sarka- eli pussihousut! Niissä kun yläpuoli on sen verran väljä että tarvike, eli käyttöesine, mahtuu olemaan näkymättömissä ja pois kateutta aiheuttamasta!
- Anonyymi00009
Lieksan nohevimmat pojat pukeutuu haaremihousuihin! https://nicecolours.fi/wp-content/uploads/2021/04/Haarem-byckor-blaa-nice-colours-scaled-e1647036976838-300x400.jpeg 🤣
- Anonyymi00011
Nurmeksen Sokos hotelissa on sekasauna miehet ja naiset vaaditaan pakollinen uima asu
- Anonyymi00012
Hygeniasyistä uimahallin saunassa ei saa olla ilman pikkuhousuja!
Jos minä olisin ilman housuja niin paikkakunnan homot olisi kimpussani sllä elimeni on kookas, 25 senttinen ja paksu!
En halua uimahallissa homoja kimppuuni !
Muutenkin on jo vaikeaa kun himokkaat naiset näkee etumukseni ison pullistuman ja ehdottelevat alinomaan seksiä.
Tosin noin 46 kertaa kävin painaltamassa erästä vanhapiikaa joka oli 52 vuotias.- Anonyymi00016
Kuoliko?
- Anonyymi00017
Ympärileikkaus
- Anonyymi00037UUSI
Joo oon nähnyt
- Anonyymi00019
Sen verran elämää nähnyt ryhmykikkeli että ei ilkeä julkisesti näytellä
- Anonyymi00021
Hui
- Anonyymi00020
Aku Ankka nauroi eräälle possulle joka juo kaljaa ja himmailee ilman paitaa 🤠
Ihmetteli myös muumeilta puuttuvaa toilettia 🤔 - Anonyymi00023
Köntsä meni punttiin. Ei näyttäneet ulkohuussia jossa putket tukossa joten muumeilla ei ole vessaa 🤔
- Anonyymi00024
Uskomme silti vessan olemassaoloon ☝️
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Uskomme silti vessan olemassaoloon ☝️
Miksi yleensäkään pitää mennä moiseen laitokseen toisten perseenhuuhde vesiin uiskentelemaan? Menkää järveen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi yleensäkään pitää mennä moiseen laitokseen toisten perseenhuuhde vesiin uiskentelemaan? Menkää järveen.
Yök..siellä lilluu monenlaista värkkiä ja toinen toistaan ryönäsempää takamus vakoa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Yök..siellä lilluu monenlaista värkkiä ja toinen toistaan ryönäsempää takamus vakoa.
Minä oon jo ihmetellyt miksi uimahallin vesi maistuu niin oudolle.
Täytin juomapullon.
- Anonyymi00025
Muumit on aina alasti, mutta uidessa käyttää uikkareita.
- Anonyymi00031
Niin minäkin kotioloissa ja mökillä.
- Anonyymi00032
Aku ankka on ilman pöksyjä mutta pukee sitten uikkarit kun menee uimaan.
- Anonyymi00026
Olen pannut uimahallissa. Paljaalla. Itkettää olen 50-vuotias mies. Ihan vähän itkettää. Ei kovin paljoa. Vähän vaan.
- Anonyymi00028
Pukukopista hävii tavarat jos menee uimalaan.
- Anonyymi00029
Kenen tavarat pöllit sieltä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kenen tavarat pöllit sieltä?
Minun ånaalitapit varastettiin!
- Anonyymi00036
Kantee pitää tappi ahnuksessa niin ei häviä tai varasteta 🤠
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi713309Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj913091SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773035- 1382426
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi522158Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "82011Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li381743Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021709